Ми розуміємо, що складнощі в роботі мобільного оператора Київстар можуть завдати незручності. Нагадуємо про доступні канали зв'язку:
за номерами
+38 044 225 60 00,
+38 066 170 03 73,
+38 093 170 03 73
через мобільний застосунок MyUNIQA
чат-бот UNIQAua
Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.
Я та УНІКА
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 2.
11. березня 2024
У сьогоднішньому блозі продовжуємо розмовляти про критичне мислення з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською. Цього разу поговоримо про методи, що допомагають розвинути в собі навичку до критичного мислення.
Я та УНІКА
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
19. лютого 2024
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною...
Я та УНІКА
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
12. лютого 2024
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від...
Я та УНІКА
UNIQA – вибір українських споживачів 2023 року
06. лютого 2024
Щорічна премія "Вибір країни" одне з найважливіших і найпрестижніших визнань у сфері бізнесу, культури та розвитку...
Я та УНІКА
Планування у часи невизначеності: чи потрібно та як зробити, щоб воно працювало?
05. лютого 2024
Чи можливо планувати своє життя у кризові часи? Що робити, коли цілі відсуваються на невизначений час? Як навчитися...
Я та УНІКА
Як змінюється асистанс UNIQA для клієнтів
30. січня 2024
Асистанс страхової компанії – своєрідний центр невідкладної допомоги, по роботі якого судять про якість роботи усієї...
Я та УНІКА
Рік UNIQA. Підсумки та найважливіші моменти 2023-го
28. грудня 2023
Наприкінці року ми традиційно підбиваємо його підсумки. Про те, чим жила UNIQA у 2023-му, як розвивалася та які...
Категорії
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз