Інформацію оновлено на 21.04.2020 року
Детальніше в статті "Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу" від 14.04.2020 року за посиланням.
УНІКА рекомендує дотримуватись актуальних протоколів Міністерства охорони здоров’я України (далі по тексту – МОЗ) та насамперед повідомляти сімейного лікаря, якщо пацієнт підпадає під групу ризику (до двох тижнів з моменту повернення з-за кордону, контактування з особами, у яких підтвердили COVID-19, тощо – повний перелік за посиланням).
До моменту офіційного оголошення епідемії в Україні УНІКА несе зобов’язання щодо забезпечення медикаментами та лікувальними процедурами згідно з призначеннями лікаря в амбулаторних та стаціонарних випадках, а також у випадку госпіталізації у клініки, з якими в УНІКА є договірні відносини, згідно з укладеними програмами страхування. У випадку, якщо застрахована особа отримала допомогу в клініці, з якою в УНІКИ немає договірних відносин, ми, як і раніше, готові приймати та розглядати документи на відшкодування витрат, якщо такі випадки мають ознаки страхових, послуги були погоджені Асистансом та відповідають програмам страхування. Детальніше про процедуру подання документів на відшкодування нижче.
Так, нові правила МОЗ кардинально змінили логістику звернень, які потенційно можуть бути визнаними як інфікування COVID-19. В обов’язковому порядку збирається епідеміологічний анамнез. Якщо у застрахованої особи виявлені фактори ризику інфікування COVID-19, такі випадки опрацьовуються відповідно до актуальних наказів МОЗ (детально за посиланням).
Процедура надання допомоги по іншим захворюванням/діагнозам – залишається без змін. Але просимо враховувати об’єктивні обставини, наприклад, на даний момент є розпорядження органів влади щодо припинення планової госпіталізації та планових операцій, а також перепрофілювання медичних закладів для прийому та лікування інфікованих хворих у важких станах. Кожного дня ми отримуємо інформацію про звуження переліку послуг, які готові надавати комерційні лікувальні заклади, або про їх повне закриття на карантин. Тому можуть бути затримки у наданні планової допомоги на невизначений термін. Просимо ставитись до таких випадків з розумінням.
Консультативний висновок лікаря, який видається за результатами таких онлайн-консультацій, опрацьовується УНІКА у звичайному порядку: копію висновку необхідно надіслати в медичний асистанс УНІКА через мобільний додаток myUNIQA: PlayMarket, AppStore або в чат Telegram, Viber.
Крім того, якщо застрахована особа зможе самостійно організувати собі консультацію, ми будемо приймати та розглядати документи на відшкодування витрат, якщо такі випадки мають ознаки страхових, послуги були погоджені Асистансом та відповідають програмам страхування. Детальніше про процедуру подання документів на відшкодування нижче.
Обов’язково зв’язатись з УНІКА. Просимо використовувати мобільний додаток myUNIQA: PlayMarket, AppStore або чат Telegram, Viber.
Лікар-координатор УНІКА дізнається про ваш епідеміологічний анамнез (чи були ви за кордоном, тощо).
Залежно від складності випадку (складність визначає лікар, виходячи з ваших скарг), якщо ваш стан потребуватиме виклику швидкої допомоги, буде рекомендовано виклик швидкої допомоги 103. Звертаємо увагу, що комерційна швидка допомога виїжджає лише у випадку не епідеміологічного анамнезу.
Негативний епідеміологічний анамнез
Якщо стан відповідає критеріям амбулаторного лікування – за негативного епідеміологічного анамнезу УНІКА пропонує своїм застрахованим скористатись онлайн-консультацією персонального лікаря, для більш детальної інформації переходьте за посиланням. Звертаємо увагу, що в зв’язку зі значною кількістю запитів від застрахованих, можливості виклику лікаря додому на сьогоднішній час суттєво обмежені.
Консультативний висновок лікаря, який видається по результатам таких онлайн-консультацій, опрацьовується УНІКА у звичайному порядку: копію висновку необхідно надіслати в медичний асистанс УНІКА через мобільний додаток myUNIQA: PlayMarket, AppStore або чат Telegram, Viber.
Позитивний епідеміологічний анамнез
Якщо епідеміологічний анамнез позитивний – подальші дії будуть здійснюватися відповідно до актуальних протоколів МОЗ: виклик 103, госпіталізація в державну клініку, яка визначена для прийому таких хворих в даному регіоні (клінік за посиланням, назва клініки відображається після наведення курсором на крапки на карті), та подальші дії відповідно до алгоритму МОЗ.
Так, збільшення є, в основному за рахунок звернень від застрахованих з ознаками ГРЗ.
Асистанс УНІКА працює у штатному режимі.
Станом на 21.04 - – ситуація з дзвінками нормалізувалась. Багатьох клієнтів переводимо на онлайн консультацію з лікарем.
Такі ж, як і за будь-якої іншої респіраторно-вірусної інфекції. Рекомендуємо дотримуватись особистої гігієни, провітрювання, температурного режиму та режиму вологості приміщень, повний перелік рекомендацій за посиланням.
Дотримуйтесь тих же заходів, котрі рекомендовані для профілактики (вище). Нагадуємо, що згідно з доступною на сьогодні світовою статистикою 80% населення планети перенесуть COVID-інфекцію як рутинне ГРЗ, з симптомами невисокої температури, нежитю, першіння в горлі, або взагалі безсимптомно (https://covid19.com.ua/)
Є два види тестів на діагностику коронавірусу COVID-19: ПЛР-тест (тест на полімеразну ланцюгову реакцію) та експрес-тест на наявність у крові імуноглобулінів.
Тестування на ПЛР-тест наразі проводиться переважно уповноваженими державними лікувальними закладами, протокол призначення такого тестування регулюється актуальним розпорядженням МОЗ. Таке тестування дає найбільш точний результат на наявність вірусу в організмі пацієнта з першого дня зараження.
Експрес-тестування ж визначає вірус по наявності у крові антитіл, які, як правило, виробляються на 5-7 день після зараження. Саме тому це тестування вважається менш релевантним.
Зважаючи на обмежену кількість експрес-тестів, звертаємо увагу, що таке тестування проводиться тільки за призначенням лікаря та за умови наявності відповідного епідеміологічного анамнезу.
Ставлячись із розумінням до ситуації в Україні та вважаючи за необхідне підтримати своїх клієнтів УНІКА повідомляє, що порушення строків надання застрахованою особою документів на компенсацію витрат в період карантину не буде вважатись УНІКА порушенням умов договору, і відповідно, не буде підставою для відмови у виплаті. Перелік документів та Ваші дії – за посиланням https://uniqa.ua/ua/case/medicine/. Інформуємо, що в зв’язку з карантином та переходом УНІКА на дистанційний режим роботи можуть бути збільшені строки розгляду документів на виплату.
Детальна інформація щодо режиму роботи УНІКА та сервісам, що надаються, – за посиланням.
Медичний та технічний асистанси працюють без змін – 24/7.