Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?

Насправді все дуже просто.

 

Розширена, додаткова або добровільна автоцивілка – це страхування відповідальності автовласника, завдяки якому збільшується сума виплат для постраждалих у ДТП. Цей захист знадобиться, якщо власник полісу виявиться винуватцем аварії.

 

Логічне запитання: навіщо збільшувати суму можливих виплат?

Адже усім відомо, що в Україні – доволі старий і, відповідно, не дуже дорогий автопарк. Середній вік машини українського автовласника становить 19 років. І навіть середня вартість б/у автівки, яка офіційно ввозиться на наш ринок, минулого року була меншою за 13 000 доларів. Приблизно стільки коштують 3-7-річні Skoda Octavia або Renault Megane – лідери нинішніх автопродажів.

Зважаючи на ці цифри здається, що 100 000 гривень, які передбачені полісом автоцивілки – солідна сума, і у випадку ДТП її цілком має вистачити на ремонт. Це приблизно 3 500 доларів за поточним курсом гривні, або чверть вартості подібної автівки.

Але не все так просто. Адже загальна статистика – це лише «середня температура» на наших автошляхах. І у окремих містах та регіонах вона може суттєво відрізнятися.

Важливо: лише минулого року в Україні продано понад 80 000 нових автівок: від KIA Sportage до Mercedes Benz – у ТОП-20 найбільш популярних марок є зовсім недешеві авто. Більшість з них їздить дорогами Києва, Київської області та міст-мільйонників. І саме у цих містах та регіонах – достатньо напружена дорожня ситуація: тільки у Києві щороку стається приблизно 35 000 ДТП, або 95 аварій на день. Тож спричинити ДТП за участі нової і доволі дорогої машини – цілком реально і навіть дуже імовірно.

 

Ще більш реальна перспектива у такому випадку – витратити на ремонт авто більше, ніж 3,5 тисячі доларів. Прості цифри: ціна звичайної фари на не-новий VW Touareg – 12-15 тисяч гривень, зовнішнього дзеркала на Audi Q5 – близько 10 тисяч. І це вартість лише окремих запчастин, а в простому ДТП зазвичай пошкоджується не одна, а 3-4 деталі. Окрема стаття витрат – робота майстрів СТО, що приведуть постраждалу автівку до ладу. Зверніть увагу: мова не йде про преміальні авто рівня Porsche, яких досить багато у великих містах.

Що робити, якщо коштів за автоцивілкою не вистачить для компенсації? Їх прийдеться доплачувати з власної кишені. Звичайно, якщо не придбати добровільну автоцивілку – на 100, 200 або 500 тисяч гривень, як-от пропонує УНІКА.

Важливо: програми добровільної автоцивілки відрізняються у різних компаній. Обирайте таку суму захисту, яку вважаєте достатньою для себе. Порада від УНІКА – не менше 200 000 гривень для міст-мільйонників і 500 000 гривень для Києва.

 

Отже, добровільна автоцивілка – універсальна послуга, якою варто доповнити будь-який поліс обов’язкового автострахування. Звичайно, краще придбати обидві «цивілки» одночасно і в одній компанії. Але якщо Ви не замислювалися про додатковий захист – ніколи не пізно його докупити. Тільки під час придбання пам’ятайте про 3 важливих моменти:

 

1. Добровільна автоцивілка діє лише після того, як буде відшкодований збиток за ОСЦПВ. Щоб скористатися нею, у водія має бути діючий поліс обов’язкової «цивілки». Не можна замінити обов’язковий поліс добровільним!
 
2. У різних компаній – різні умови і вартість послуг добровільної автоцивілки. Обов’язково порівнюйте їх та обирайте варіант, що найкраще підходить саме Вам!
 
3. В УНІКА можна придбати добровільну автоцивілку, навіть якщо обов’язковий поліс Ви вже купили в іншого страховика. Але це не загальне правило, а наша перевага. Тож якщо Вам відмовили в іншій компанії – не засмучуйтесь, а просто звертайтесь до наших фахівців.

І, звичайно, залишайте заявку на сайті, якщо у Вас виникли додаткові питання. 
А якщо Ви вже вирішили купувати поліс – тоді просто скористайтесь онлайн-замовленням за посиланням. 

Зичимо легких і безпечних доріг!