УНІКА запустила інноваційний проект з компанією «Скарбниця»

Новини
25.06.2019

Компанія «Скарбниця» спільно зі Страховою компанією «УНІКА» в червні 2019 років запустили новий інноваційний проект. Тепер клієнти ломбардів, які використовують знак для товарів і послуг Скарбниця ™, можуть обмінювати накопичені бонуси програми лояльності на страховий захист свого життя і здоров'я в УНІКА, а нові клієнти - отримувати такий захист абсолютно безкоштовно!

Клієнти компанії «Скарбниця» можуть робити такий обмін бонусів на страховий захист з будь-якого мобільного пристрою в Особистому кабінеті сайту https://www.skarb.com.ua/ .

Для цього не потрібно йти в ломбард або офіс Страхової компанії «УНІКА». Все можна зробити віддалено, в цифровому форматі, за кілька кликів в смартфоні або планшеті всього за кілька секунд.

Для вибору клієнтам надається кілька різних варіантів страхових сум в залежності від накопиченого кількості бонусів програми лояльності «Скарбниця». Новим клієнтам при зверненні в компанію «Скарбниця» даруються привітальні бонуси, які можна буде обміняти на страховий захист свого життя і здоров'я.

Інформація про компанію «Скарбниця»:
Ломбард «Скарбниця» - перший недержавний ломбард в Україні, заснований в 1992 році. Багаторічна діяльність ломбарду «Скарбниця» - це динамічний процес активного розвитку і вдосконалення. Компанія «Скарбниця» знаходиться серед лідерів на ринку ломбардного кредитування.
З дня відкриття першого ломбардного відділення 9 листопада 1992 року по сьогоднішній день компанія пройшла довгий і плідний шлях розвитку. Виконано величезний обсяг роботи і, як результат, - сьогодні на території України ломбард «Скарбниця» надає свої послуги більш ніж в 400 ломбардних відділеннях.
За 26 років успішної роботи ломбард «Скарбниця» завоював заслужену довіру мільйонів клієнтів, які скористалися послугами компанії. За цей час в компанії сформувався штат висококваліфікованих співробітників, які забезпечують високий європейський рівень обслуговування клієнтів, а також гнучкий індивідуальний сервіс для постійних і потенційних клієнтів.