UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Не рейтингом єдиним: як обрати надійну страхову компанію?

Цього тижня портал MIND.UA опублікував новий рейтинг страхових компаній України. УНІКА має найвищу оцінку, 4,5 зірки з 5 можливих! Дуже приємно, коли тебе радять як надійного партнера. На додаток до рейтингу маємо декілька порад: на що звернути увагу, обираючи свого страховика? І як знайти надійну компанію, не вдаючись до складних фінансових розрахунків?

Не рейтингом єдиним: як обрати надійну страхову компанію?

Щоб зрозуміти, чи зможе страхова компанія надати Вам якісну послугу, експерти УНІКА радять:

1

Оцінюйте репутацію.

Поцікавтеся, як довго страхова компанія працює на ринку, які саме послуги надає, і, звичайно, що про неї пишуть клієнти та ЗМІ. Окрім того, важливо побачити, що вона сама розповідає про себе, і як спілкується з клієнтами. Як це зробити?

По-перше, у будь-якої солідної компанії має бути сайт з повною інформацією про неї, її власників, керівництво та фінансові показники.

По-друге, важливою є не лише наявність інформації на сайті, але й його зовнішній вигляд, зручність, актуальність новин. Чому? Тому що усе це свідчить про ставлення компанії до своїх клієнтів, про її відкритість та зацікавленість у співпраці.

 

Якщо у Вашого страховика є сторінка у соціальних мережах, радимо також познайомитися з нею, подивитися наскільки активно компанія веде себе в соціальній мережі, чи готова вона  спілкуватися та бути корисною для різних споживачів та клієнтів. 

2

Оцінюйте досвід.

Тут мова не про кількість років роботи на ринку. Важливо зрозуміти, чи є у компанії досвід саме в тому страхуванні, яке наразі потрібне Вам. Страховики бувають різні – хтось спеціалізується на захисті авто, є й ті, хто найкращим чином надає послуги медичного або ж туристичного страхування. Звичайно, є і такі компанії, що успішно працюють за всіма напрямками страхування. Частіше за все це представництва міжнародних страхових груп, що мають можливість скористатися європейськими технологіями та кращим світовим досвідом.

Поцікавтеся: скільки років компанія Ваш страховик саме цим напрямком страхування? Скільки клієнтів користуються його послугами, яке місце компанії на ринку у поточному або минулому році? Скільки вона виплачує клієнтам за цим видом страхування?

Усі ці питання можна поставити представнику страхової компанії, а перевірити дані ми радимо на порталі Forinsurer: https://forinsurer.com/ratings/nonlife

 

3

Подивіться на фінанси.

Це завдання здається складним. Але є показники, в яких не дуже важко розібратися. Чи не найголовніший з них – це рівень виплат, тобто співвідношення коштів, які компанія виплачує клієнтам, і тієї суми, яку вона отримує від продажу своїх послуг.

Для різних напрямків страхування рівень виплат відрізняється: він залежить від того, наскільки часто можуть траплятися ті чи інші неприємності, і скільки у середньому коштує їх компенсувати. Наприклад, для страхування автомобілей рівень виплат буде дещо вищим, ніж для страхування квартир та домівок – адже ризиковані ситуації частіше виникають на дорозі, аніж вдома.

Як використати цей показник? Дуже просто: варто уникати компаній, у яких рівень виплат є нетипово низьким або високим у порівнянні з іншими страховиками за цим же напрямком.

 

Простий приклад: для страхування КАСКО середній рівень виплат серед ТОП-50 страховиків становить 50%. Відтак, якщо Ваша страхова компанія витрачає 45-65% своїх надходжень на виплати клієнтам – це цілком нормальний показник. А от якщо рівень виплат 15%, то навряд чи варто довіряти їй захист свого авто. Якщо ж вона виплачує 80%, це також привід замислитися: чи залишатиметься компанія фінансово стійкою, якщо майже усі її кошти йдуть на виплати? Адже страхування – це бізнес, і для стабільної роботи він має бути прибутковим.

Сподіваємося, ці прості поради і корисні посилання допоможуть Вам з правильним вибором. Якщо ж виникнуть запитання, завжди можна подумати і знайти відповідь разом з експертами УНІКА- залишайте заявку на нашому сайті.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз