UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину

У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики та продовжуємо запобіжні заходи - інакше все, що зроблено у попередні два місяці, може швидко зійти нанівець. А зроблено справді багато: під час карантину наш бізнес працював без перебоїв, ми надавали якісний сервіс клієнтам і в продажах, і в урегулюванні страхових випадків. А головне, зберегли здоров’я та ефективність наших співробітників. Що саме варто зробити, аби працювати на відстані і залишатись командою, розвиватися і зростати у форс-мажорних обставинах? У цьому блозі ділимося досвідом, який допоміг нам ефективно працювати в складних умовах соціальної ізоляції.

На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину

Карантин став справжнім випробовуванням для багатьох індустрій України. Це стосується і страхування, що перш за все є соціальним бізнесом. Відчуття довіри, надійності, і той самий «людський чинник» у страхуванні надзвичайно важливі, і саме вони частіше за все стають запорукою успіху у нашій справі. Втратити все це через карантин здавалося цілком реальною загрозою.

Проте безпека – понад усе, тому вже у перший тиждень карантину УНІКА перевела понад 70% всіх співробітників на віддалену роботу. Для розуміння ситуації: на віддалену роботу перейшли 100 офісів (!) компанії в усіх регіонах України, а також наші контакт-центри в Житомирі, Луцьку, Івано-Франківську. Після цього і протягом двох місяців ми продовжували працювати, досягли запланованих фінансових показників і головне – зберегли високий рівень задоволеності наших клієнтів. А ось тепер – лайфхаки, які допомогли нам в цій ситуації.

1.

Допоможіть співробітникам з домашнім офісом.

Працювати вдома – новий і не завжди комфортний досвід, а для когось він став справжнім стресом. І не лише через психологічне напруження, викликане епідемією. Насправді значну роль відіграють банальні речі: наявність швидкого інтернету, зручний робочий куточок та навіть можливість працювати за своїм «рідним» комп’ютером.
Тому ми постаралися, аби наші колеги почувалися зручно і звично в своїх оселях, що тимчасово перетворилися на міні-офіси УНІКА. Зокрема, наші співробітники отримали можливість працювати на комп’ютерах та ноутбуках компанії у себе вдома. При цьому серйозного програмного переоснащення не знадобилося. ІТ-департамент УНІКА давно подбав про те, аби кожен співробітник компанії міг працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет. У ці місяці ми вкотре переконалися, що наші інвестиції в автоматизацію та програмне забезпечення є дуже ефективними.

2.

Зробіть все можливе для здоров’я команди.

Частина співробітників компанії, які продовжували працювати в офісі в період карантину, отримували засоби індивідуального захисту – маски та санітайзери. Більш того, компанія подбала про їх безпечні переміщення містом: весь цей час вони мали можливість дістатися до роботи та повернутися додому на транспорті, який забезпечила компанія. Ці заходи продовжуються і зараз.

Наші юристи постійно моніторять законодавчі нововведення та пропонують зміни до робочих процесів УНІКА, які б зробили нашу діяльність у карантин більш безпечною. Завдяки професійній роботі юридичного департаменту УНІКА максимально спростила та перевела в безконтактний формат більшість процедур взаємодії з клієнтами та партнерами.

Також ми подали до Нацкомфінпослуг проект змін у нормативну базу, які б дозволяли приймати документи на страхову виплату в онлайн режимі, а також виплачувати відшкодування клієнтам за копіями, а не оригіналами документів. Завдяки швидкому переходу на віддалений формат, спрощенню процесів та додатковим заходам безпеки, підтверджених випадків захворювання на COVID-19 в колективі УНІКА не було.

3.

Збережіть і посильте комунікацію.

Страхування – бізнес, в якому працюють харизматичні та енергійні екстраверти: вони люблять своїх клієнтів та живе спілкування. Після 2-3 тижнів роботи у соціальній ізоляції їх продуктивність може зійти нанівець. А ще в нашій індустрії працюють фінансисти, методологи та андерайтери – люди, які дуже важко переживають інформаційну ізоляцію. Для них надзвичайно важливим є отримання актуальних даних із зовнішнього світу, прогнозів та коректних оцінок поточної ситуації. Це теж комунікація – дещо інша, але не менш важлива.

Тому критично значущим завданням для менеджменту УНІКА стало збереження комунікацій: як всередині команди, так і з зовнішнім світом. Світом, який змінився і вчиться спілкуватися по-новому.

У перший же тиждень карантину HR-департамент створив внутрішній чат для всіх співробітників УНІКА у viber, де розміщуються актуальні питання і новини – як самої компанії, так і з зовнішніх джерел. Сьогодні в цьому чаті весь наш колектив. Актуальну інформацію щодо роботи компанії, сервісів з медичного страхування, страхування життя, автомобілів ми також розміщаємо в UNIQAБлог на нашому сайті www.uniqa.ua. За відгуками і клієнтів, і співробітників, така інформація стала дійсно корисною для них.

4.

Надайте психологічну підтримку.

Перехід на віддалений режим роботи став важким випробуванням в психологічному плані. Ми розуміли, що подолати такий стрес власними силами здатна не кожна людина. Тому організували серію психологічних вебінарів для наших співробітників від Наталі Каді – відомої консультантки з організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом.
300 співробітників УНІКА Україна (компанії УНІКА та УНІКА Життя) цілий місяць, тричі на тиждень проходили онлайн навчання з таких важливих сьогодні тематик, як психологія змін, енергія команди, емоційна компетентність, роль лідера в умовах невизначеності, ефективна комунікація онлайн.

За словами Наталі, ми стали однією з перших компаній, що звернулися до неї саме з таким запитом – підтримати свій колектив, дати кожному співробітнику можливість адаптуватися до змін та скористатися перевіреними інструментами для свого розвитку у нових умовах.

 

Наразі зміни у нашій роботі все ще тривають. Але тепер вони не лякають, як на початку березня, а переконують: навіть на відстані ми можемо залишатися разом. Залишатися командою УНІКА, не втрачати ефективності, будувати амбіційні плани втілювати їх у життя. Спробуємо зберегти цю впевненість і надалі, а якщо з'являться нові лайфхаки – обов'язково поділимося у черговому блозі.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Я та УНІКА
05. грудня 2022
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та роботи в умовах нестачі електроенергії та проблем зі зв’язком не так легко, але УНІКА Україна знаходить ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди. Ми розпитали керівників декількох основних підрозділів, що забезпечують роботу з клієнтами, про подолання сьогоднішніх викликів та про найважливіше — забезпечення енергетичної безпеки команди та якості страхових послуг компанії.
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Будемо здорові!
26. листопада 2022
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Складні часи створюють свої теми спілкування – теж не прості. Чи вміємо ми розмовляти про важкі ситуації? Чому варто дбайливо ставитись до близьких і до себе та як це робити, щоб не збільшити травму? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Світланою Підлипською.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз