UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

Останнім часом у нашому блозі – багато корисних порад, але вже цілий місяць не було історій від задоволених клієнтів. Виправляємося і розповідаємо про корисну послугу від УНІКА та наших партнерів: сервіс дорожнього асистансу. Що це таке, і як він може стати у нагоді під час літніх подорожей? Своїми враженнями діляться користувачі такої послуги.

Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

Сервіс допомоги в дорозі, або технічний асистанс – дві різні назви одного і того ж пакету послуг. Сучасні страхові компанії зазвичай надають його своїм клієнтам у подарунок. Звичайно, УНІКА не є виключенням: ми пропонуємо безкоштовні послуги дорожнього асистансу усім, хто користується нашими програмами КАСКО. Саме завдяки асистансу можна скористатися евакуатором у разі ДТП чи поломки. Саме завдяки йому клієнт не залишиться з проблемою сам на сам, якщо у дорозі раптово скінчилося паливо, пошкодилось колесо або розрядився акумулятор. Надаємо ми такі послуги не самі, а разом з нашими партнерами – службою Smile Assistance.

Прикладів, коли дорожній асистанс став у нагоді нашим клієнтам, справді багато. І частіше за все такі ситуації трапляються літом, під час мандрівок Україною. То ж як працює допомога в дорозі?

1

Ситуація 1: Не можемо рушити з місця!

Розповідає Сергій, 27 років, Вишневе, власник Ford Fiesta: «Півтора місяці тому, на початку червня, вирішили їхати з коханою дівчиною в Карпати. Мали виїхати з самого ранку, підготувалися, зібрали речі. Але коли вже сіли до машини, виявилося, що вона не заводиться. Причина не зрозуміла, як «пороблено»: фахівці мобільної СТО прибули за моїм викликом, але не змогли нічого порадити. Добре, що згадав про сервісну картку УНІКА! За 40 хвилин мою машинку доправили на фірмове СТО, і там хлопці швидко вирішили проблему. Вже ввечері ми з моєю коханою насолоджувалися краєвидами Карпат та їх цілющим повітрям. Не знаю чи вдалася б наша відпустка, якби не ця допомога. Хоча я одразу і не подумав, що моя страхова компанія може бути корисною в такій ситуації.»

2

Ситуація 2: Чи доїдемо?

Розповідає Марина, 31 рік, Суми, власниця Hyundai Elantra: «Повезла своїх малих на Азовське море наприкінці червня. Це була перша поїздка за таким маршрутом: раніше їздили за кордон, але цього літа не вийшло. До Токмака їхала нормально, але потім дороги майже немає, хоча її і ремонтують, багато об’їздів. Я навіть відео знімала про цей ремонт. Ну і, чесно кажучи, дознімалася. Пробила колесо, до найближчого шиномонтажу не доїду, сама поміняти, звісно, не наважилася. В салоні – діти і бабуся. Телефоную чоловіку, але розумію: чим він мені допоможе за сотні кілометрів? Але допоміг, нагадав, що можна викликати дорожню допомогу від УНІКА. Сказати, що я вдячна хлопцям, які мене рятували – це нічого не сказати. Звісно, довелося трошки почекати, але приїхали, дуже доброзичливі і з гумором, все швидко зробили. Далі вже ми дісталися до моря без пригод, і чудово відпочили!»

3

Ситуація 3: Я їду додому.

Розповідає Олег, 44 роки, власник Toyota Camry, Київ: «На вихідних вирішив відвідати батьків на Чернігівщині, ввечері повертався назад. Ну і, самі розумієте, дорога десь 2,5-3 години, трошки не доїхав, зупинився і ... побіг у найближчі кущі. А двері захлопнулися. І смішно, і не дуже. Звісно, телефон був з собою, а там номер технічної допомоги від УНІКА. Я одразу його записав, коли купив КАСКО. Телефоную, мені одразу ж погодилися допомогти, але нагадали: для отримання допомоги треба показати технічний паспорт. А я навіть не пам’ятаю, чи брав його з собою! Телефоную жінці – вона з дітьми у друзів, не допоможе. Телефоную любій тещі, вона живе з нами, і точно знаю, що вдома. Теща техпаспорт знайшла і разом з хлопцями з асистансу приїхала мене рятувати. Двері відчинили, посміялися, і поїхали ми з Галиною Петрівною додому. Вона ще дорогою жартувала, що треба їй у цю службу допомоги влаштуватися на роботу.»

Ось такі життєві історії доводять: послуга дорожнього асистансу може бути дуже корисною! Втім, як і будь-яка послуга від УНІКА. А які сервіси від нашої компанії стали у нагоді саме Вам?
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
Будемо здорові!
18. серпня 2022
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
З початку серпня в Україні запроваджено продаж антибіотиків за рецептом. Це нововведення викликало чимало дискусій, побоювань та критики. Чому саме прийнято таке рішення, як тепер буде виглядати придбання ліків в аптеці, чи призведе такий крок до складнощів у лікуванні, та чи зміниться щось у забезпеченні ліками для клієнтів УНІКА, ми запитали Оксану Руденко, керівника Дирекції особистих видів страхування.
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Мій автомобіль
17. серпня 2022
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Нещодавно, а саме 21 липня 2022 року, Національний банк України провів корекцію офіційного курсу гривні. Як новий курс вплинув на ринкову вартість автівок? І чому про це важливо знати кожному, хто страхує свою машину за програмою КАСКО? Коментує Валерій Лісовий, керівник напрямку УНІКА.
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
Моя подорож
12. серпня 2022
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
У блозі, що присвячений музеям Австрії, ми обіцяли продовжити віртуальну мистецьку подорож у пошуках натхнення та джерела енергії. Сьогодні ми розширимо палітру вражень та спробуємо зануритися у фестивальне життя онлайн.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз