Потрібна медична допомога? Ознайомтесь, будь-ласка, як діяти далі
Ваші дії
При настанні страхового випадку Вам потрібно:
1. Звернутись до Медичного асистансу Страхової компанії до моменту звернення в Лікувально-профілактичний заклад (ЛПЗ) засобами зв’язку за наступними контактними даними:
Загальні лінії Медичного асистансу: 044 225 61 03, 096 170 03 72 (Київстар), 050 170 03 72 (Vodafone), 093 170 03 72 (Lifecell);
2. При зверненні до Медичного асистансу повідомити:
прізвище та ім'я, дату народження Застрахованої особи;
номер полісу;
причину звернення
чи потрібен Вам буде листок непрацездатності;
фактичну адресу місцезнаходження Застрахованої особи та номери контактних телефонів;
іншу інформацію на запит Страхової компанії.
3. Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Медичного асистансу Страхової компанії (лікаря-координатора). Він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.
4. Під час візиту до ЛПЗ Вам необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу та має фото (паспорт, водійське посвідчення, тощо) або підтвердити наявність реєстрації в мобільному додатку «MyUNIQA», пред’явивши відповідну сторінку мобільного додатку, що містить інформацію про прізвище, ім’я, по-батькові, номер та строк дії полісу на вимогу ЛПЗ.
Самостійне звернення у Медичний заклад або аптеку
Ви можете самостійно звернутися до Лікувально-профілактичного закладу (ЛПЗ), якщо він не має договірних відносин зі Страховою компанією, та самостійно оплатити медичні послуги або лікарські засоби в даному ЛПЗ, а після цього подати документи в Страхову компанію для повернення Вам витрачених коштів.
У такому випадку Вам необхідно:
1. Звернутися до Страхової компанії згідно попереднього розділу «Ваші дії» не раніше 10 (десяти) календарних днів до дати звернення у ЛПЗ і не пізніше дати та часу відвідування ЛПЗ та повідомити Страховій компанії дату та причину цього візиту.
2. Якщо за результатами самостійного Планового звернення Вам призначені додаткові обстеження, консультації та/або лікування, повідомити про це Медичний асистанс Страхової компанії протягом 2 (двох) робочих днів з дати призначення.
3. Подати документи на відшкодування згідно розділу «Документи для здійснення страхової виплати».
Ви також маєте право самостійно звернутися в ЛПЗ без попереднього звернення до Страхової компанії у разі необхідності швидкої (екстреної) медичної допомоги. У цьому випадку Вам необхідно повідомити Медичний асистанс про настання страхового випадку як тільки це стане можливим, але не пізніше 2 (двох) календарних днів з дати оплати медичних послуг / лікарських засобів, або виписки зі стаціонару.
У разі звернення до ЛПЗ без попереднього повідомлення Страхової компанії, крім звернення у разі необхідності отримання швидкої (екстреної) медичної допомоги, Страхова компанія має право відмовити Вам у страховій виплаті.
Умови здійснення страхової виплати
Залежно від варіанту, який Ви обрали в Заяві на страхову виплату, вона здійснюється:
на Ваш банківський рахунок (рахунок Вашого законного представника, довіреної особи)
за Системою Аваль Експрес (в будь-якому відділенні ПАТ Райффайзен банк Аваль на території України при пред’явленні паспорту та реєстраційного номера облікової картки платника податків / ідентифікаційного податкового номера).
Страхова виплата перераховується за реквізитами Застрахованої особи (або інших осіб відповідно до чинного законодавства України). Виплата коштів представнику Застрахованої особи можлива тільки за дорученням останньої, яке оформлене відповідно до встановленого законом порядку. Якщо Застрахована особа неповнолітня, одержувачем страхової виплати є один з батьків (опікун).
Якщо Застрахованою особою є недієздатна особа, одержувачем страхової виплати є її законні представники.
Строки* здійснення виплати Страховою компанією:
Рішення про виплату протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання повного пакету документів від Вас.
Перерахунок коштів протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття рішення.
* - зазначені терміни можуть відрізняться від термінів виплати, передбачених конкретним договором страхування
Документи для здійснення страхової виплати
Документи повинні бути надані Страховій компанії не пізніше 30* (тридцяти) календарних днів з дати оплати медичних послуг або лікарських засобів, крім випадків стаціонарного лікування, коли допускається подання документів протягом 30 (тридцяти) днів після виписки зі стаціонару.
*- зазначені терміни можуть відрізняться від термінів виплати, передбачених конкретним договором страхування
Додаткові документи, що подаються Страховій компанії разом із заявою на страхове відшкодування, повинні бути:
у формі оригінальних примірників або нотаріально засвідчених копій;
оформлені відповідно до чинного законодавства України;
підписані уповноваженими особами із зазначенням П.І.Б. та посади підписанта.
Якщо Ви самостійно оплатили вартість медичної допомоги або медикаментів, незалежно від типу отриманих послуг / придбаних товарів, Вам необхідно подати:
Заяву на страхову виплату із зазначенням способу отримання коштів (форму Заяви можна завантажити на цій сторінці);
Копію паспорту (1, 2 сторінки та сторінка з відміткою про реєстрацію);
Копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) або ідентифікаційного індивідуального податкового номера (далі - ІПН).
Додаткові документи (в залежності від умов Договору страхування):
Амбулаторно-поліклінічні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)
Для поліклінік - суб'єктів господарювання юридичних осіб (ТОВ, ПП та ін.):
Розрахунковий документ: фіскальний (касовий) чек або квитанція банку про оплату;
Акт виконаних робіт або товарний чек (якщо конкретні послуги / товари не зазначені в платіжному документі);
Виписка з амбулаторної картки хворого або консультативний висновок лікаря або довідка від медичного закладу (оригінал або копія, завірені оригінальною круглою печаткою медичної установи);
Копії результатів обстежень / досліджень (якщо такі проводилися).
Для поліклінік - суб'єктів господарювання фізичних осіб (ФОП):
Розрахунковий документ: фіскальний (касовий) чек, квитанція до прибутково-касового ордера, квитанція банку про оплату або товарний чек;
Акт виконаних робіт або товарний чек (якщо конкретні послуги / товари не зазначені в платіжному документі);
Виписка з амбулаторної картки хворого або консультативний висновок лікаря, або довідка від медичного закладу (оригінал або копія завірені оригінальною круглою печаткою медичної установи (при її наявності у медичного закладу);
Копії результатів обстежень / досліджень (якщо такі проводилися).
Стаціонарні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)
Для аптек - суб'єктів господарювання юридичних осіб (ТОВ, ПП та ін.):
Розрахунковий документ: фіскальний (касовий) чек або квитанція банку про оплату;
Накладна / товарний чек із зазначенням медикаментів (при відсутності інформації в розрахунковому документі);
Виписка з медичної карти або консультативний висновок лікаря або довідка від медичного закладу (оригінал або копія, завірені оригінальною круглою печаткою медичної установи) з переліком призначених медикаментів.
Для аптек - суб'єктів господарювання фізичних осіб (ФОП):
Розрахунковий документ: фіскальний (касовий) чек або квитанція до прибутково-касового ордера, квитанція банку про оплату або товарний чек;
Накладна / товарний чек із зазначенням медикаментів (при відсутності інформації в розрахунковому документі);
Виписка з медичної карти або консультативний висновок лікаря або довідка від медичного закладу (оригінал або копія завірені, оригінальною круглою печаткою медичної установи) з переліком призначених медикаментів.
Оригінал або копія довідки з пологового будинку про народження дитини, завірена круглою мокрою печаткою пологового будинку (при відсутності зазначеного документу, нотаріально завірена копія свідоцтва про народження дитини);
Копія свідоцтва про народження дитини (при відсутності нотаріально завіреної копії).
Приклади оформлення документів: "Ведення вагітності"
Довідка від лікаря із зазначенним терміном вагітності, яка засвідчена мокрою круглою печаткою клініки;
Копія договору про надання медичних послуг на ведення вагітності, засвідчена мокрою круглою печаткою клініки;
Копія додатка до договору із зазначенням переліку всіх послуг, що входять до пакету щодо ведення вагітності, засвідчена мокрою круглою печаткою клініки;
Оригінал фіскального (касового) чека або квитанції банку про оплату.
Для суб'єктів господарювання юридичних осіб (ТОВ, ПП та ін.):
Розрахунковий документ: фіскальний (касовий) чек або квитанція банку про оплату;
Рецепт з печаткою лікаря з рекомендаціями щодо корекції зору.
Для суб'єктів господарювання фізичних осіб (ФОП):
Розрахунковий документ: фіскальний (касовий) чек або квитанція до прибутково-касового ордера, квитанція банку про оплату або товарний чек;
Рецепт з печаткою лікаря з рекомендаціями щодо корекції зору.
Якщо у Вас виникли запитання, щодо переліку документів, статусу справи, звертайтесь в чат через паблік аккаунт UNIQAuaTelegram, Viberабо телефонуйте до Контакт-центр УНІКА за номерами:
044 225 61 03
096 170 03 72 (Київстар)
050 170 03 72 (Vodafone)
093 170 03 72 (Lifecell)
Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до умов укладеного договору страхування, а також можливих змін Законодавства України, нормативно-правових актів, інструкцій, наказів, розпоряджень МОЗ України, вимог до бухгалтерського обліку, - вищевказаний перелік документів може змінюватись.