UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Будемо здорові!

Страхування життя під час воєнного стану. Важливі питання та відповіді 

Ми вже розповідали, що УНІКА Україна продовжує працювати попри всі виклики воєнного часу – це стосується як страхування майна та здоров’я, так і страхового захисту життя, або life insurance. Тож сьогодні експерти компанії УНІКА Життя відповідають на найчастіші запитання, які виникають у клієнтів стосовно цього напрямку. 

Страхування життя під час воєнного стану. Важливі питання та відповіді 
Чи діють сьогодні договори страхування життя?  
Так, діють. Це стосується як накопичувальних полісів, так і програм так званого ризикового страхування – на випадок травм, критичних захворювань, втрати працездатності або летальних випадків. У ситуаціях, що не пов’язані напряму з військовими діями та їх наслідками, договори УНІКА Життя продовжують діяти, а компанія здійснює виплати у звичайному режимі. 
 
Чи можна розраховувати на виплату, якщо страхова подія пов'язана з воєнними діями? 
Події внаслідок військових дій є типовим виключенням з програм страхування життя. Тож якщо страховий випадок напряму пов'язаний з воєнними ризиками, він не покривається полісом. Наприклад, до таких подій відноситься поранення внаслідок обстрілу. 
Крім того, переважна більшість типових life-договорів не діють, якщо страховий випадок стався на територіях проведення військових дій будь-якого характеру, а також на тимчасово окупованих, анексованих та спірних територіях. Але ми наголошуємо –  у кожному конкретному випадку кінцеве рішення залежіть від умов договору та обставин події. Тому ми розглядаємо кожний випадок індивідуально. 
 
Стався страховий випадок у клієнта, який вступив до лав Територіальної оборони чи ЗСУ. Чи буде здійснено виплату? 
Ми фіксуємо усі страхові випадки і розглядатимемо кожен з них індивідуально. При ухваленні рішення будуть враховані всі обставини події. Тож у будь-якому випадку звертайтеся до нас.  
Також ми просимо клієнтів, по можливості, повідомляти нас про те, що вони пішли до ТО або лав ВСУ в чат Viber або Telegram через паблік-акаунт UNIQAuа. 
 
Як подати документи на виплату за договором life-страхування? 
Сьогодні компанія УНІКА Життя  приймає документи та заяви на виплату у формі фотокопії, без «живих» підписів клієнта для розгляду страхового випадку та для отримання виплати необхідно надати оригінали документів. Просто зв’яжіться з нами зручним для вас способом і ми усе вирішимо. Детальну інформацію ви зможете дізнатися тут Врегулювання під час воєнного стану.
 
Чи діє мій договір страхування життя, якщо я тимчасово виїхав за кордон? 
Так, договір страхування життя діє у будь-якій країні, 24 години на добу, 365 днів на рік. 
 
А чи можна зараз оформити новий договір страхування життя? 
Так, ми продовжуємо укладати договори страхування життя. Це можна зробити дистанційно, без необхідності візиту до відділення УНІКА. Ознайомитися з програмами страхування можна на нашій сторінці страхування життя, а якщо з’явилися будь-які питання - залишайте заявку на сайті uniqa.ua або звертайтесь до нашіх спеціалістів у чаті Viber або Telegram.
 
Як можна змінити умови договору life-страхування?
Раніше потрібно було подавати особисту заяву з підписом. 
Зараз це не обов'язково. Достатньо просто звернутися до нас через  чат-бот UNIQAua у Viber або Telegram. Ми оперативно розглянемо таку заяву та ухвалимо рішення. 
 
Як мені зробити черговий платіж за полісом? 
Ви можете здійснити онлайн-платіж на нашому сайті uniqa.ua за посиланням сплатити страховий платіж  або мобільний додаток банку. Поки що SMS-інформування про оплату планового платежу вимкнено. Але ми плануємо поновити їх найближчим часом. Щоб отримати рахунок на оплату чергового платежу, напишіть у чат-бот Viber або Telegram UNIQAua. 
 
У мене наразі немає фінансової можливості зробити черговий платіж, та я хотів би продовжити свій договір. Що робити? 
Ми розуміємо, що під час війни мільйони українців зіштовхнулися із фінансовими труднощами. Тому УНІКА Життя пропонує кілька варіантів виходу із цієї ситуації. 
  • Відстрочка на 30 днів – від планової дати сплати чергового платежу. Якщо протягом 30 днів ви зможете сплатити черговий платіж, всі умови дії договору зберігаються, і жодних заяв писати не потрібно. Також не потрібно укладати й додаткову угоду.
  • Відтермінування на три місяці від планової дати оплати із збереженням покриття. Додаткову угоду складати не потрібно, знадобиться лише написати і подати заяву в довільній формі.
  • Фінансові канікули на шість місяців. У цей період клієнт не сплачує страхових внесків, але й покриття ризиків за договором також припиняється на півроку. Його дія поновлюється після сплати чергового страхового внеску.

Щоб скористатися будь-якою з цих можливостей, зв’яжіться з нами через чат-бот у Viber або Telegram.

Налогошуємо – абсолютна більшість питань, пов'язаних з укладанням, припиненням, пролонгацією або зміною умов договорів страхування життя сьогодні вирішується без фізичної присутності клієнта у відділенні компанії.
Звертайтесь з приводу вашого договору life-страхування зручними каналами комунікації:
  • Чат-боти у Viber або Telegram
  • Телефонні лінії:  +38 (097) 170 03 73 (Київстар)
                                     +38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
                                     +38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
                                     +38 (044) 225 60 00
Віримо в перемогу, продовжуємо працювати і тримаємося разом! 
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Історії волонтерів УНІКА. Анна Заменська: поштарка, пекар та берегиня Василькова
Я та УНІКА
03. липня 2022
Історії волонтерів УНІКА. Анна Заменська: поштарка, пекар та берегиня Василькова
Ми продовжуємо захоплено спілкуватися з нашими волонтерами. Сьогодні розмовляємо з Анною Заменською, яка понад 15 років працює в УНІКА керівником відділу документообігу. Після 24 лютого пані Анні довелося суттєво розширити свої «скіли» – адже з перших днів війни вона віддано залишається у місті Василькові Київської області, яке понад місяць перебувало під інтенсивними обстрілами.
Усі наші стани зараз – нормальні! Поради психолога для співробітників УНІКА і не тільки
Я та УНІКА
01. липня 2022
Усі наші стани зараз – нормальні! Поради психолога для співробітників УНІКА і не тільки
Сьогодні у блозі – поради від Алли Шуть, практикуючої психологині, яка надає допомогу співробітникам УНІКА в межах Сервісу психологічної підтримки від Wellbeing Company. Спілкуємося про те, для чого і кому потрібен психолог, чому зараз його підтримка ще важливіша, ніж у мирні часи, та як дати собі раду, коли такого експерта немає поруч. Нам було цікаво та корисно – сподіваємося, вам буде також.
Заради здоров'я. Як УНІКА та її партнери – медичні провайдери справляються із викликами воєнного часу
Будемо здорові!
28. червня 2022
Заради здоров'я. Як УНІКА та її партнери – медичні провайдери справляються із викликами воєнного часу
У цьому випуску блогу ми розповідаємо про один із ключових напрямків нашої роботи – медичне страхування. Як війна змінила процеси обслуговування? Чи можуть клієнти УНІКА, як і раніше, використовувати якісний медичний сервіс? Як бути тим, хто має медичне страхування від УНІКА, але опинився за кордоном?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз