RU UA EN
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA EN
Страховий випадок в медичному страхуванні - фото

Страховий випадок в медичному страхуванні

Потрібна медична допомога? Ознайомтесь, будь-ласка, як діяти далі

Файли для заповнення та завантаження

Ваші дії

Самостійне звернення у Медичний заклад або аптеку

Умови здійснення страхової виплати

Документи для здійснення страхової виплати

Додаткові документи (в залежності від умов Договору страхування):

Амбулаторно-поліклінічні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)

Стаціонарні послуги (в т.ч. діагностичні послуги та ін.)

Медикаментозне забезпечення (самостійне придбання медикаментів)

Стоматологічні послуги

Пологи (отримання коштів за фактом пологів)

Лікувально-оздоровчі послуги

Офтальмологічні послуги (опція «Корекція зору», придбання лінз, окулярів тощо)

Якщо у Вас виникли запитання, щодо переліку документів, статусу справи, звертайтесь в чат через паблік аккаунт UNIQAua Telegram, Viber або телефонуйте до Контакт-центр УНІКА за номерами:

  • 044 225 61 03
  • 096 170 03 72 (Київстар)
  • 050 170 03 72 (Vodafone)
  • 093 170 03 72 (Lifecell)

 

Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до умов укладеного договору страхування, а також можливих змін Законодавства України, нормативно-правових актів, інструкцій, наказів, розпоряджень МОЗ України, вимог до бухгалтерського обліку, - вищевказаний перелік документів може змінюватись.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз