Медичні послуги в Україні і страхова допомога під час воєнного стану

Чи працюють зараз програми добровільного медичного страхування (ДМС)?
Ми розуміємо, що сьогодні, як ніколи, наші клієнти розраховують на підтримку страхової компанії. Тому компанія УНІКА продовжує працювати і надавати послуги у складних життєвих ситуаціях. Усі звернення за програмами медичного страхування ми обробляємо у штатному режимі. Медичні послуги стають доступними завдяки нашим партнерам — клінікам і аптекам, які на цей час продовжують працювати. Cтрахові поліси ДМС є чинними на усій території, підконтрольній Україні.

 

Як під час воєнного стану застраховані особи можуть записатися до лікаря?
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна консультація лікаря, для отримання допомоги користуйтеся зручним каналом комунікації з Медичним Асістансом УНІКА:
          мобільний додаток MyUNIQA;
          чат-боти у Viber та Telegram;
          телефонні лінії  +38 (097) 170 03 73 (Київстар)
                                  +38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
                                  +38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
Служба підтримки пацієнтів працює в режимі 24/7.

 

Як буде організовано консультацію з лікарем?
Консультація може відбутися онлайн чи офлайн. Усе залежить від поточної ситуації у регіоні та бажання клієнта. Спочатку спеціалісти Медичного Асістансу УНІКА узгоджують з вами зручний формат, а потім перевіряють доступність клініки та/або лікарів у регіоні. Після погодження з клінікою дати та часу візиту ми інформуємо про дату, час візиту і місце проведення консультації, частіше за допомогою SMS). Для прискорення вирішення проблем зі здоров’ям ми пропонуємо послугу онлайн-консультації.

 

Як замовити онлайн-консультацію?
Найшвидше це можна зробити за допомогою Мобільного додатка MyUNIQA. Для цього у меню є відповідна кнопка «онлайн-консультація». Натиснувши на неї, ви перейдете на спеціальну платформу, де відбувається автоматична авторизація. Далі ви можете описати скаргу і поставити запитання лікареві.

 

Чи в усіх клініках зараз можна отримати медичну допомогу на підставі страхового поліса?
Ми постійно перевіряємо доступність медичних послуг у кожному регіоні нашої країни і пропонуємо запис на консультацію тільки після підтвердження із клініки. У регіонах, де відбуваються активні воєнні дії, можуть бути складнощі з організацією окремих послуг, проведенням досліджень, з доступом до медикаментів. Ми запропонуємо оптимальний варіант страхових послуг.

 

Чи забезпечують зараз пацієнтів медикаментами?
Ми працюємо як и раніше і здійснюємо покриття медикаментами згідно з програмою страхування. Процедура не змінилася — на підставі консультаційного висновку лікаря ми замовляємо потрібні ліки в аптеці, де їх може отримати наш клієнт.

 

Чи можна отримати страхову допомогу, якщо постраждав внаслідок воєнних дій?
Зазвичай, воєнні ризики є стандартним винятком. Незважаючи на те, що воєнні ризики виключені з покриття, ми гарантуємо екстрену допомогу Застрахованим цивільним особам ​в межах страхової суми.

 

Чи можна зараз повернути кошти, якщо самостійно сплатив за медикаменти чи консультацію?
Так, ми забезпечуємо таку можливість. Для цього потрібно подати документи на відшкодування за допомогою чат-ботів Viber або Telegram. Ми максимально спростили процедуру звернення і застосували пріоритетний порядок. Для отримання страхових виплат достатньо надіслати копії або фото документів. Такий формат страхової підтримки працює там, де можуть виникнути труднощі з організацією окремих послуг/досліджень/медикаментів. Тоді застрахована особа може звернутися до лікувального закладу самостійно, а потім подати запит на отримання компенсації відповідно до програми страхування. Детальніше за посиланням Врегулювання під час воєнного стану
Зверніть увагу, що перед подачею документів варто зареєструвати страховий випадок, звернувшись до служби Медичного Асістансу УНІКА.

 

Чи можна розраховувати на страхову підтримку за програмами ДМС, якщо довелося виїхати за кордон?
Ми розуміємо тих наших клієнтів, які виїхали у безпечні місця за кордоном. Для таких людей, які мають поліси ДМС нашої компанії і зараз перебувають за межами нашої країни, ми запровадили проведення онлайн-консультацій з лікарем в Україні. Під час зустрічі лікар підготує консультаційний висновок з електронним рецептом відповідно до міжнародних стандартів. Це дозволить придбати медикаменти в аптеках Європи, де потрібен електронний рецепт чи консультаційний висновок. Також можна буде скористатися послугами у лікувально-профілактичних закладах за кордоном.

Віримо в перемогу, продовжуємо працювати і тримаємося разом!