Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину

Герой нашої статті – Олег Корзун, керуючий продажами Шевченківського управління продажів в місті Києві. Олег розказав про досвід роботи з клієнтами в період карантину, та як у нього вийшло не тільки утримати портфель власних клієнтів, але й залучити нових.

Інтерв'юер – Валерій Лісовий, Керівник напрямку Департаменту по роботі з персоналом, сертифікований тренер.

 

Олеже, твоя думка: карантин - це благо, нові можливості або все-таки ж - зло?

Карантин для мене - новий стимул працювати і не розслаблятися, бути більш вимогливим до себе і якості своєї роботи. Він допоміг мені змінити ставлення до себе. Я розумію, що якщо хочеш заробляти, потрібно міняти підхід до своєї роботи.

 

Що особисто тобі допомогло продавати в умовах карантину?

Я змінив ставлення до себе, до своєї роботи. Коли почався карантин, я внутрішньо мобілізувався, став більш вимогливим до себе, налаштувався максимально збільшити продажі. За весь час карантину я не пропустив жодного робочого дня, був весь час на роботі, приходив раніше і не йшов поки всі справи не закриті.

 

Як гадаєш, що дозволило тобі збільшити продажі?

В першу чергу, як я вже сказав, це - зміна ставлення до себе. Найголовніше - цілитися тільки на збільшення продажів. Переживати, що криза, очікувати, що клієнт сам прийде до тебе - це не шлях для розвитку.

Я «чіпляюся» за кожного клієнта, незалежно від того, що їх цікавить – туристичне страхування на 3 дні, нещасний випадок на 1 день змагань, відповідальність на причіп. Я приділяю клієнтам і партнерам якомога більше уваги, будую з ними діалог, цікавлюся їхніми проблемами і потребами, уточнюю чого не вистачає зі сторони страхової компанії і намагаюся оперативно вирішити їх запит.

 

Тепер я веду чек-лист завдань на кожен день і намагаюся їх виконати протягом дня. Проблема в тому, що протягом дня завдання додаються, їх стає все більше і не завжди виходить «закрити» день. У такому випадку я намагаюся завдання, що залишилися, вирішити якомога швидше на наступний день.

 

З якими труднощами ти зіткнувся, працюючи в умовах карантину?

Головна складність - зміщується поняття «робочий час». У продавця ніколи не було чіткого поділу часу на робочий та вільний. А в умовах карантину ця тонка грань зовсім зникла. Іноді доводиться працювати і вночі.
Складність виникла ще і в тому, що клієнти зараз сидять вдома і не розуміють, навіщо їм продовжувати страховку, наприклад квартири, машини або медичну страховку.

 

Який твій особистий секрет подолання цих труднощів?

Я обрав тактику близьких та дружніх стосунків з клієнтом, без тиску, лише діалог з роз'ясненням всіх його можливостей зараз і в майбутньому. Я пояснював, що можемо повернутися до цього питання в будь-який час, зручний для клієнта. І це принесло результат - через два-три місяці клієнт повертався та оформлював договір.

Раніше у мене був страх пропонувати клієнтові розбивку платежу. Я вважав, що краще взяти гроші тут і зараз. Мені здавалося, що другий і наступні платежі клієнт не зробить. Тому більшість моїх продажів раніше – без розбивки.

Ситуація змінилася, фінансові можливості клієнта теж змінилися. Я проаналізував ситуацію, попрацював з цим страхом, став пропонувати розбивку платежів і побачив, що насправді таких клієнтів, які не виконують повністю зобов’язання по оплаті – всього двоє на тисячу.

 

Що ще дозволило обійти труднощі, які виникали?

Дуже допомогли антикризові заходи нашої компанії, в тому числі спеціальні умови для клієнтів.

Сприяло обійти труднощі і те, що back office нашої компанії мобілізувався і став працювати швидше, кожен співробітник став доступнішим, відповідати на запити набагато швидше, навіть поза робочим часом. Я сам люблю попрацювати пізно ввечері. Яке ж було моє здивування, коли я отримував відповіді від колег в пізній час. Швидке узгодження спеціальних умов – протягом 10 хвилин - допомогло вести оперативний діалог з клієнтом.

 

Що можеш порадити колегам для роботи на карантині?

  • Важливо прискіпливо працювати зі своїм поточним портфелем, братися за будь-якого нового клієнта, навіть якщо він оформляє договори з невеликим платежем, наприклад туристичне страхування чи нещасний випадок.
  • Просити клієнта завжди рекомендувати друзям особисто мене.
  • Відмовитися від агресивної стратегії продажів - встановлювати з клієнтом дружні та довірчі відносини.

 

Що можеш сказати наостанок?

Компанія УНІКА дає нам тренд бути високоефективними, моя задача - відповідати цьому тренду.

 

Дякуємо Олегу та Валерію за цю розмову. Нам здається, що поради Олега є універсальними та актуальними для будь -якого бізнесу, в якому в центрі уваги знаходиться клієнт.
Якщо вам буде цікаво приєднатись до команди УНІКА – дивіться наші вакансії.