2. Спеціаліст Асистансу проконсультує Вас щодо подальших дій для отримання страхового відшкодування та допоможе обрати найбільш зручний канал обслуговування:
Дистанційне обслуговування (подача документів відразу на СТО)
Чат-бот (онлайн подача документів, без необхідності відвідування офісу або СТО)
Традиційне обслуговування (подача документів та огляд авто в офісі страхової компанії)
По закінченню реєстрації випадку на вказаний Вами контактний номер телефону надійде СМС-повідомлення із номером справи. Надалі відслідковувати статус розгляду справи Ви зможете в особистому кабінеті myUNIQA .
3. Викликати працівників поліції, у разі пожежі - пожежну службу, які зафіксують факт настання події, у разі необхідності.
4. Вжити всіх можливих заходів щодо мінімізації розміру збитку, тобто діяти згідно правил дорожнього руху.
Дії для отримання страхового відшкодування
Протягом 3-х робочих днів надайте до Страхової компанії «УНІКА»:
1. Скористайтеся одним із запропонованих каналів обслуговування (СТО, чат-бот або традиційний канал)
2. Підготуйте та надайте оригінали документів для отримання виплати: • паспорт або ID картку • ІПН (індивідуальний податковий номер) • посвідчення водія • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тех.паспорт) • договір страхування • нотаріально засвідчену Довіреність на представництво інтересів страхувальника, якщо інша особа представляє його інтереси при зверненні до страхової компанії • Європротокол або фото адміністративних матеріалів (за наявності), що були оформлені компетентними органами (протокол про адміністративне порушення, пояснення водіїв, схема ДТП, довідка поліції, пожежної та медичної служб тощо) • за наявності контактна інформація водія(їв) винуватців ДТП (ПІБ, контактний телефон, номер полісу обов’язкового страхування, державний номер та марка авто) • повний комплект ключів (у випадку викрадення авто)
3. Самостійно відслідковувати статус розгляду випадку Ви можете у особистому кабінеті myUNIQA. При проведені виплати Вас також буде проінформовано смс-повідомленням. Зазвичай, більшість справ розглядаються протягом 10 днів, а якщо Ви обираєте чат, рішення про виплату приймається протягом 3-х робочих днів. Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія УНІКА погоджує отримувача страхового відшкодування із банком
Визначення розміру страхового відшкодування
Ремонт Вашого автомобіля й розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється відповідно до умов, які Ви обрали при укладенні договору страхування. Таким чином, відповідно до умов укладеного договору страхування розмір страхового відшкодування може визначатись на підставі:
Огляду автомобіля та опису пошкоджень спеціалістом Страхової компанії «УНІКА» та подальшого розрахунку суми збитку та страхового відшкодування за допомогою програмного комплексу Audatex, враховуючи вимоги Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів.
Огляду автомобіля на СТО та подальшого розрахунку суми збитку та страхового відшкодування на підставі рахунку СТО, узгодженого із Страховою компанією «УНІКА».
Важливо:
1. Вибір СТО обов'язково погоджується зі спеціалістом з врегулювання збитків при наданні заяви на відшкодування.
2. Ви можете розпочати ремонт автомобіля після отримання суми виплати на СТО.
3. Інформацію щодо факту здіснення страхової виплати буде Вам надіслано смс-повідомленням.
4. Час початку ремонтних робіт обов’язково повинен бути погоджений з СТО.
5. Отримати інформацію стосовно ведення справи щодо відшкодування збитків за Вашим страховим випадком Ви можете зателефонувавши та повідомивши номер страхової справи до Контакт-центру УНІКА: