-
Клієнтам Online
- Туристичне страхування
- Електронний поліс Автоцивілки
- Добровільна автоцивілка
- Страхування квартири
- Відповідальність власників житла
- Оферта та акцепт, умови договорів
- Кабінет клієнта myUNIQA
- Мобільний додаток myUNIQA
-
Авто
-
Житло
-
Подорож
-
Життя та здоров'я
- Блог
- Під час воєнного стану
-
Страховий випадок
- Врегулювання під час воєнного стану
- КАСКО
- Автоцивілка
- Майно
- Медицина
- Нещасний випадок
- Подорож
- Виплата за діагнозом
- Життя
-
Про нас
-
Контакти
- Новини
- Головна
- »
- Страховий випадок
- »
- Врегулювання під час воєнного стану
Врегулювання під час воєнного стану
Страховий захист за договорами страхування, у тому числі за договорами страхування життя, продовжує діяти під час воєнного стану в Україні.
Спрощено процедуру врегулювання страхових випадків.
Страховий захист не діє, якщо випадок безпосередньо чи опосередковано пов'язаний з військовими діями.
Проте ми реєструємо, розглядаємо всі страхові події, приймаємо рішення щодо виплати страхового відшкодування зважаючи на всі обставини цих випадків.
КАСКО
1. При настанні випадку, в тому числі за кордоном, в першу чергу повідомте про це УНІКА за одним з наступних номерів телефонів,
доступні 24/7:
Співробітники Асистансу зможуть зразу ж надати необхідні рекомендації щодо подальших дій для отримання страхового відшкодування. Для дзвінків з-за кордону: вартість дзвінка згідно з тарифом вашого мобільного оператора.
2. Після реєстрації ви отримаєте посилання на онлайн-чат, де зможете надати фото пошкоджень та перелік документів, необхідних для оперативного врегулювання Вашого випадку.
3. Викликайте працівників поліції, швидку допомогу, якщо є постраждали, у разі пожежі - пожежну службу, які зафіксують факт настання події.
4. Ми спростили процедуру врегулювання:
- Пропонуємо нашим клієнтам отримати грошове відшкодування на особистий рахунок, враховуючи неможливість більшої частини СТО проводити ремонт.
Зверніть увагу: якщо застрахована машина оформлена в кредит або в лізінг, ми маємо отримати погодження напрямку виплати від вигодонабувача/лізингодавця за договором КАСКО (банку, лізингової компанії тощо). Терміни та порядок виплати у такому випадку залежать не лише від нас, а й від наших партнерів.
- Проводимо виплати без довідок компетентних органів, але просимо усіх водіїв оформляти Європротокол.
- Для прийняття рішення та оцінки збитку, нам необхідні фото пошкоджень та фото з місця події.
- Усі випадки розглядаємо індивідуально.
5. Сума страхового відшкодування, якщо більшість СТО не працюють, буде розраховано на базі середньо-ринкової вартості ремонту аналогічної автівки. Ця сума буде перерахована на рахунок власника автомобіля/вигодонабувача.
В будь-якому разі ми просимо звертатися до Асистансу УНІКА для отримання відповідей на питання та рекомендацій щодо дій у разі події.
Автоцивілка
Майно
1. Як тільки стане відомо про настання випадку, в першу чергу повідомте про це Асистанс УНІКА за одним з наступних номерів телефонів,
доступні 24/7:
Співробітники Асистансу зможуть зразу ж надати необхідні рекомендації щодо подальших дій для отримання страхового відшкодування. Для дзвінків з-за кордону: вартість дзвінка згідно з тарифом вашого мобільного оператора.
2. Викликайте працівників поліції, швидку допомогу, якщо є постраждали, у разі пожежі - пожежну службу, які зафіксують факт настання події.
3. Ризики втрати або пошкодження майна покриваються, якщо це не пов’язано з військовими діями чи воєнним станом, до яких можна також віднести реквізицію, або націоналізацію майна.
Подорож
Медицина
- Там, де можуть виникати складнощі із організацією окремих послуг/досліджень/медикаментів, можна звернутися до медичного закладу самостійно та отримати компенсацію згідно програми страхування.
- Компенсуємо витрачені кошти в пріоритетному порядку.
- Забезпечуємо здійснення страхових виплат за копіями та фото документів. Для подачі документів скористайтеся чат-ботом Viber або Telegram. Обов’язково! Перш ніж подати документи зареєструйте страховий випадок за телефоном.
4. Для застрахованих, які зараз перебувають за кордоном, запровадили онлайн консультацію із лікарем в Україні та лікарські висновки з електронними рецептами відповідно до міжнародних стандартів. Це дозволяє придбати медикаменти чи послуги в лікувально-профілактичних та аптечних закладах Європи та інших країнах світу, які потребують наявність електронного рецепту або лікарського висновку.
Нещасний випадок
Виплата за діагнозом
- Забезпечуємо здійснення страхових виплат за копіями та фото документів.
- Компенсуємо витрачені кошти в пріоритетному порядку.
5. Спрощуючи процеси взаємодії дотримуємось всіх вимог чинного законодавства. Просимо з розумінням ставитися до окремих випадків, в яких ми лишаємо за собою право відтермінувати прийняття остаточного рішення до отримання оригіналів документів. Наголошуємо на необхідності надання оригіналів пакету документів після скасування військового стану в Україні.
Життя
1. Для реєстрації страхового випадку звертайтесь до Асистансу УНІКА Життя зручним для вас каналом зв'язку:
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
2. Ми несемо відповідальність та піклуємось про своїх клієнтів в звичайному режимі та в повному обсязі. За договорами страхування життя події, які не пов’язані з військовими діями та їх наслідками, врегульовуються та відшкодовуються без змін. Військові ризики є виключенням.
3. На період воєнного стану приймаємо електронні копії документів для розгляду страхового випадку та залишаємо за собою право запиту оригіналів або належним чином завірених копій документів для здійснення виплати.
В будь-якому разі ми просимо звертатися до Асистансу УНІКА Життя для отримання відповідей на питання та рекомендацій щодо дій у разі страхової події.
Цілодобовий Асистанс
+38(097)170 03 73 +38(066)170 03 73 +38(093)170 03 73оплата згідно тарифів Вашого оператора
office@uniqa.uaГоловний Офіс (6,309 км)
04112, Київ, вулиця Олени Теліги, буд. 6, оф. літ. B
Тел.: +380 44 225 60 00
E-mail: office@uniqa.ua
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз