1. При настанні випадку, в тому числі за кордоном, в першу чергу повідомте про це УНІКА за одним з наступних номерів телефонів,
доступні 24/7:
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
Співробітники асистансу зможуть зразу ж надати необхідні рекомендації щодо подальших дій для отримання страхового відшкодування. Для дзвінків з-за кордону: вартість дзвінка згідно з тарифом вашого мобільного оператора.
2. Після реєстрації ви отримаєте посилання на онлайн-чат, де зможете надати фото пошкоджень та перелік документів, необхідних для оперативного врегулювання Вашого випадку.
3. Викликайте працівників поліції, швидку допомогу, якщо є постраждали, у разі пожежі - пожежну службу, які зафіксують факт настання події.
4. Ми спростили процедуру врегулювання:
- Пропонуємо нашим клієнтам отримати грошове відшкодування на особистий рахунок, враховуючи неможливість більшої частини СТО проводити ремонт.
Зверніть увагу: якщо застрахована машина оформлена в кредит або в лізінг, ми маємо отримати погодження напрямку виплати від вигодонабувача/лізингодавця за договором КАСКО (банку, лізингової компанії тощо). Терміни та порядок виплати у такому випадку залежать не лише від нас, а й від наших партнерів.
- Проводимо виплати без довідок компетентних органів, але просимо усіх водіїв оформляти Європротокол.
- Для прийняття рішення та оцінки збитку, нам необхідні фото пошкоджень та фото з місця події.
- Усі випадки розглядаємо індивідуально.
5. Сума страхового відшкодування, якщо більшість СТО не працюють, буде розраховано на базі середньо-ринкової вартості ремонту аналогічної автівки. Ця сума буде перерахована на рахунок власника автомобіля/вигодонабувача.
В будь-якому разі ми просимо звертатися до Асистансу УНІКА для отримання відповідей на питання та рекомендацій щодо дій у разі події.