RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу?

Ми отримуємо велику кількість питань від наших клієнтів, що саме буде покрито страховою компанією УНІКА при такому захворюванні, як COVID-19, тому роз'яснюємо нашу позицію з цього питання.

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу?

З урахуванням того, що Наказом МОЗ №521 від 25.03.2020 року COVID-19 включений в перелік особливо небезпечних інфекцій, гарантування послуг здійснюється залежно від умов Договору страхування, а саме: списку виключень, програми страхування, а також чинних Наказів МОЗ України, стандартів та протоколів надання медичної допомоги.

У договорах страхування, де особливо небезпечні інфекції відносяться до нестрахових подій, УНІКА прийняла рішення забезпечуватисвоїх клієнтів симптоматичним медикаментозним лікуванням.

 

Також звертаємо вашу увагу, що препарати, які затверджені для лікування COVID-19 останнім Наказом МОЗ, є експериментальними, тому їх використання дозволено виключно у важких та середньо важких випадках в умовах стаціонару, а доступ до таких препаратів буде забезпечуватись державною програмою.

Що треба робити, якщо Ви стали почувати себе зле і у вас виникли симптоми ГРВІ?

Обов’язково зверніться до медичного ассистансу УНІКА через мобільний додаток myUNIQA, чат у Viber / Telegram, або за телефонами, які вказані на страховій картці. Лікар УНІКИ дізнається про ваш епідеміологічний анамнез (детальніше за посиланням, питання №4).

Що відбувається у випадку позитивного анамнезу, тобто коли є підозра на наявність коронавірусу?

Якщо стан хворого важкий, приймається рішення про госпіталізацію. При цьому лікар УНІКИ орієнтується:

  • на програму страхування, перелік виключень та клініки, які покриваються програмою
  • чи є можливість скористатися послугами приватних клінік в місці знаходження клієнта та чи є в клініках вільні місця. Дані щодо приватних клінік, які підтвердили таку можливість, постійно оновлюються та є в наявності у лікарів УНІКА.

Підкреслюємо, що в Україні наявність приватних медичних закладів, які приймають пацієнтів з COVID-19 на стаціонарне лікування, та кількість місць у таких клініках є дуже обмеженою, тому це може вплинути на доступність організації допомоги в даних лікувальних закладах. Якщо госпіталізація в приватні клініки не є можливою, клієнту будуть роз’яснені його подальші дії, включаючи виклик швидкої допомоги та госпіталізацію в державні лікарні, що визначені для прийому хворих з коронавірусною інфекцією у відповідному регіоні.

У будь-якому випадку, УНІКА повністю забезпечить своїх клієнтів призначеними лікарем симптоматичними медикаментами, за відсутності їх у лікарні.

Якщо госпіталізація не потрібна, лікар УНІКИ повідомить клієнта про наступні кроки для надання допомоги в залежності від його стану та встановленого діагнозу.

Важливо пам’ятати: будь-які клінічні дослідження на коронавірус, в тому числі експрес-тестування та ПЛР, здійснюються лише за призначенням лікаря та повинні відповідати вимогам діючого Наказу МОЗ України №722 від 28.03.2020 року щодо визначення випадку СOVID-19.

Будьте здорові! А якщо щось трапиться зі здоров’ям наших клієнтів – ми організуємо їм необхідну допомогу.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Подорожуємо Україною: Вінниця
Моя подорож
11. червня 2020
Подорожуємо Україною: Вінниця
Поки закриті кордони, українці почали знову відкривати Україну. І виявляється, в нас теж є на що подивитись. І це не лише відомі туристичні принади як от Львів, Одеса чи Чернівці. Ми вирішили поцікавитись у співробітників УНІКА Україна – а чому варто поїхати саме в їх рідне місто? Планували по кілька речень на кожну атракцію, але вже перша розповідь була такою смачною, що вирішили поділитись нею повністю. Бо коли читаєш, хочеться якнайшвидше сідати за кермо і мчати – у Вінницю!
На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину
У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики та продовжуємо запобіжні заходи - інакше все, що зроблено у попередні два місяці, може швидко зійти нанівець. А зроблено справді багато: під час карантину наш бізнес працював без перебоїв, ми надавали якісний сервіс клієнтам і в продажах, і в урегулюванні страхових випадків. А головне, зберегли здоров’я та ефективність наших співробітників. Що саме варто зробити, аби працювати на відстані і залишатись командою, розвиватися і зростати у форс-мажорних обставинах? У цьому блозі ділимося досвідом, який допоміг нам ефективно працювати в складних умовах соціальної ізоляції.
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Мій автомобіль
14. травня 2020
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Міністерство цифрової трансформації України продовжує розширювати перелік електронних документів в мобільному додатку «Дія», відтепер там є і договори страхування. «Дія» - це спеціально розроблений для громадян України мобільний застосунок, в якому зберігаються оцифровані версії офіційних документів – вся інформація в електронному форматі у вашому смартфоні.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз