RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Роз'яснення від УНІКА про туристичне страхування.

Після впровадження безвізу багато хто з нас відчув, що таке свобода пересування. Коли завдяки пропозиціям лоукостерів ти можеш купити квитки на літак у європейські міста дешевше, ніж доїхати залізницею з Києва до Львова. І як показує кількість осіб, які виїжджали за межі України в останні роки – багато хто з нас скористався можливістю подорожувати не тільки Європою, але і світом.

Роз'яснення від УНІКА про туристичне страхування.

Сьогодні ж ситуація кардинально змінилась. У відповідь на швидке розповсюдження вірусу COVID-19 багато країн запровадили карантин та обмежили пересування, зовсім закривши свої кордони для туристів. Ці зміни впливають і на суміжні галузі, в тому числі страхування, особливо на страхування подорожуючих за кордон.

Ми підготували для вас відповіді на найчастіші питання про туристичне страхування, які отримуємо сьогодні від наших клієнтів, які купили або планують купувати в УНІКА договір туристичного страхування.

1.

Я зараз за кордоном. У мене є діючий поліс туристичного страхування від УНІКА. Чи організуєте ви мені допомогу, якщо у мене буде підозра на діагноз COVID-19?

Відповідно до умов страхування СК «УНІКА»:

п. 7.10. Виключаються з території дії Договору:

с) території, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину Застрахованою особою кордону.

 

Таким чином, якщо ви перетнули кордон до появи рекомендацій МЗС утриматись від подорожей у відповідні країни, то у випадках, що матимуть ознаки страхових, УНІКА буде намагатися надавати допомогу незалежно від діагнозу. Якщо перетин кордону відбувся після та всупереч таких рекомендацій, нажаль, буде діяти виключення з покриття.

Інформація щодо того, від подорожей у які країни МЗС України рекомендувало утриматись, та дати таких рекомендацій, знаходиться за посиланням https://mfa.gov.ua/tag/poradi-podorozhuyuchim. Асистуюча компанія також керується інформацією на вказаному ресурсі при прийнятті рішення, чи є подія страховою, чи діє виключення з покриття.

2.

Я зараз за кордоном, через закриття кордонів не можу повернутись додому. У мене є договір туристичного страхування від УНІКА, але він закінчується (вже закінчився). Що мені робити?

УНІКА прийняла рішення для тих клієнтів, які не встигли повернутись за-за кордону, продовжити дію їх договору туристичного страхування до 24 квітня включно. Вам не потрібно нічого доплачувати, чи повідомляти нас про те, що ви залишились за кордоном. Сподіваємось, поліс вам не знадобиться, але якщо виникне проблема зі здоров’ям − негайно телефонуйте до асистуючої компанії (телефони у вашому договорі туристичного страхування від УНІКА), і вам буде надана необхідна допомога.

3.

Я зараз за кордоном. У мене не було полісу туристичного страхування / був поліс іншої компанії, що вже закінчився. Чи буде діяти поліс УНІКА, якщо я його зараз куплю?

Ні, на жаль – поліси УНІКА з туристичного страхування, що куплені, коли страхувальник чи застраховані особи вже перебували за кордоном, не є дійсними. Ми не зможемо надати вам допомогу, якщо ви звернетесь до нас за таким полісом. Звертайтесь, будь-ласка, до страхової компанії, в якій купували поліс на час подорожі.

4.

Я купив договір туристичного страхування в УНІКА раніше. Але моя подорож скасована через заходи карантину. Чи можу я повернути гроші за договір страхування?

Так, звертайтесь або до вашого менеджера, у якого ви купили договір, або пишіть на електронну адресу online_boc@uniqa.ua, якщо ви купували поліс на сайті www.uniqa.ua.

Наші колеги повідомлять вам про процедуру повернення коштів та перелік необхідних документів.

Починаючи з 13 березня 2020 року Страхова компанія «УНІКА» прийняла рішення про повернення коштів за зверненнями, що надійшли до початку дії договору туристичного страхування, в повному обсязі, без вирахування витрат на ведення справи.

5.

Я планую свою поїздку закордон на період після карантину. Чи можу я вже сьогодні купили поліс туристичного страхування в УНІКА?

Так, як на сайті www.uniqa.ua, так і в наших офісах ви можете придбати договори туристичного страхування з датою початку від 01 червня 2020 року. Проте ми б радили Вам купувати договір ближче до дати поїздки.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Що таке БАДи та чи корисні вони для здоров’я?
Я та моя сім'я
24. вересня 2020
Що таке БАДи та чи корисні вони для здоров’я?
Більшість з нас точно чули абревіатуру “БАД” та в загальних рисах розуміє значення цих літер. Але що конкретно криється за поняттям “біологічно активні добавки”? Чи лікують вони хвороби та чи варто їх вживати для профілактики? Спробуємо розібратися.
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз