RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року

Неприємно усвідомлювати, але коронавірус почитає ставати часткою нашого повсякденного життя. З одного боку, ми вчимось жити в нових реаліях, вже не дивимось кожен день кількість тих, хто захворів в Україні та в інших країнах, перші шпальти видань займають інші, більш «гарячі» новини. Але з іншого – загроза не зникла, а ми стаємо більш безпечні. Як наслідок − кількість захворювань в Україні з початку серпня майже щодня б’є попередні рекорди. Тому, ми вирішили ще раз нагадати нашим клієнтам та партнерам щодо покриття COVID-19 в договорах медичного страхування УНІКА.

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року

Інформація станом на 06.08.2020.

В договорах УНІКА є два типи виключень, які регламентують дії страхової компанії відносно покриття або відмови в покритті захворювання щодо поточних ситуацій:

(1)

- особливо небезпечні інфекції. COVID-19 віднесений до особливо небезпечних інфекцій наказом МОЗ України від 25.02.2020 року;

(2)

- епідемії особливо небезпечних інфекцій (за виключенням ГРВІ та сезонного грипу). Станом на 06.08.2020 повідомлення про епідемію коронавірусної інфекції в Україні відсутнє.

УНІКА прийняла рішення за договорами, у яких діагноз COVID-19 віднесений до нестрахових подій як особливо небезпечна інфекція (тип виключення №1), забезпечувати своїх клієнтів необхідними медикаментами як у клініці, так і в умовах самоізоляції вдома. А саме: симптоматичне лікування, а також всі медикаменти, що мають доведену ефективність (наприклад, антибіотики при пневмонії).

Якщо у списку виключень саме «епідемія» (тип виключення №2) − за такими договорами до офіційного оголошення в Україні епідемії коронавірусної інфекції УНІКА покриває всі медичні послуги та медикаменти згідно з діючими програмами страхування.

Важливо: в договорах страхування з типом виключень №2 УНІКА покриває в тому числі ПЛР-тест на Covid-19 для встановлення діагнозу, якщо це відповідає актуальним протоколам МОЗ (лікар виписав направлення на ПЛР та оформив всі відповідні документи при підозрі на COVID-19). Кількість тестів, що покривається – первинний, та наступні до першого негативного тесту.

В будь якому випадку, не покривається експериментальне лікування, наприклад, гідроксихинолином (згідно з даними світової статистики смертність на фоні лікування цим препаратом в 2 рази вища, ніж без нього.)

 

Що відбувається у випадку, коли є підозра на наявність коронавірусу у клієнта?

Якщо госпіталізація не потрібна, лікар УНІКА повідомить Вам про подальші дії для встановлення діагнозу та надання допомоги в залежності від Вашого стану.

Якщо стан важкий, приймається рішення про госпіталізацію. При цьому лікар УНІКА орієнтується на:

  • програму страхування та перелік виключень −вищезгадані два типи.
  • клініки, послуги яких покриваються програмою та чи є можливість скористатися послугами приватних клінік в місці знаходження клієнта
  • наявність вільних місць в клініках.

Звертаємо вашу увагу: станом на 06.08.2020 кількість комерційних закладів охорони здоров’я, які згодні надавати послуги особам з підтвердженим діагнозом COVID-19 суттєво скоротилась.

Наприклад, в Києві був зачинений підрозділ приватної клініки «Добробут», який приймав хворих на COVID-19, що потребували стаціонарного лікування. Подібна ситуація все частіше спостерігається у всіх регіонах України −коли комерційні бригади швидкої допомоги не виїжджають на виклик до осіб із підтвердженим діагнозом COVID-19, а окремі медичні заклади скасовують попередньо організовані та гарантовані послуги (аналізи, рентген, КТ) коли дізнаються про діагноз таких хворих.

В таких випадках УНІКА вимушена рекомендувати застрахованим звертатись в державні поліклінічні установи за місцем проживання до своїх сімейних лікарів, які за законом не мають права відмовити в допомозі.

 

Зважаючи на загальну форс-мажорну ситуацію, що склалася в країні із COVID-19, ми просимо з розумінням ставитися до таких випадків.

Зі свого боку Страхова компанія «УНІКА» продовжує робити все для надання якісної та швидкої допомоги в умовах існуючих обмежень, та піклуватися про здоров’я своїх клієнтів.

Будь ласка, дотримуйтесь всіх вимог соціального дистанціювання, носіть медичні маски у громадських місцях та виконуйте поради МОЗ. Ми будемо раді надати вам всю необхідну допомогу при будь-якій хворобі, але краще – будьте здорові!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Юлія 24 серпня 2020

Доброго дня, чи можливо оформити у вас онлайн страховку, яку вимагають від іноземців, при перетині кордону (витрати пов'язані з лікуванням COVID)

Якою є вартість?

Які дані потребуєте?

Дякую за відповідь!

УНІКА 25 серпня 2020

Юліє, дякуємо за питання.

Ні, на жаль, в УНІКА такого договору немає.

Рекомендуємо звернутись до наших партнерів - компанії Європейське туристичне страхування

 

Останні статті
Подорож Україною: куди поїхати взимку 2020/2021
Моя подорож
15. січня 2021
Подорож Україною: куди поїхати взимку 2020/2021
«Старий Новий рік» нарешті порадував сніжною погодою. І якщо цієї зими ви ще не подорожували – можливо, саме час вирушити в захоплюючу січневу поїздку?
Як працює медичне страхування в умовах СOVID-19? Досвід УНІКА та наших клієнтів Як працює медичне страхування в умовах СOVID-19? Досвід УНІКА та наших клієнтів
Пандемія СOVID-19 змінила соціальне життя та багато сфер бізнесу. В першу чергу, трансформація вплинула на індустрію медичних послуг і, звичайно, медичне страхування. Як користуватися своїм медичним полісом в епідемію коронавірусу та як страхова компанія зможе допомогти? Про це розповіли експерти медичного асистансу УНІКА.
Їхати чи не їхати – про подорожі в умовах пандемії
Моя подорож
17. грудня 2020
Їхати чи не їхати – про подорожі в умовах пандемії
Коронавірус змінює подорожі, проте не зупиняє їх. Ми всі хочемо подорожувати, але завжди вагаємось, чи це справді безпечно та зручно саме зараз. Пропонуємо Вашій увазі відповіді на найбільш поширені запитання туристів, що пов’язані з подорожами в умовах пандемії вірусу Covid-19, які підготував один з провідних українських туроператорів JoinUp.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз