Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Медицина

Стався страховий випадок? Ознайомтесь будь-ласка, як діяти далі

Ваші дії на місці страхового випадку

Звернення у Медичний заклад або аптеку

Процедура отримання страхової виплати

 Рішення про здійснення страхової виплати або відмову у здійсненні страхової виплати приймається Страховиком протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після отримання всіх документів, зазначених у Договорі страхування.

Страхова виплата Застрахованій особі (її законному представнику, довіреній особі) здійснюється упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття рішення про здійснення страхової виплати (оформлення Страхового акту) шляхом, зазначеним її одержувачем у Заяві про страхову виплату:

  • Готівкою через касу Страхової компанії
  • На банківський рахунок Страхувальника, Застрахованої особи (її законного представника, довіреної особи)
  • Системою Аваль Експрес (в будь-якому відділенні ПАО Райффайзен банк Аваль на території України при пред`явленні паспорту та ідентифікаційного податкового номеру).

Страхова виплата може бути здійснена представнику Застрахованої особи за дорученням, яке оформлене відповідно до встановленого законом порядку. Якщо Застрахованою особою є недієздатна особа, одержувачем страхової виплати є її законні представники.

Обов’язкові документи зі сторони Застрахованої особи, що надаються в будь-якому випадку:

  • Заява на страхове відшкодування із зазначенням способу отримання коштів (додається): готівка/за системою Аваль-Експрес/безготівковий  спосіб (з обов’язковим зазначенням назви банку, ЄДРПОУ банку, МФО банку, розрахункового (транзитного) рахунку банку, особистого рахунку та номеру електронної картки)
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією)
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру
  • Копія страхової (сервісної) карточки

 Додаткові документи (в залежності від умов Договору страхування):

Амбулаторно-поліклінічні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та інше)

Стаціонарні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та інше)

Медикаментозне забезпечення (самостійне придбання медикаментів)

Стоматологічні послуги

Пологи (отримання коштів по факту пологів)

Лікувально-оздоровчі послуги

Офтальмологічні послуги (опції «Корекція зору», придбання лінз, окулярів та інше)

Документи на отримання страхової виплати можна передати в Страхову компанію особисто (в т.ч. кур’єром за власний рахунок) або поштою (рекомендується відправляти листом з повідомленням) за адресою:

01032, м. Київ, вул. Саксаганського 70-А, ПрАТ, СК «УНІКА» (Департамент врегулювання збитків з особистого страхування.)

Якщо у Вас виникли запитання, щодо переліку документів, статусу справи, телефонуйте до Контакт-центр УНІКА 0 800 600 600 або 2202 (безкоштовно на території України), або напишіть листа на електронний адрес medline@uniqa.ua, вказуючи:

  • в темі листа - Відшкодування ДМС, ПІБ та номер полісу;
  • в тексті листа – вид послуги, причину звернення.

Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до умов укладеного договору страхування, а також можливих змін Законодавства України, нормативно-правових актів, інструкцій, наказів, розпоряджень МОЗ України, вимог до бухгалтерського обліку, - вищевказаний перелік документів може також змінюватись. У зв’язку з цим Застраховані особи повинні надати додаткові матеріали справи у відповідь на обґрунтований запит представника Страхової компанії.  

Файли для заповнення та завантаження

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз