Страховий випадок - common__seo-photo-name

Страховий випадок

Вирішуємо непередбачені ситуації разом - наш сервіс для вашого спокою.
Як ми працюємо:
  • Асистанс UNIQA працює цілодобово
  • Щоб не втрачати час, ви можете здійснювати всі комунікації з нами онлайн. Але якщо ви хочете відвідати офіс - попередньо зв'яжіться з менеджером.

Просимо повідомляти нам про всі випадки, які можуть вважатися страховими. Ми збираємо та аналізуємо всю інформацію, щоб приймати рішення щодо виплати, зважаючи на обставини цих випадків.

Питання та відповіді
Що робити коли трапився страховий випадок?

Зверніться до нашого Асистансу та повідомте наступну інформацію:

  • Ім'я та прізвище.
  • Номер договору страхування або ІПН, за наявності
  • Стислий опис обставин випадку.
  • Наслідки випадку.
  • Іншу інформацію на запит наших спеціалістів.

 Наш Асистанс працює 24/7.

Страхові компанії УНІКА та УНІКА Життя продовжують працювати.

Ми забезпечуємо підтримку своїх клієнтів у звичайному режимі. Наші офіси працюють там, де це безпечно. Дізнатися, чи працює найближче до вас відділення, ви можете за посиланням Офіси UNIQA на нашому сайті.

Під час блекауту наші офіси працюють. У разі необхідності відвідати офіс, прохання попередньо зв'язатися з менеджером для уточнення актуального графіку роботи відділення.

Цілодобовий Асистанс UNIQA та UNIQA Life:
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)

Щодо договорів, які придбані онлайн на сайті uniqa.ua - пишіть на електронну адресу online_boc@uniqa.ua

Бережіть себе і близьких та не нехтуйте сигналами тривоги!

Слава Україні!

Завантажте застосунок myUNIQA
Все про ваші договори, страхові випадки, завантаження документів і продовження договору – тепер все це просто і зручно!
Залишились питання?
Залишились питання?