Роз'яснення від УНІКА про туристичне страхування

Сьогодні ж ситуація кардинально змінилась. У відповідь на швидке розповсюдження вірусу COVID-19 багато країн запровадили карантин та обмежили пересування, зовсім закривши свої кордони для туристів. Ці зміни впливають і на суміжні галузі, в тому числі страхування, особливо на страхування подорожуючих за кордон.

Ми підготували для вас відповіді на найчастіші питання про туристичне страхування, які отримуємо сьогодні від наших клієнтів, які купили або планують купувати в УНІКА договір туристичного страхування.

 
1. Я зараз за кордоном. У мене є діючий поліс туристичного страхування від УНІКА. Чи організуєте ви мені допомогу, якщо у мене буде підозра на діагноз COVID-19?

Відповідно до умов страхування СК «УНІКА»:

п. 7.10. Виключаються з території дії Договору:

с) території, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину Застрахованою особою кордону.

 

Таким чином, якщо ви перетнули кордон до появи рекомендацій МЗС утриматись від подорожей у відповідні країни, то у випадках, що матимуть ознаки страхових, УНІКА буде намагатися надавати допомогу незалежно від діагнозу. Якщо перетин кордону відбувся після та всупереч таких рекомендацій, нажаль, буде діяти виключення з покриття.

Інформація щодо того, від подорожей у які країни МЗС України рекомендувало утриматись, та дати таких рекомендацій, знаходиться за посиланням https://mfa.gov.ua/tag/poradi-podorozhuyuchim. Асистуюча компанія також керується інформацією на вказаному ресурсі при прийнятті рішення, чи є подія страховою, чи діє виключення з покриття.

 
2. Я зараз за кордоном, через закриття кордонів не можу повернутись додому. У мене є договір туристичного страхування від УНІКА, але він закінчується (вже закінчився). Що мені робити?

УНІКА прийняла рішення для тих клієнтів, які не встигли повернутись за-за кордону, продовжити дію їх договору туристичного страхування до 24 квітня включно. Вам не потрібно нічого доплачувати, чи повідомляти нас про те, що ви залишились за кордоном. Сподіваємось, поліс вам не знадобиться, але якщо виникне проблема зі здоров’ям − негайно телефонуйте до асистуючої компанії (телефони у вашому договорі туристичного страхування від УНІКА), і вам буде надана необхідна допомога.

 
3. Я зараз за кордоном. У мене не було полісу туристичного страхування / був поліс іншої компанії, що вже закінчився. Чи буде діяти поліс УНІКА, якщо я його зараз куплю?

Ні, на жаль – поліси УНІКА з туристичного страхування, що куплені, коли страхувальник чи застраховані особи вже перебували за кордоном, не є дійсними. Ми не зможемо надати вам допомогу, якщо ви звернетесь до нас за таким полісом. Звертайтесь, будь-ласка, до страхової компанії, в якій купували поліс на час подорожі.

 
4. Я купив договір туристичного страхування в УНІКА раніше. Але моя подорож скасована через заходи карантину. Чи можу я повернути гроші за договір страхування?

Так, звертайтесь або до вашого менеджера, у якого ви купили договір, або пишіть на електронну адресу online_boc@uniqa.ua, якщо ви купували поліс на сайті www.uniqa.ua.

Наші колеги повідомлять вам про процедуру повернення коштів та перелік необхідних документів.

Починаючи з 13 березня 2020 року Страхова компанія «УНІКА» прийняла рішення про повернення коштів за зверненнями, що надійшли до початку дії договору туристичного страхування, в повному обсязі, без вирахування витрат на ведення справи.

 
5. Я планую свою поїздку закордон на період після карантину. Чи можу я вже сьогодні купили поліс туристичного страхування в УНІКА?

Так, як на сайті www.uniqa.ua, так і в наших офісах ви можете придбати договори туристичного страхування з датою початку від 01 червня 2020 року. Проте ми б радили Вам купувати договір ближче до дати поїздки.