UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

УНІКАльний контракт. Чому страхування колективу Нова пошта варте уваги.

Два тижні тому УНІКА стала партнером Нова Пошта з медичного страхування. Подія, масштаб, привід пишатися! Звичайно ж, прес-конференція. І тут у соцмережах почалося… Хтось написав про це, як про першу значну перемогу на вітчизняному ринку праці та у медичному страхуванні. Знайшлися й ті, хто вважає цей проект зрадою: бо медичне страхування існує в Україні 20 років, окремі роботодавці користуються ним давно, і взагалі – не може все бути добре у цій історії! Що тут сказати? Тільки цифри, тільки хардкор.

УНІКАльний контракт. Чому страхування колективу Нова пошта варте уваги.

Ми просто наведемо декілька фактів про нашу угоду, а Ви вже вирішуйте: чи варта ініціатива Нова Пошта такої уваги? І чи дійсно УНІКА є прикладом нових можливостей у страхуванні?

1

Масштаб захисту. Нова Пошта планує страхувати усіх своїх співробітників, що успішно пройшли випробувальний термін. Усі співробітники – це мало чи багато? Приблизно вдвічі більше, ніж на великому заводі чи металургічному комбінаті. Майже стільки ж проживає зараз в типовому малому місті України.

Колектив компанії «Нова Пошта» – це 26 000 осіб. За своєю чисельністю він майже дорівнює населенню Лебедина на Сумщині, Коростишева на Житомирщині або ж в Берегово на Закарпатті.

 

Як це, опікуватися здоров’ям цілого міста? Саме УНІКА дізнається по це першою серед вітчизняних страхових компаній і матиме відповідь вже за рік. Крім того, до медичного обслуговування за цією угодою можуть долучитися родини співробітників Нової Пошти, та навіть колективи компаній-партнерів. Тож масштаби можуть бути і більшими.

2

Географія страхування. Відповідати за здоров’я цілого міста – відповідально само по собі. А тепер уявіть, що це місто має площу усієї України! Так-так, якісна медична допомога потрібна у будь-якому куточку, де працюють відділення Нової Пошти, а не лише в Києві і містах-мільйонниках. У Берегово, Коростишеві та Лебедині, про які ми згадали. А ще у містах та селах, вдвічі та втричі менших за них.

Якщо для жителів одного міста можна організувати допомогу на базі 3 лікарень та 10 аптек, то для колективу Нова Пошта, з географією їх відділень, знадобилося залучили до обслуговування понад 3 500 клінік, лікувальних кабінетів, аптек та інших медичних установ, з якими УНІКА має партнерські договори.

 

А ще варто пам’ятати: страхування діє не лише за місцем проживання співробітника Нова Пошта, а і під час його поїздок Україною – по роботі, у відпустці чи подорожі. Діє цілодобово і без вихідних – на відміну від загальнодоступної медичної допомоги, до якої ми всі звикли. Адже УНІКА надає лише якісний захист.

3

Обсяг відповідальності. Те, що має вражати найбільше, але залишилося поза увагою критиків та шукачів негативу. Медичне страхування – це не просто число людей, яких ми назвали своїми клієнтами. Це цілком конкретни суми, які УНІКА зобов’язується сплатити за їх лікування у разі потреби. Скільки коштів передбачено на лікування співробітників Нова Пошта?

Обсяг відповідальності УНІКА перед Нова Пошта за медичним страхуванням дорівнює 1,5 млрд. гривень. Для порівняння: у державному бюджеті на 2018 рік передбачено 8 млрд. гривень на Національну службу здоров’я, що має фінансувати первинну медичну допомогу усім громадянам.

 

Не менш важливим є те, як саме співробітники Нова Пошта зможуть лікуватися на ці кошти. УНІКА забезпечить організацію невідкладної та первинної допомоги, спеціалізованого лікування, оплату ліків та багато чого іншого. 

Ось такий приклад, яким може бути справжнє медичне страхування в Україні. І, звичайно, приклад того, на що здатна у страхуванні наша УНІКА.

А що Ви думаєте про можливості медичного страхування?

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз