RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

UNIQAблог

Моя подорож
28 червня 2018

Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА

Щодня влітку близько 35 застрахованих туристів звертаються до асистуючої компанії, що співпрацює з УНІКА, по допомогу. Найчастіше наші клієнти телефонують з Туреччини та Єгипту, Болгарії та Греції, Чорногорії та Хорватії. Що робити, якщо вкусила медуза, сонце було занадто пекучим або ж дитина підхопила застуду після морського купання? 5 простих кроків позбавлять Вас стресу, і головне – забезпечать якісною медичною допомогою за кордоном.

Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА

Отже, що робити, якщо раптом Вам стало зле, або хтось із близьких занедужав під час відпустки?

Крок 1

Знайдіть свій тревел-поліс. Саме на ньому вказаний номер медичного контакт-центру, що надасть Вам допомогу. Але знайти поліс буває непросто – особливо, якщо у цей час Ви приймаєте сонячні ванни чи, скажімо, їдете на екскурсію. Тому проста порада: збережіть дані щодо Вашого полісу у своєму смартфоні. Це може бути фото або файл в електронній пошті. Можливий варіант – зберегти номер асистуючої компанії у телефонній книзі. Але при зверненні по допомогу оператор запитає ще й інші дані, тому краще все ж таки мати швидкий доступ саме до Вашого полісу.

Крок 2

Зателефонуйте в асистанс УНІКА. Зазвичай наші колеги-страховики вказують цей крок як найперший. Ми майже погоджуємося з ними: як тільки виникли проблеми зі здоров’ям – беріть поліс, шукайте номер та одразу ж телефонуйте до служби медичного асистансу! І ніякого самолікування: звісно, якщо хочете, щоб страхова компанія відшкодувала Ваші медичні витрати. Якщо потрібна швидка допомога, все одно телефонуйте до асистансу: там обов’язково все організують, не переймайтеся!

Крок 3

Повідомте деталі. Під час телефонного дзвінка оператор має запитати Ваші дані для ідентифікації. Що потрібно повідомити? По-перше, Ваше ім'я та прізвище, номер страхового полісу, а також місце Вашого знаходження – місто, адресу, назву готелю та номер апартаментів. По-друге, Вас розпитають про суть проблеми та обставини, за яких виникли складнощі зі здоров’ям. Навіщо усе це потрібно? Звичайно, щоб надати якісну допомогу, і якнайшвидше! А ще для того, аби з’ясувати, чи є випадок страховим. Приводів для відмови у лікуванні дуже небагато, але все ж таки вони існують.

Простий приклад, вже цього літа: четверо киян напідпитку гуляли вуличками вечірньої Будви, у Чорногорії. Один з «веселунів» вирішив здертися на пальму, впав і травмувався. Йому надали допомогу, але нагадали, що сплачувати за лікування прийдеться самостійно. Чому? Тому що проблеми зі здоров’ям через алкогольне сп’яніння – це основна причина для відмови у виплаті.

 

Крок 4

Дотримуйтеся інструкцій. Вже під час першого дзвінка, або ж у найближчий час після звернення у контакт-центр Вам запропонують допомогу і лікування. Дотримуйтеся рекомендацій, а якщо маєте якісь сумніви або ж зустрічні прохання – обов’язково скажіть про них та погодьте свої дії з асистансом. Саме узгодженість дій є запорукою якісного лікування, адже самостійно розібратися у послугах медичних закладів та особливостях лікування в іншій країні – дуже складно.

Крок 5

Зберігайте документи! Під час консультації або огляду лікаря обов’язково надайте йому оригінал страхового полісу. У свою чергу, від лікаря потрібно отримати копію медичного висновку та рецепти на медикаменти. А якщо у Вашій ситуації прийшлося частково сплатити за медикаменти або лікування, які погодив асистанс УНІКА, то обов’язково збережіть всі чеки. Ми компенсуємо ці витрати після вашого повернення в Україну.

Маємо ще одну, останню і головну пораду: зберігайте спокій і дозвольте УНІКА подбати про Вашу відпустку. За нашою статистикою, майже 96% туристів, які довірили нам свій захист у подорожах, задоволені якістю лікування і не мають проблем з компенсацією витрат.

Впевнені, і у Вас все буде добре. Зичимо безпечних відпусток і радісного літа!

Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
І ще раз про те як підготуватися до марафону
Я та моя сім'я
05. вересня 2019
І ще раз про те як підготуватися до марафону
5-6 жовтня в Києві відбудеться десятий Wizz Air Kyiv City Marathon. Страхова компанія «УНІКА» бере у ньому безпосередню участь як страховий партнер, взявши на себе страхування всіх учасників марафону. Саме тому ми вирішили ще раз повернутись до теми цієї теми, та зібрали для вас поради професійних бігунів, тренерів і навіть новачків, які змогли підготуватись до марафону з «нуля».
4 види спорту, які роблять життя довшим
Я та моя сім'я
06. серпня 2019
4 види спорту, які роблять життя довшим
Ви вже, мабуть, не раз чули, що різноманітні спортивні вправи можуть допомогти у боротьбі з депресією, поліпшити роботу серця і навіть зупинити розвиток раку. А ось тепер вчені вирішили дослідити, чи має значення для здоров'я, яким саме спортом ви вирішите зайнятись.
Посмішка на мільйон. 5 порад, як зберегти зуби здоровими
Я та моя сім'я
27. червня 2019
Посмішка на мільйон. 5 порад, як зберегти зуби здоровими
Стиснуті губи і натягнута посмішка інтуїтивно сприймаються як ознака зарозумілості, агресії або нечесних намірів людини. Хоча дуже часто за небажанням широко посміхатися стоїть зовсім не злість, а банальні проблеми зі здоров'ям зубів. Як їх уникнути? 26 червня, у День народження зубної щітки, ми запитали про це експертів медичного асистансу УНІКА і лікарів-стоматологів з наших партнерських клінік.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз