UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Моя подорож

Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА

Щодня влітку близько 35 застрахованих туристів звертаються до асистуючої компанії, що співпрацює з УНІКА, по допомогу. Найчастіше наші клієнти телефонують з Туреччини та Єгипту, Болгарії та Греції, Чорногорії та Хорватії. Що робити, якщо вкусила медуза, сонце було занадто пекучим або ж дитина підхопила застуду після морського купання? 5 простих кроків позбавлять Вас стресу, і головне – забезпечать якісною медичною допомогою за кордоном.

Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА

Отже, що робити, якщо раптом Вам стало зле, або хтось із близьких занедужав під час відпустки?

Крок 1

Знайдіть свій тревел-поліс. Саме на ньому вказаний номер медичного контакт-центру, що надасть Вам допомогу. Але знайти поліс буває непросто – особливо, якщо у цей час Ви приймаєте сонячні ванни чи, скажімо, їдете на екскурсію. Тому проста порада: збережіть дані щодо Вашого полісу у своєму смартфоні. Це може бути фото або файл в електронній пошті. Можливий варіант – зберегти номер асистуючої компанії у телефонній книзі. Але при зверненні по допомогу оператор запитає ще й інші дані, тому краще все ж таки мати швидкий доступ саме до Вашого полісу.

Крок 2

Зателефонуйте в асистанс УНІКА. Зазвичай наші колеги-страховики вказують цей крок як найперший. Ми майже погоджуємося з ними: як тільки виникли проблеми зі здоров’ям – беріть поліс, шукайте номер та одразу ж телефонуйте до служби медичного асистансу! І ніякого самолікування: звісно, якщо хочете, щоб страхова компанія відшкодувала Ваші медичні витрати. Якщо потрібна швидка допомога, все одно телефонуйте до асистансу: там обов’язково все організують, не переймайтеся!

Крок 3

Повідомте деталі. Під час телефонного дзвінка оператор має запитати Ваші дані для ідентифікації. Що потрібно повідомити? По-перше, Ваше ім'я та прізвище, номер страхового полісу, а також місце Вашого знаходження – місто, адресу, назву готелю та номер апартаментів. По-друге, Вас розпитають про суть проблеми та обставини, за яких виникли складнощі зі здоров’ям. Навіщо усе це потрібно? Звичайно, щоб надати якісну допомогу, і якнайшвидше! А ще для того, аби з’ясувати, чи є випадок страховим. Приводів для відмови у лікуванні дуже небагато, але все ж таки вони існують.

Простий приклад, вже цього літа: четверо киян напідпитку гуляли вуличками вечірньої Будви, у Чорногорії. Один з «веселунів» вирішив здертися на пальму, впав і травмувався. Йому надали допомогу, але нагадали, що сплачувати за лікування прийдеться самостійно. Чому? Тому що проблеми зі здоров’ям через алкогольне сп’яніння – це основна причина для відмови у виплаті.

 

Крок 4

Дотримуйтеся інструкцій. Вже під час першого дзвінка, або ж у найближчий час після звернення у контакт-центр Вам запропонують допомогу і лікування. Дотримуйтеся рекомендацій, а якщо маєте якісь сумніви або ж зустрічні прохання – обов’язково скажіть про них та погодьте свої дії з асистансом. Саме узгодженість дій є запорукою якісного лікування, адже самостійно розібратися у послугах медичних закладів та особливостях лікування в іншій країні – дуже складно.

Крок 5

Зберігайте документи! Під час консультації або огляду лікаря обов’язково надайте йому оригінал страхового полісу. У свою чергу, від лікаря потрібно отримати копію медичного висновку та рецепти на медикаменти. А якщо у Вашій ситуації прийшлося частково сплатити за медикаменти або лікування, які погодив асистанс УНІКА, то обов’язково збережіть всі чеки. Ми компенсуємо ці витрати після вашого повернення в Україну.

Маємо ще одну, останню і головну пораду: зберігайте спокій і дозвольте УНІКА подбати про Вашу відпустку. За нашою статистикою, майже 96% туристів, які довірили нам свій захист у подорожах, задоволені якістю лікування і не мають проблем з компенсацією витрат.

Впевнені, і у Вас все буде добре. Зичимо безпечних відпусток і радісного літа!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Здоров’я спини: як зменшити вплив сидячої роботи?
Будемо здорові!
28. вересня 2023
Здоров’я спини: як зменшити вплив сидячої роботи?
Дослідження показали, що 75% своєї роботи в індустріально розвинених країнах люди виконують сидячи. Багатьох з нас необхідність вчасно зробити усю роботу інколи буквально приковує до крісла. Як цьому протидіяти? Сьогодні у блозі розберемо, як уникнути дискомфорту та зберегти спину здоровою під час сидячої роботи.
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Будемо здорові!
22. вересня 2023
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Велика війна триває вже більше, ніж півтора року, і це не може не відбиватися на психологічному стані українців. Які упередження заважають нам вчасно звертатися за допомогою і чому все ж таки важливо це робити? Про це сьогодні розмовляємо зі Світланою Підлипською, експерткою Wellbeing Company.
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Мій автомобіль
20. вересня 2023
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Осінь – відповідальна пора, коли наше життя стає більш динамічним. Щоб здійсненню планів не завадили прикрі несподіванки, варто подбати про безпеку, зокрема і фінансову. Огляд важливих страховок осені почнемо з потреб власників автомобілів. Їм важливо не лише застрахувати авто, а й захистити свою цивільну відповідальність за кермом.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз