RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Телемедицина - онлайн-консультація лікаря від УНІКА. Особливо актуально в період коронавірусу.

Багато застрахованих УНІКА вже отримали пропозицію від лікарів нашого медичного аситансу і скористалися послугою консультації лікаря онлайн. У чому суть такого сервісу? І чому він особливо корисний за поточної ситуації, коли є ризик зараження коронавірусом під час візиту до клініки?

Телемедицина - онлайн-консультація лікаря від УНІКА. Особливо актуально в період коронавірусу.

Що таке телемедицина?

Телемедицина – це послуга дистанційної консультації у лікаря. Вона дуже популярна за межами України, в Європі і США, де візити у клініку коштують дуже дорого. З 2017 року телемедичним супроводом поступово почали користуватися й українські пацієнти. Але в умовах карантину і вимушеної самоізоляції телемедицина, найімовірніше, стане дуже затребуваною. Вона дозволяє отримати консультацію профільного доктора – наприклад, невролога або ендокринолога – і при цьому знижує ризик «підчепити» інфекційну хворобу під час візиту в лікарню.

Як саме клієнти УНІКА отримують доступ до телемедицини?

Якщо ви – клієнт УНІКА за програмою медичного страхування, дійте за звичним алгоритмом: звертайтеся до лікарів нашого асистансу зі скаргою. Асистанс працює в звичайному режимі: цілодобово і без вихідних, 24/7.

Спеціаліст служби асистансу розпитає про проблему, симптоми та визначить, чи варто у цій ситуації використовувати телемедицину. Звичайно ж, він запропонує таку можливість клієнту. І якщо клієнт згоден – ми відправимо йому sms-пароль для доступу на платформу https://medikit.ua, де він зможе зареєструватися і отримати телемедичну консультацію.

Подивіться відео про те, як працює Телемедицина в УНІКА.

Лікар на відстані – це незвичний формат. Як переконатися в якості послуг телемедицини?

У світі телемедицина дуже популярна: це поширена послуга в Скандинавії, США та Німеччині. У зв'язку з теперішньою ситуацією в світі, дуже багато країн наполегливо не радять своїм громадянам здійснювати фізичний візит до лікаря, а натомість пропонують використовувати телемедицину. А у Великобританії відвідувати лікаря зараз навіть заборонено. Отже, усі процеси онлайн консультування багаторазово відпрацьовані, і в Україні використовуються найкращі світові практики.

У кваліфікації лікарів можна не сумніватися, оскільки платформа проводить верифікацію кожного доктора. Перевіряється диплом лікаря, підтверджуються його досвід і місце роботи: у medikit.ua є вся необхідна персональна інформація, щоб оцінити кваліфікацію медика. Кожен лікар також проходить фізичну верифікацію до початку роботи на платформі.

Тобто це ті ж самі лікарі, що і в клініках?

Так, це ті ж самі лікарі, які працюють у клініках і мають ліцензію на ведення медичної практики. У нас є абсолютно різні фахівці: хтось працює у державних лікарнях, хтось веде прийом у приватних клініках. І, звичайно є лікарі, зайняті приватною практикою.

Що стосується ситуації з коронавірусом, яку допомогу можуть надати лікарі? Чи є у них необхідна інформація від МОЗ, щоб відрізнити грип від коронавірусу? Чи можуть вони попередньо діагностувати його? Розповісти, як правильно вчинити в цій ситуації, куди звертатися?

Наразі найпоширеніша проблема з коронавірусом – його визначення. Адже зараз весна, і є дуже багато вірусних захворювань, які можна переплутати з початком цієї хвороби. В онлайн абсолютно точно можна визначити, наскільки небезпечним є поточний стан пацієнта: через питання про температуру, симптоми, нежить, головний біль і т. п. Лікар з дуже великою ймовірністю може визначити, що потрібно робити і скоординувати подальші дії пацієнта.

Важливо розуміти, що визначити тяжкість симптомів онлайн – не проблема, але точна постановка діагнозу «коронавірус» можлива тільки за результатами лабораторних тестів. Аналогічне спілкування відбувається і на фізичному прийомі у лікаря. Тільки користувач не піддається впливу зовнішнього середовища і не поширює хворобу серед інших людей в транспорті та в поліклініці.

Якщо лікарю все ж таки здається, що є підозра на коронавірус, як він буде діяти?

Відповідно до рекомендацій МОЗ – це звернення в інфекційну лікарню. Буде отримана повна інформація, куди звертатися, кому дзвонити далі і що робити.

Окей, клієнт УНІКА отримав консультацію лікаря онлайн. Що далі?

Стандартна практика така: клієнт УНІКА зайшов на платформу, зареєструвався, отримав повну консультацію лікаря чи декількох фахівців. Лікар формує консультативний висновок. Цей висновок автоматично зберігається в кабінеті користувача і відправляється йому на особисту електронну пошту. Копію висновку застрахованій особі необхідно надіслати в медичний асистанс УНІКА через мобільний додаток myUNIQA: PlayMarket, AppStore або в чат Telegram, Viber. Залежно від висновків, УНІКА організовує всю подальшу допомогу: наприклад, направить клієнта на додаткову діагностику або організує доставку ліків додому.

Як показує статистика нашого партнерського порталу, близько 70% всіх звернень клієнтів можуть бути повністю вирішені онлайн, за допомогою телемедицини. Але й у інших випадках лікар телемедицини може заощадити час, сили, а головне – знизити ризики «лікарняних візитів» у поточній ситуації.

Сподіваємося, ця інформація, як і послуга телемедицини, виявиться корисною для клієнтів УНІКА. Ми щиро зичимо вам здоров'я і залишаємося на зв'язку! 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Тетяна 26 серпня 2020

Скільки коштує телемедицина?

УНІКА 26 серпня 2020

Тетяно, дякуємо за питання.

Окремо послугу телемедицини не продаємо, клієнт її отримує по замовчуванню при покупці договору медичного страхування.

Тоня 11 липня 2020

Пришел тетс на ковид 0.8 негативный. Это нормально?

УНИКА 13 липня 2020

Тоня, добрый день, очевидно, речь идет о тесте на наличие антител.

Да, это нормально, потому что тестовая среда может реагировать на антитела к другим разновидностям короновирусов (не к SARS-COV-2), с которыми мы сталкиваемся в каждом осенне-зимнем сезоне (подробно и просто изложено по ссылке https://shvarz.livejournal.com/238466.html).

А низкий титр (0,8) – говорит о том, что это антитела к короновирусу, но не к тому, который мы ищем конкретно этим тестом.

Можно повторить тест через 14 дней, и если болезнь была обусловлена все-же SARS-COV-2, то титр должен увеличится на несколько порядков (например, не 0,9…1,0… а 80 или 800).

Дополнительно рекомендуем проконсультироваться с вашим лечащим врачом, либо получить онлайн консультацию у врача на существующих онлайн платформах.

Володимир 29 червня 2020

Вже минуло більше доби як мені пообіцяли записати мене до лікаря. Зворотнього звязку немає. Взагалі немає. Мій стан погіршується. Буду пробиватися сам, а якість Вашого сервісу якщо виживу обовязково іисвітлю в соцмережах.

УНІКА 30 червня 2020

Володимире, на жаль, не отримали від вас уточнення щодо ваших контактних даних, тому не можемо розібрати ситуацію, що виникла, та надати відповідь.

Будь ласка, якщо буде можливість, напишіть більш детальну інформацію на адресу quality@uniqa.ua.

Дякуємо!

UPD от 23.07.2020

Владимир, добрый день, разобрали ваш случай.

Во время проверки обнаружили несколько критических ошибок со стороны сотрудников ассистанса СК УНИКА, что привело к более длительному решению вашего вопроса.

Извините.

С сотрудниками провели работу согласно внутренних регламентов компании.

Еще раз спасибо за то, что написали обратную связь. Благодаря Вам мы увидели проблему и обеспечили, чтобы наши клиенты не сталкивались с подобными проблемы в будущем!

Команда УНИКА

 

Останні статті
Мій цифровий помічник: як клієнти УНІКА можуть отримати виплату за допомогою чат-бота
Мій автомобіль
12. квітня 2021
Мій цифровий помічник: як клієнти УНІКА можуть отримати виплату за допомогою чат-бота
За 2020 рік онлайн комунікації в месенджерах міцно увійшли у наше життя. Добре це чи погано? У кожного своя відповідь, але ми в УНІКА вирішили, що винесемо з такої ситуації максимум користі для наших клієнтів. Наприклад, спростимо і прискоримо подачу документів на виплату по автострахуванню.
Весна і море: про що варто пам'ятати, купуючи квітневий тур до Єгипту
Моя подорож
31. березня 2021
Весна і море: про що варто пам'ятати, купуючи квітневий тур до Єгипту
Квітень вважається початком високого сезону в Єгипті - море вже добре прогрілося, але температура повітря поки не зашкалює. Крім того, це одна з небагатьох країн, що готова прийняти туристів у період загальних локдаунов. Тому сьогодні ми вирішили нагадати, як правильно обрати страховку для поїздки на єгипетські курорти. І, звичайно, нагадаємо про правила безпеки під час такого відпочинку.
Дорого і сердито. Які штрафи діють для учасників дорожнього руху в Україні?
Мій автомобіль
26. березня 2021
Дорого і сердито. Які штрафи діють для учасників дорожнього руху в Україні?
З березня 2021-го для українських водіїв почали діяти нові, більш високі штрафи за порушення правил дорожнього руху. Крім того, оновився перелік і суми штрафів для пішоходів, велосипедистів та навіть упряжок з кіньми. Що саме змінилося і до чого готуватися?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз