Ми розуміємо, що складнощі в роботі мобільного оператора Київстар можуть завдати незручності. Нагадуємо про доступні канали зв'язку:
за номерами
+38 044 225 60 00,
+38 066 170 03 73,
+38 093 170 03 73
через мобільний застосунок MyUNIQA
чат-бот UNIQAua
Я та УНІКА
HR під час війни: виклики та уроки. Частина 2
17. грудня 2022
У попередній статті ми спілкувались з керівниками департаментів про те, як їхні підрозділи долають виклики війни та блекаутів. І у кожному коментарі згадувались зусилля колег, без яких робота УНІКА взагалі була б неможливою. Саме їхня сумлінна праця дозволяє компанії продовжувати працювати у звичному ритмі попри складну ситуацію. Але це стало можливим ще й завдяки тому, що самі співробітники завжди відчувають турботу та підтримку.
Я та УНІКА
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
05. грудня 2022
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та...
Я та УНІКА
HR під час війни: виклики та уроки. Частина 1.
20. вересня 2022
Цього тижня у компаніях України вітають «людей, що відповідають за людей» – менеджерів та керівників з управління...
Я та УНІКА
Міфи про онлайн-страхування
13. вересня 2022
Останнім часом все частіше українці намагаються захистити свій фінансовий стан, власне майно, життя та здоров'я за...
Я та УНІКА
Надихаючі та приголомшливі. Подорожуємо музеями світу онлайн
05. серпня 2022
Мистецтво має майже магічну силу, яка може наповнити нас енергією, допомогти подолати смуток, повернути собі...
Я та УНІКА
Що таке франшиза у страхуванні
19. липня 2022
У процесі вибору страхового поліса можуть виникати питання щодо окремих пунктів договору та деяких термінів. Часто...
Я та УНІКА
Зберігаємо віру у майбутнє, захищаємо клієнтів та віримо у перемогу України
27. червня 2022
Для всього світу та, перш за все, для нашої країни, повномасштабна війна стала справжнім випробуванням. Але в групі...
Категорії
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз