Небанківська фінансова група «УНІКА Україна» підвела результати роботи за 1-ше півріччя 2021 року – загальний обсяг страхових премій компаній «УНІКА» і «УНІКА Життя» склав 1 745,4 млн. грн., що перевищує аналогічний показник 2020 року на 13,4%.
Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 157,3 млн. грн. (УНІКА −133,7 млн. грн., УНІКА Життя − 23,6 млн. грн.),
Основні фінансові показники 1-го півріччя 2021 року
Обсяг премій Страхової компанії «УНІКА» за 6 місяців поточного року складає
1 492,6 млн. грн., що на 23,3 % перевищує аналогічний показник за 6 місяців 2020 року.
Найбільші темпи зростання страхових премій продемонстрували – страхування КАСКО –436,5 млн. грн (+19,2%) та добровільне медичне страхування – 381,9 млн. грн. (+12,7%).
Страховий портфель компанії «УНІКА» продовжує бути збалансованим − за результатами 1-го півріччя частка премій у моторних видах страхування складає 35,53%, майнових – 25,99% та особових видах – 38,48%.
Сума страхових виплат у 1-му півріччі 2021 року становить 670,5 млн. грн.
Страхові резерви компанії складають 1,3 млрд. грн. Активи, які приймаються для покриття страхових резервів, на 62,8 % перевищують страхові резерви і складають 2,1 млрд. грн.
Фактичний запас платоспроможності становить 779,4 млн. грн. і перевищує нормативний на 67,9%, що дозволяє компанії виконувати зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі. Власний капітал Страхової компанії «УНІКА» складає 802,3 млн. грн.
Загальний обсяг страхових премій компанії «УНІКА Життя» за 6 місяців 2021 року складає 252,7 млн. грн.
Страхові виплати компанії «УНІКА Життя» за 6 місяців 2021 року склали 20,8 млн. грн., обсяг викупних сум, перерахованих клієнтам, склав 6,1 млн. грн.
Власний капітал компанії «УНІКА Життя» становить 462,7 млн. грн. Активи за 6 місяців 2021 року зросли на 2,5 % в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року і складають 1,4 млрд. грн.
Загальна сума резервів на 30.06.2021 склала 909,3 млн. грн. Фактичний запас платоспроможності компанії становить 435,7 млн. грн. і перевищує нормативний показник в 10 разів.
Медичний та Технічний Асистанс УНІКА обслуговує клієнтів в режимі 24/7.
В першому півріччі 2021 року, Медичний асистанс СК «УНІКА» обробив понад 428 936 звернень; більше 52 383 звернень було опрацьовано Технічним асистансом. Середній час очікування клієнтами на відповідь не перевищував 20 секунд.
Для зручних та оперативних комунікацій з компанією клієнти мають можливість використовувати чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber та Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії та мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA.
Окрім того в компанії «УНІКА» діють зручні сервіси, що значно економлять час клієнтів:
- пряме врегулювання страхової події – без відвідування офісу УНІКА для заповнення пакету документів – клієнт одразу ж прямує на СТО,
- подання документів на виплату з ОСЦПВ та КАСКО через чат-бот, що значно спрощує процес збору документів та пришвидшує отримання виплати.
В УНІКА працює сервіс онлайн-продажів, де клієнти можуть самостійно придбати та оплатити онлайн договори ОСЦПВ, ДСЦПВ та КАСКО, туристичне страхування, а також застрахувати квартиру.