Стався страховий випадок? Ознайомтесь, будь-ласка, як діяти далі.
Ваші дії у разі погіршення стану здоров’я
Зверніться до лікаря для отримання медичної допомоги та встановлення діагнозу. Після встановлення діагнозу, перевірте чи є це захворювання в переліку хвороб за договором страхування. Якщо так, зверніться до Медичного Асистансу для отримання грошової виплати за цим діагнозом.
Дії після встановлення діагнозу
1. Зверніться до Медичного Асистансу впродовж 7 днів з моменту встановлення діагнозу за будь-яким номером телефону: +38 (044) 225 60 00 +38 (097) 170 03 73 (Київстар) +38 (066) 170 03 73 (Vodafone) +38 (093) 170 03 73 (Lifecell) У разі встановлення інвалідності або смерті застрахованої особи звернення для отримання виплати приймаються впродовж 30 днів.
2. Звертаючись до Асистансу назвіть спеціалісту діагноз та суму до виплати за цим діагнозом.
3. Подавайте документи на грошову виплату, якщо сума:
Менше 5 000 гривень: надішліть копії документів на виплату онлайн, користуючись чат-ботом Viber або Telegram. Повідомлення з посиланням на чат-бот Ви отримаєте після звернення до Асистансу. Оригінали документів подавати не потрібно.
Більше 5 000 гривень: відправте оригінали документів на виплату або їх завірені копії рекомендованим листом або подайте їх особисто у Головний офіс за адресою: вул. Олени Теліги, буд.6, літ «В», м. Київ, Україна, 04112.
Строки для подачі документів:
не пізніше 30 календарних днів з дати встановлення діагнозу за хворобами, у т.ч. критичними, доброякісними новоутвореннями, інвалідністю;
протягом 12 місяців у випадку смерті застрахованної особи.
Перелік документів для отримання страхової виплати
1. Заява на страхову виплату;
2. Копія паспорта (ID картки) отримувача страхової виплати та копія свідоцтва про народження дитини, якщо подія сталася з неповнолітньою дитиною;
3. Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номера (ІПН) отримувача страхової виплати;
4. Довідка від лікаря, а саме:
Документ, що підтверджує діагноз, завірений круглою або трикутною мокрою печаткою закладу охорони здоров'я, що містить необхідну інформацію із зазначенням діагнозу, анамнезу захворювання та датою його первинного діагностування;
У разі отримання інвалідності: довідка МСЕК про встановлення групи інвалідності;
У разі смерті застрахованої особи: нотаріально завірена копія свідоцтва про смерть, копія лікарського свідоцтва про смерть, документ із зазначенням діагнозу по хворобі, яка призвела до смерті, документи, що підтверджують підстави для отримання спадкоємцем (заявником) страхової виплати.
Визначення розміру страхового відшкодування
Грошова виплата фіксована, залежіть від діагнозу та становить:
5-70% від страхової суми для ризиків «Хвороба» та «Доброякісні новоутворення»
100% страхової суми для ризиків «Критичне захворювання», «Інвалідність I-ой групи в результаті захворювання» та «Смерть у результаті захворювання».
Строки та механізм виплати
Залежно від варіанту, який Ви зазначили в заяві на страхову виплату, виплата здійснюється:
На Ваш банківський рахунок або на рахунок законного представника, довіреної особи;
За системою Аваль Експрес. Отримати можна в будь-якому відділенні АТ Райффайзен Банк на території України при пред’явленні паспорту та реєстраційного номера облікової картки платника податків / ідентифікаційного податкового номера.
Строки здійснення виплати:
Рішення про виплату протягом 20 робочих днів з моменту отримання повного пакету документів. У разі необхідності визначити додаткові обставини справи, термін може бути подовжений до 60 днів із обґрунтованим повідомленням про причину такого рішення.
Перерахунок коштів протягом 5 робочих днів з дати прийняття рішення.