UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Моя подорож

За кордон з дитиною: три поради від страхової компанії

За статистикою УНІКА, з кінця липня і до початку жовтня триває сезон «дитячих» подорожей: за пів-літа море добре нагрілося і, крім того, вже за 2-3 тижні спека у повітрі почне поступово спадати. Як провести відпустку з дитиною, отримати максимальну користь для її здоров’я, а ще й зберегти нерви батьків і родинний бюджет? Маємо декілька корисних порад.

За кордон з дитиною: три поради від страхової компанії

Про що ж треба потурбуватися заздалегідь, плануючи закордонну подорож з дитиною?

1

Порада 1. Знайдіть «правильний» курорт.

Яким би не був вік Вашої дитини, ми радимо провести невеличкий тест щодо місця, де Ви плануєте свій майбутній відпочинок. Варто лише відповісти на три простих запитання:

  • чи підходить клімат та погода на курорті в цю пору року для відпочинку з дитиною?
  • чи є узбережжя безпечним для водних розваг, купання та плавання моєї дитини?
  • якщо моїй дитині знадобиться медична допомога під час відпочинку, чи зможу я її отримати? чи є у цьому курортному місті або селищі сучасні лікарні з кваліфікованими фахівцями?

Якщо на всі три питання Ви маєте позитивну відповідь – можна впевнено рушати у подорож! А от якщо виникли сумніви щодо хоча б однієї відповіді, ми щиро радимо Вам подумати і подивитися на альтернативні варіанти відпочинку.

2

Порада 2. Обирайте «правильні» розваги.

На жаль, не всі курортні розваги є однаково безпечними для дитини.

Дуже часто діти травмуються в аквапарках та на екстремальних водних атракціонах – таких, як катання на «банані» чи водних лижах. Тому експерти УНІКА радять: уникайте таких розваг. Дитяче здоров'я і відпочинок без форс-мажорів куди важливіші, ніж 5 хвилин яскравих емоцій.

 

І ще одне нагадування: не варто розраховувати на те, що обслуговуючий персонал аквапарку, батуту чи готелю буде на 100% контролювати техніку безпеки та дбати про Ваших дітей. Крім того, за великого потоку відвідувачів це не завжди можливо.

3

Порада 3. Користуйтесь «правильним» захистом.

А ще ми в УНІКА знаємо, що навіть відносно безпечні розваги можуть спричинити погіршення здоров’я саме у дітей. Щоб цього не сталося, на відпочинку ми радимо завжди мати з собою три речі:

  • міні-аптечку – наприклад, на випадок подряпин чи сонячних опіків. Окрім антисептиків та лейкопластиру, не забувайте покласти туди сорбенти – адже буває і так, що тістечко чи сандвіч на пляжі з’їдені ще до того, як мама засумнівалася у їх свіжості. Також варто мати з собою протиалергійні засоби: вони часто стають у нагоді при укусах комах чи після зустрічі з медузою;
  • засоби особистої безпеки. Якісь краще одразу вдягнути, як-то капелюх від сонця, а якимись варто скористатися по ситуації. Наприклад, прогулянка на катамарані може здаватися цілком безтурботною. Та якщо є хоча б мінімальний ризик, що дитина раптово опиниться у воді, на глибині – нехай вона краще буде у надувному жилеті, аніж без нього. Так-так, навіть якщо вся родина дуже добре плаває – у незвичайній ситуації можна і розгубитися;
  • страховий поліс – свій та дитини. Ми вже писали про те, що його завжди треба мати з собою – чи то у кишені, чи то у смартфоні. Для дітей ця порада є ще більш актуальною, адже за статистикою, їм допомога буває потрібна частіше, ніж дорослим. До речі, саме тому дитяча програма страхування може коштувати дорожче – звичайно, якщо це якісний захист, без додаткових обмежень через дитячий вік. Саме такий, як в УНІКА.
Для когось з батьків це може виявитися сюрпризом, але не в кожній страховій компанії можна придбати захист у подорожах для дитини. Дехто зі страховиків пропонує його лише після певного віку – 1, 4 чи 12 років.

 

Наша остання порада батькам: обирати компанію, що взагалі не має вікових обмежень при туристичному страхуванні діточок. У цьому випадку більше впевненості, що компанія знається на допомозі маленьким клієнтам, а будь-які суперечки чи складнощі через дитячий вік просто будуть виключені.

Щасливих подорожей!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз