Ми розуміємо, що складнощі в роботі мобільного оператора Київстар можуть завдати незручності. Нагадуємо про доступні канали зв'язку:
за номерами
+38 044 225 60 00,
+38 066 170 03 73,
+38 093 170 03 73
через мобільний застосунок MyUNIQA
чат-бот UNIQAua
Я та УНІКА
«Thinking Green». Що це за слоган і до чого тут УНІКА?
10. грудня 2020
Кінець року – час, коли люди, компанії і цілі країни всерйоз замислюються про майбутнє, плани розвитку та кроки з їх втілення. Трендом останніх років є усвідомлення глобальних екологічних проблем, які не оминають жоден бізнес чи родину, навіть якщо ми поки їх не помічаємо. Чи можна зменшити згубний вплив на довкілля, якщо твоя справа здається «далекою» від екології? Розкажемо на прикладі УНІКА, тим більше, ми обіцяли це в попередньому записі блогу.
Я та УНІКА
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
03. вересня 2020
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових...
COVID-19. Питання-відповіді
На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину
28. травня 2020
У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики...
Я та УНІКА
Страхування — складний продукт, і він вимагає якісної експертизи
09. квітня 2020
Нещодавно СК УНІКА виповнилося 26 років. З цього приводу ми поговорили з Оленою Ульє, Головою Правління компанії:...
Категорії
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз