RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року

Неприємно усвідомлювати, але коронавірус почитає ставати часткою нашого повсякденного життя. З одного боку, ми вчимось жити в нових реаліях, вже не дивимось кожен день кількість тих, хто захворів в Україні та в інших країнах, перші шпальти видань займають інші, більш «гарячі» новини. Але з іншого – загроза не зникла, а ми стаємо більш безпечні. Як наслідок − кількість захворювань в Україні з початку серпня майже щодня б’є попередні рекорди. Тому, ми вирішили ще раз нагадати нашим клієнтам та партнерам щодо покриття COVID-19 в договорах медичного страхування УНІКА.

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року

Інформація станом на 06.08.2020.

В договорах УНІКА є два типи виключень, які регламентують дії страхової компанії відносно покриття або відмови в покритті захворювання щодо поточних ситуацій:

(1)

- особливо небезпечні інфекції. COVID-19 віднесений до особливо небезпечних інфекцій наказом МОЗ України від 25.02.2020 року;

(2)

- епідемії особливо небезпечних інфекцій (за виключенням ГРВІ та сезонного грипу). Станом на 06.08.2020 повідомлення про епідемію коронавірусної інфекції в Україні відсутнє.

УНІКА прийняла рішення за договорами, у яких діагноз COVID-19 віднесений до нестрахових подій як особливо небезпечна інфекція (тип виключення №1), забезпечувати своїх клієнтів необхідними медикаментами як у клініці, так і в умовах самоізоляції вдома. А саме: симптоматичне лікування, а також всі медикаменти, що мають доведену ефективність (наприклад, антибіотики при пневмонії).

Якщо у списку виключень саме «епідемія» (тип виключення №2) − за такими договорами до офіційного оголошення в Україні епідемії коронавірусної інфекції УНІКА покриває всі медичні послуги та медикаменти згідно з діючими програмами страхування.

Важливо: в договорах страхування з типом виключень №2 УНІКА покриває в тому числі ПЛР-тест на Covid-19 для встановлення діагнозу, якщо це відповідає актуальним протоколам МОЗ (лікар виписав направлення на ПЛР та оформив всі відповідні документи при підозрі на COVID-19). Кількість тестів, що покривається – первинний, та наступні до першого негативного тесту.

В будь якому випадку, не покривається експериментальне лікування, наприклад, гідроксихинолином (згідно з даними світової статистики смертність на фоні лікування цим препаратом в 2 рази вища, ніж без нього.)

 

Що відбувається у випадку, коли є підозра на наявність коронавірусу у клієнта?

Якщо госпіталізація не потрібна, лікар УНІКА повідомить Вам про подальші дії для встановлення діагнозу та надання допомоги в залежності від Вашого стану.

Якщо стан важкий, приймається рішення про госпіталізацію. При цьому лікар УНІКА орієнтується на:

  • програму страхування та перелік виключень −вищезгадані два типи.
  • клініки, послуги яких покриваються програмою та чи є можливість скористатися послугами приватних клінік в місці знаходження клієнта
  • наявність вільних місць в клініках.

Звертаємо вашу увагу: станом на 06.08.2020 кількість комерційних закладів охорони здоров’я, які згодні надавати послуги особам з підтвердженим діагнозом COVID-19 суттєво скоротилась.

Наприклад, в Києві був зачинений підрозділ приватної клініки «Добробут», який приймав хворих на COVID-19, що потребували стаціонарного лікування. Подібна ситуація все частіше спостерігається у всіх регіонах України −коли комерційні бригади швидкої допомоги не виїжджають на виклик до осіб із підтвердженим діагнозом COVID-19, а окремі медичні заклади скасовують попередньо організовані та гарантовані послуги (аналізи, рентген, КТ) коли дізнаються про діагноз таких хворих.

В таких випадках УНІКА вимушена рекомендувати застрахованим звертатись в державні поліклінічні установи за місцем проживання до своїх сімейних лікарів, які за законом не мають права відмовити в допомозі.

 

Зважаючи на загальну форс-мажорну ситуацію, що склалася в країні із COVID-19, ми просимо з розумінням ставитися до таких випадків.

Зі свого боку Страхова компанія «УНІКА» продовжує робити все для надання якісної та швидкої допомоги в умовах існуючих обмежень, та піклуватися про здоров’я своїх клієнтів.

Будь ласка, дотримуйтесь всіх вимог соціального дистанціювання, носіть медичні маски у громадських місцях та виконуйте поради МОЗ. Ми будемо раді надати вам всю необхідну допомогу при будь-якій хворобі, але краще – будьте здорові!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Юлія 24 серпня 2020

Доброго дня, чи можливо оформити у вас онлайн страховку, яку вимагають від іноземців, при перетині кордону (витрати пов'язані з лікуванням COVID)

Якою є вартість?

Які дані потребуєте?

Дякую за відповідь!

УНІКА 25 серпня 2020

Юліє, дякуємо за питання.

Ні, на жаль, в УНІКА такого договору немає.

Рекомендуємо звернутись до наших партнерів - компанії Європейське туристичне страхування

 

Останні статті
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Моя подорож
27. серпня 2020
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Літній сезон-2020 складно назвати вдалим для відпочинку. Через ситуацію з корона-кризою багато туристичних країн все ще не готові приймати гостей з України, або ввели додаткові обмеження для їх перебування. Через загальну невизначеність страховим компаніям також знадобилося більше часу, аби створити нові програми тревел-захисту на випадок COVID-19. Що саме змінилося у страхуванні подорожуючих за кордон і на що звертати особливу увагу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз