RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Моя подорож

Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА

Щодня влітку близько 35 застрахованих туристів звертаються до асистуючої компанії, що співпрацює з УНІКА, по допомогу. Найчастіше наші клієнти телефонують з Туреччини та Єгипту, Болгарії та Греції, Чорногорії та Хорватії. Що робити, якщо вкусила медуза, сонце було занадто пекучим або ж дитина підхопила застуду після морського купання? 5 простих кроків позбавлять Вас стресу, і головне – забезпечать якісною медичною допомогою за кордоном.

Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА

Отже, що робити, якщо раптом Вам стало зле, або хтось із близьких занедужав під час відпустки?

Крок 1

Знайдіть свій тревел-поліс. Саме на ньому вказаний номер медичного контакт-центру, що надасть Вам допомогу. Але знайти поліс буває непросто – особливо, якщо у цей час Ви приймаєте сонячні ванни чи, скажімо, їдете на екскурсію. Тому проста порада: збережіть дані щодо Вашого полісу у своєму смартфоні. Це може бути фото або файл в електронній пошті. Можливий варіант – зберегти номер асистуючої компанії у телефонній книзі. Але при зверненні по допомогу оператор запитає ще й інші дані, тому краще все ж таки мати швидкий доступ саме до Вашого полісу.

Крок 2

Зателефонуйте в асистанс УНІКА. Зазвичай наші колеги-страховики вказують цей крок як найперший. Ми майже погоджуємося з ними: як тільки виникли проблеми зі здоров’ям – беріть поліс, шукайте номер та одразу ж телефонуйте до служби медичного асистансу! І ніякого самолікування: звісно, якщо хочете, щоб страхова компанія відшкодувала Ваші медичні витрати. Якщо потрібна швидка допомога, все одно телефонуйте до асистансу: там обов’язково все організують, не переймайтеся!

Крок 3

Повідомте деталі. Під час телефонного дзвінка оператор має запитати Ваші дані для ідентифікації. Що потрібно повідомити? По-перше, Ваше ім'я та прізвище, номер страхового полісу, а також місце Вашого знаходження – місто, адресу, назву готелю та номер апартаментів. По-друге, Вас розпитають про суть проблеми та обставини, за яких виникли складнощі зі здоров’ям. Навіщо усе це потрібно? Звичайно, щоб надати якісну допомогу, і якнайшвидше! А ще для того, аби з’ясувати, чи є випадок страховим. Приводів для відмови у лікуванні дуже небагато, але все ж таки вони існують.

Простий приклад, вже цього літа: четверо киян напідпитку гуляли вуличками вечірньої Будви, у Чорногорії. Один з «веселунів» вирішив здертися на пальму, впав і травмувався. Йому надали допомогу, але нагадали, що сплачувати за лікування прийдеться самостійно. Чому? Тому що проблеми зі здоров’ям через алкогольне сп’яніння – це основна причина для відмови у виплаті.

 

Крок 4

Дотримуйтеся інструкцій. Вже під час першого дзвінка, або ж у найближчий час після звернення у контакт-центр Вам запропонують допомогу і лікування. Дотримуйтеся рекомендацій, а якщо маєте якісь сумніви або ж зустрічні прохання – обов’язково скажіть про них та погодьте свої дії з асистансом. Саме узгодженість дій є запорукою якісного лікування, адже самостійно розібратися у послугах медичних закладів та особливостях лікування в іншій країні – дуже складно.

Крок 5

Зберігайте документи! Під час консультації або огляду лікаря обов’язково надайте йому оригінал страхового полісу. У свою чергу, від лікаря потрібно отримати копію медичного висновку та рецепти на медикаменти. А якщо у Вашій ситуації прийшлося частково сплатити за медикаменти або лікування, які погодив асистанс УНІКА, то обов’язково збережіть всі чеки. Ми компенсуємо ці витрати після вашого повернення в Україну.

Маємо ще одну, останню і головну пораду: зберігайте спокій і дозвольте УНІКА подбати про Вашу відпустку. За нашою статистикою, майже 96% туристів, які довірили нам свій захист у подорожах, задоволені якістю лікування і не мають проблем з компенсацією витрат.

Впевнені, і у Вас все буде добре. Зичимо безпечних відпусток і радісного літа!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Осінні страви для ефективності та продуктивності
Будемо здорові!
23. жовтня 2021
Осінні страви для ефективності та продуктивності
Залишатися енергійним протягом усього робочого дня буває нелегко. Проблема загострюється восени, коли дні стають коротшими, а уся жива природа майже завмирає. Не дивно, що і людей частіше хилить на сон. Втім, підвищити особисту продуктивність можна у простий та приємний спосіб.
Не здатися натиску стихії: як зменшити втрати у разі природних катаклізмів
Моя домівка
14. жовтня 2021
Не здатися натиску стихії: як зменшити втрати у разі природних катаклізмів
14 жовтня відзначається міжнародний день боротьби зі стихійними лихами. Намагаючись знизити загрозу ризику природних катаклізмів, ООН присвятила цій проблемі ціле десятиліття – з 1990 по 1999 роки. Але, на жаль, в наші дні кліматичні зміни ще сильніше впливають на життя людей, викликаючи руйнівні події по всьому світу.
Життя в балансі: як зберегти психічне здоров'я
Будемо здорові!
07. жовтня 2021
Життя в балансі: як зберегти психічне здоров'я
Щорічно 10 жовтня в світі відзначається День психічного здоров'я. У цьому році він проходить під гаслом «Mental Health in an Unequal World» ( «Психічне здоров'я у незбалансованому світі)»). У цьому випуску блогу поговоримо про одну з головних умов психічного здоров'я – гармонійне поєднання роботи й інших сфер, і про те, що допоможе привести життєвий баланс в норму.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз