RU UA EN
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA EN

Медицина

Потрібна медична допомога? Ознайомтесь, будь-ласка, як діяти далі

Ваші дії

Самостійне звернення у Медичний заклад або аптеку

Умови здійснення страхової виплати

Документи для здійснення страхової виплати

Додаткові документи (в залежності від умов Договору страхування):

Амбулаторно-поліклінічні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)

Стаціонарні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)

Медикаментозне забезпечення (самостійне придбання медикаментів)

Стоматологічні послуги

Пологи (отримання коштів за фактом пологів)

Лікувально-оздоровчі послуги

Офтальмологічні послуги (опція «Корекція зору», придбання лінз, окулярів тощо)

Документи на отримання страхової виплати можна передати в Страхову компанію особисто (в т.ч. кур’єром за власний рахунок) або поштою (рекомендується відправляти листом з повідомленням) за адресою:

01032, м. Київ, вул. Саксаганського 70-А, ПрАТ, СК «УНІКА» (Департамент врегулювання збитків з особистого страхування).

Якщо у Вас виникли запитання, щодо переліку документів, статусу справи, телефонуйте до Контакт-центр УНІКА за номерами:

  • 044 225 61 03
  • 096 170 03 72 (Київстар)
  • 050 170 03 72 (Vodafone)
  • 093 170 03 72 (Lifecell)

Або напишіть листа на електронний адрес medline@uniqa.ua, вказуючи:

  • у темі листа - Відшкодування ДМС, П.І.Б. та номер полісу;
  • у тексті листа – вид послуги, причину звернення.

Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до умов укладеного договору страхування, а також можливих змін Законодавства України, нормативно-правових актів, інструкцій, наказів, розпоряджень МОЗ України, вимог до бухгалтерського обліку, - вищевказаний перелік документів може змінюватись.

Файли для заповнення та завантаження

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз