RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

Останнім часом у нашому блозі – багато корисних порад, але вже цілий місяць не було історій від задоволених клієнтів. Виправляємося і розповідаємо про корисну послугу від УНІКА та наших партнерів: сервіс дорожнього асистансу. Що це таке, і як він може стати у нагоді під час літніх подорожей? Своїми враженнями діляться користувачі такої послуги.

Подорожуй Україною: як сервіс «допомога в дорозі» став у нагоді клієнтам УНІКА

Сервіс допомоги в дорозі, або технічний асистанс – дві різні назви одного і того ж пакету послуг. Сучасні страхові компанії зазвичай надають його своїм клієнтам у подарунок. Звичайно, УНІКА не є виключенням: ми пропонуємо безкоштовні послуги дорожнього асистансу усім, хто користується нашими програмами КАСКО. Саме завдяки асистансу можна скористатися евакуатором у разі ДТП чи поломки. Саме завдяки йому клієнт не залишиться з проблемою сам на сам, якщо у дорозі раптово скінчилося паливо, пошкодилось колесо або розрядився акумулятор. Надаємо ми такі послуги не самі, а разом з нашими партнерами – службою Smile Assistance.

Прикладів, коли дорожній асистанс став у нагоді нашим клієнтам, справді багато. І частіше за все такі ситуації трапляються літом, під час мандрівок Україною. То ж як працює допомога в дорозі?

1

Ситуація 1: Не можемо рушити з місця!

Розповідає Сергій, 27 років, Вишневе, власник Ford Fiesta: «Півтора місяці тому, на початку червня, вирішили їхати з коханою дівчиною в Карпати. Мали виїхати з самого ранку, підготувалися, зібрали речі. Але коли вже сіли до машини, виявилося, що вона не заводиться. Причина не зрозуміла, як «пороблено»: фахівці мобільної СТО прибули за моїм викликом, але не змогли нічого порадити. Добре, що згадав про сервісну картку УНІКА! За 40 хвилин мою машинку доправили на фірмове СТО, і там хлопці швидко вирішили проблему. Вже ввечері ми з моєю коханою насолоджувалися краєвидами Карпат та їх цілющим повітрям. Не знаю чи вдалася б наша відпустка, якби не ця допомога. Хоча я одразу і не подумав, що моя страхова компанія може бути корисною в такій ситуації.»

2

Ситуація 2: Чи доїдемо?

Розповідає Марина, 31 рік, Суми, власниця Hyundai Elantra: «Повезла своїх малих на Азовське море наприкінці червня. Це була перша поїздка за таким маршрутом: раніше їздили за кордон, але цього літа не вийшло. До Токмака їхала нормально, але потім дороги майже немає, хоча її і ремонтують, багато об’їздів. Я навіть відео знімала про цей ремонт. Ну і, чесно кажучи, дознімалася. Пробила колесо, до найближчого шиномонтажу не доїду, сама поміняти, звісно, не наважилася. В салоні – діти і бабуся. Телефоную чоловіку, але розумію: чим він мені допоможе за сотні кілометрів? Але допоміг, нагадав, що можна викликати дорожню допомогу від УНІКА. Сказати, що я вдячна хлопцям, які мене рятували – це нічого не сказати. Звісно, довелося трошки почекати, але приїхали, дуже доброзичливі і з гумором, все швидко зробили. Далі вже ми дісталися до моря без пригод, і чудово відпочили!»

3

Ситуація 3: Я їду додому.

Розповідає Олег, 44 роки, власник Toyota Camry, Київ: «На вихідних вирішив відвідати батьків на Чернігівщині, ввечері повертався назад. Ну і, самі розумієте, дорога десь 2,5-3 години, трошки не доїхав, зупинився і ... побіг у найближчі кущі. А двері захлопнулися. І смішно, і не дуже. Звісно, телефон був з собою, а там номер технічної допомоги від УНІКА. Я одразу його записав, коли купив КАСКО. Телефоную, мені одразу ж погодилися допомогти, але нагадали: для отримання допомоги треба показати технічний паспорт. А я навіть не пам’ятаю, чи брав його з собою! Телефоную жінці – вона з дітьми у друзів, не допоможе. Телефоную любій тещі, вона живе з нами, і точно знаю, що вдома. Теща техпаспорт знайшла і разом з хлопцями з асистансу приїхала мене рятувати. Двері відчинили, посміялися, і поїхали ми з Галиною Петрівною додому. Вона ще дорогою жартувала, що треба їй у цю службу допомоги влаштуватися на роботу.»

Ось такі життєві історії доводять: послуга дорожнього асистансу може бути дуже корисною! Втім, як і будь-яка послуга від УНІКА. А які сервіси від нашої компанії стали у нагоді саме Вам?
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Ви мене чуєте? Про що важливо згадати у Всесвітній день вуха і слуху
Я та моя сім'я
04. березня 2021
Ви мене чуєте? Про що важливо згадати у Всесвітній день вуха і слуху
Спів птахів вранці, сміх дітей або шелест весняного листя на вітру – звичні звуки, яких ми часто не помічаємо. Але наш слух – дуже важлива і тендітна система, до якої не можна ставитися легковажно. Щоб нагадати про це, ВООЗ заснувала Всесвітній день вуха і слуху.
Світ без нюансів. Що викликає втрату нюху і як на це реагувати?
Я та моя сім'я
22. лютого 2021
Світ без нюансів. Що викликає втрату нюху і як на це реагувати?
Ось уже декілька років 27 лютого в світі відзначається День інформованості про аносмію – втрату нюху. Зараз багато хто знає, що це одна з ознак коронавірусної інфекції. Але у цього стану існують й інші причини.
Людина за комп'ютером. Як зберегти здоров'я у сучасному digital-середовищі?
Я та моя сім'я
12. лютого 2021
Людина за комп'ютером. Як зберегти здоров'я у сучасному digital-середовищі?
Карантин, віддалена робота і дистанційне навчання ще міцніше прив'язали сучасних людей до їх «розумних друзів» – ноутбуків, планшетів і смартфонів. Ось тільки фізіологія та анатомія людини не адаптовані до таких нових реалій. Як зберегти баланс між активністю у цифровому середовищі і здоров'ям? Радять експерти медичного асистансу УНІКА.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз