RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
  • Головна
  • »
  • UNIQAблог
  • »
  • Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

UNIQAблог

Мій автомобіль
19 липня 2018

Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

Останнім часом у нашому блозі – багато корисних порад, але вже цілий місяць не було історій від задоволених клієнтів. Виправляємося і розповідаємо про корисну послугу від УНІКА та наших партнерів: сервіс дорожнього асистансу. Що це таке, і як він може стати у нагоді під час літніх подорожей? Своїми враженнями діляться користувачі такої послуги.

Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

Сервіс допомоги в дорозі, або технічний асистанс – дві різні назви одного і того ж пакету послуг. Сучасні страхові компанії зазвичай надають його своїм клієнтам у подарунок. Звичайно, УНІКА не є виключенням: ми пропонуємо безкоштовні послуги дорожнього асистансу усім, хто користується нашими програмами КАСКО. Саме завдяки асистансу можна скористатися евакуатором у разі ДТП чи поломки. Саме завдяки йому клієнт не залишиться з проблемою сам на сам, якщо у дорозі раптово скінчилося паливо, пошкодилось колесо або розрядився акумулятор. Надаємо ми такі послуги не самі, а разом з нашими партнерами – службою Smile Assistance.

Прикладів, коли дорожній асистанс став у нагоді нашим клієнтам, справді багато. І частіше за все такі ситуації трапляються літом, під час мандрівок Україною. То ж як працює допомога в дорозі?

1

Ситуація 1: Не можемо рушити з місця!

Розповідає Сергій, 27 років, Вишневе, власник Ford Fiesta: «Півтора місяці тому, на початку червня, вирішили їхати з коханою дівчиною в Карпати. Мали виїхати з самого ранку, підготувалися, зібрали речі. Але коли вже сіли до машини, виявилося, що вона не заводиться. Причина не зрозуміла, як «пороблено»: фахівці мобільної СТО прибули за моїм викликом, але не змогли нічого порадити. Добре, що згадав про сервісну картку УНІКА! За 40 хвилин мою машинку доправили на фірмове СТО, і там хлопці швидко вирішили проблему. Вже ввечері ми з моєю коханою насолоджувалися краєвидами Карпат та їх цілющим повітрям. Не знаю чи вдалася б наша відпустка, якби не ця допомога. Хоча я одразу і не подумав, що моя страхова компанія може бути корисною в такій ситуації.»

2

Ситуація 2: Чи доїдемо?

Розповідає Марина, 31 рік, Суми, власниця Hyundai Elantra: «Повезла своїх малих на Азовське море наприкінці червня. Це була перша поїздка за таким маршрутом: раніше їздили за кордон, але цього літа не вийшло. До Токмака їхала нормально, але потім дороги майже немає, хоча її і ремонтують, багато об’їздів. Я навіть відео знімала про цей ремонт. Ну і, чесно кажучи, дознімалася. Пробила колесо, до найближчого шиномонтажу не доїду, сама поміняти, звісно, не наважилася. В салоні – діти і бабуся. Телефоную чоловіку, але розумію: чим він мені допоможе за сотні кілометрів? Але допоміг, нагадав, що можна викликати дорожню допомогу від УНІКА. Сказати, що я вдячна хлопцям, які мене рятували – це нічого не сказати. Звісно, довелося трошки почекати, але приїхали, дуже доброзичливі і з гумором, все швидко зробили. Далі вже ми дісталися до моря без пригод, і чудово відпочили!»

3

Ситуація 3: Я їду додому.

Розповідає Олег, 44 роки, власник Toyota Camry, Київ: «На вихідних вирішив відвідати батьків на Чернігівщині, ввечері повертався назад. Ну і, самі розумієте, дорога десь 2,5-3 години, трошки не доїхав, зупинився і ... побіг у найближчі кущі. А двері захлопнулися. І смішно, і не дуже. Звісно, телефон був з собою, а там номер технічної допомоги від УНІКА. Я одразу його записав, коли купив КАСКО. Телефоную, мені одразу ж погодилися допомогти, але нагадали: для отримання допомоги треба показати технічний паспорт. А я навіть не пам’ятаю, чи брав його з собою! Телефоную жінці – вона з дітьми у друзів, не допоможе. Телефоную любій тещі, вона живе з нами, і точно знаю, що вдома. Теща техпаспорт знайшла і разом з хлопцями з асистансу приїхала мене рятувати. Двері відчинили, посміялися, і поїхали ми з Галиною Петрівною додому. Вона ще дорогою жартувала, що треба їй у цю службу допомоги влаштуватися на роботу.»

Ось такі життєві історії доводять: послуга дорожнього асистансу може бути дуже корисною! Втім, як і будь-яка послуга від УНІКА. А які сервіси від нашої компанії стали у нагоді саме Вам?
Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
Олена Гончарова: «Секрет успіху? Не бійтеся змін!»
Я та УНІКА
05. жовтня 2018
Олена Гончарова: «Секрет успіху? Не бійтеся змін!»
У цьому блозі ми часто даємо поради від експертів УНІКА, але ще жодного разу не знайомили Вас з цими експертами. Виправляємо помилку: ось перше інтерв'ю, знайомство з Оленою Гончаровою. Олена ділиться секретами життєвого успіху, розповідає про співпрацю з УНІКА і лайфхаки з побудови кар'єри у страхуванні.
Куди поїхати восени? 3 поради від досвідчених мандрівників
Моя подорож
27. вересня 2018
Куди поїхати восени? 3 поради від досвідчених мандрівників
Цього тижня в Україну прийшла справжня «метеорологічна» осінь, а разом з нею — прохолодна і дещо депресивна погода. А може варто не піддаватися дощовому настрою, а поїхати у відпустку? Ось тільки куди? Про це розказали три чарівні дівчини з чималим досвідом подорожей. А фахівці УНІКА дали поради щодо безпеки та страхування, аби зробити осінню відпустку спокійною та безтурботною.
Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?
Мій автомобіль
20. вересня 2018
Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?
Наш допис про пряме врегулювання викликав чималий інтерес у читачів блогу УНІКА. І одразу після нього ми отримали багато запитань щодо «розширеної» автоцивілки. Саме так водії називають добровільне страхування своєї відповідальності, яке зазвичай пропонують їм на додаток до обов’язкового полісу. Що це за послуга? І навіщо вона потрібна, якщо автовласник вже придбав звичайну автоцивілку? Розповідаємо.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз