Ми розуміємо, що складнощі в роботі мобільного оператора Київстар можуть завдати незручності. Нагадуємо про доступні канали зв'язку:
за номерами
+38 044 225 60 00,
+38 066 170 03 73,
+38 093 170 03 73
через мобільний застосунок MyUNIQA
чат-бот UNIQAua
Я та УНІКА
Рік UNIQA. Підсумки та найважливіші моменти 2023-го
28. грудня 2023
Наприкінці року ми традиційно підбиваємо його підсумки. Про те, чим жила UNIQA у 2023-му, як розвивалася та які рішення для клієнтів втілювала – розповідаємо у сьогоднішньому блозі.
Я та УНІКА
Свята, війна та відпочинок: чи можливо знайти баланс для підтримання емоційного ресурсу?
22. грудня 2023
Згідно з нещодавнім дослідження Інституту соціології НАН України, 61% опитаних українців вважають дозвілля та...
Я та УНІКА
Чи замінить ШІ людей у страхуванні?
14. грудня 2023
Рік, що закінчується, дехто цілком справедливо називає роком штучного інтелекту. Адже саме у 2023-му технології ШІ...
Я та УНІКА
Абетка страхування: «лайфові» терміни
07. грудня 2023
Завершити нашу абетку хочемо коротким знайомством зі страхуванням життя. Це окрема фінансова послуга зі своїм...
Я та УНІКА
Кар'єра в страхуванні: секрети рекрутингу для регіональної мережі УНІКА
30. листопада 2023
Щоб завоювати довіру клієнта, потрібно бути ближче до нього, зокрема й фізично, створюючи розгалужену мережу...
Я та УНІКА
Абетка страхування: сервісні та автомобільні терміни
23. листопада 2023
У третій частині страхового «лікбезу» розглянемо терміни, які використовуються при обслуговуванні клієнтів, а також...
Я та УНІКА
Абетка страхування: грошові параметри договору
10. листопада 2023
Продовжуємо знайомитись з основними поняттями страхування. Сьогодні поговоримо про терміни, які визначають рівень...
Категорії
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз