Сервіс допомоги в дорозі, або технічний асистанс – дві різні назви одного і того ж пакету послуг. Сучасні страхові компанії зазвичай надають його своїм клієнтам у подарунок. Звичайно, УНІКА не є виключенням: ми пропонуємо безкоштовні послуги дорожнього асистансу усім, хто користується нашими програмами КАСКО. Саме завдяки асистансу можна скористатися евакуатором у разі ДТП чи поломки. Саме завдяки йому клієнт не залишиться з проблемою сам на сам, якщо у дорозі раптово скінчилося паливо, пошкодилось колесо або розрядився акумулятор. Надаємо ми такі послуги не самі, а разом з нашими партнерами – службою Smile Assistance.
Прикладів, коли дорожній асистанс став у нагоді нашим клієнтам, справді багато. І частіше за все такі ситуації трапляються літом, під час мандрівок Україною. То ж як працює допомога в дорозі?
Ситуація 1: Не можемо рушити з місця!
Розповідає Сергій, 27 років, Вишневе, власник Ford Fiesta: «Півтора місяці тому, на початку червня, вирішили їхати з коханою дівчиною в Карпати. Мали виїхати з самого ранку, підготувалися, зібрали речі. Але коли вже сіли до машини, виявилося, що вона не заводиться. Причина не зрозуміла, як «пороблено»: фахівці мобільної СТО прибули за моїм викликом, але не змогли нічого порадити. Добре, що згадав про сервісну картку УНІКА! За 40 хвилин мою машинку доправили на фірмове СТО, і там хлопці швидко вирішили проблему. Вже ввечері ми з моєю коханою насолоджувалися краєвидами Карпат та їх цілющим повітрям. Не знаю чи вдалася б наша відпустка, якби не ця допомога. Хоча я одразу і не подумав, що моя страхова компанія може бути корисною в такій ситуації.»
Ситуація 2: Чи доїдемо?
Розповідає Марина, 31 рік, Суми, власниця Hyundai Elantra: «Повезла своїх малих на Азовське море наприкінці червня. Це була перша поїздка за таким маршрутом: раніше їздили за кордон, але цього літа не вийшло. До Токмака їхала нормально, але потім дороги майже немає, хоча її і ремонтують, багато об’їздів. Я навіть відео знімала про цей ремонт. Ну і, чесно кажучи, дознімалася. Пробила колесо, до найближчого шиномонтажу не доїду, сама поміняти, звісно, не наважилася. В салоні – діти і бабуся. Телефоную чоловіку, але розумію: чим він мені допоможе за сотні кілометрів? Але допоміг, нагадав, що можна викликати дорожню допомогу від УНІКА. Сказати, що я вдячна хлопцям, які мене рятували – це нічого не сказати. Звісно, довелося трошки почекати, але приїхали, дуже доброзичливі і з гумором, все швидко зробили. Далі вже ми дісталися до моря без пригод, і чудово відпочили!»
Ситуація 3: Я їду додому.
Розповідає Олег, 44 роки, власник Toyota Camry, Київ: «На вихідних вирішив відвідати батьків на Чернігівщині, ввечері повертався назад. Ну і, самі розумієте, дорога десь 2,5-3 години, трошки не доїхав, зупинився і ... побіг у найближчі кущі. А двері захлопнулися. І смішно, і не дуже. Звісно, телефон був з собою, а там номер технічної допомоги від УНІКА. Я одразу його записав, коли купив КАСКО. Телефоную, мені одразу ж погодилися допомогти, але нагадали: для отримання допомоги треба показати технічний паспорт. А я навіть не пам’ятаю, чи брав його з собою! Телефоную жінці – вона з дітьми у друзів, не допоможе. Телефоную любій тещі, вона живе з нами, і точно знаю, що вдома. Теща техпаспорт знайшла і разом з хлопцями з асистансу приїхала мене рятувати. Двері відчинили, посміялися, і поїхали ми з Галиною Петрівною додому. Вона ще дорогою жартувала, що треба їй у цю службу допомоги влаштуватися на роботу.»