Новий цифровий канал УНІКА для врегулювання страхових подій

Новини
18.03.2021

Страхова компанія «УНІКА» продовжує розвиток цифрових каналів обслуговування для зручності клієнтів. В кінці минулого року був запущений пілотний проект онлайн врегулювання для КАСКО і ОСЦПВ через чат-боти в месенджерах Viber або Telegram. Сервіс був високо оцінений більш ніж 350 клієнтами компанії. З лютого поточного року УНІКА використовує цей канал в повному обсязі.

Онлайн врегулювання через чат-боти UNIQAua в Viber або Telegram дає можливість клієнтам УНІКА в звичних для них каналах спілкування передавати страховій компанії необхідні матеріали для прийняття рішення про виплату страхового відшкодування безпосередньо з місця ДТП, наприклад, під час очікування приїзду поліції.

Експерти УНІКА проводять оцінку і розрахунок збитку протягом 1 робочого дня з моменту отримання фотоматеріалів, виплата страхового відшкодування проводиться в середньому протягом двох робочих днів. Таким чином, повний цикл врегулювання страхових подій з автострахування − від подачі документів в чаті до виплати − займає в УНІКА до 3 робочих днів. (Для порівняння: середній термін врегулювання подій по ОСЦПВ на ринку України складає 73 дня*).

Страхова компанія «УНІКА» якісно і своєчасно виконує свої зобов'язання перед клієнтами. Щомісяця УНІКА виплачує своїм клієнтам в середньому близько 90 млн. грн.

Впровадження діджитал-технологій є одним із ключових завдань розвитку УНІКА на 2021 рік. В компанії успішно розвиваються онлайн продажі, супровід клієнтів з медичного страхування в цифровому кабінеті клієнта myUNIQA, мобільному додатку та чат-ботах в месенджерах. Компанія надає цифрові сервіси, що відповідають найостаннішим клієнтським вимогам і стандартам, залишаючись на зв'язку 24/7.

УНІКА завжди поруч!

 

https://youtu.be/hmJXwQLiZsQ

 

*) За матеріалами звітності МТСБУ, 3 кв. 2020 року.