RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

Мій автомобіль

Мій автомобіль
13 вересня 2018

Більше, ніж автоцивілка. Навіщо потрібен поліс з прямим врегулюванням від УНІКА?

У наших минулих статтях ми вже розказували про нововведення на ринку автострахування – зокрема, про електронний поліс ОСЦПВ. А сьогодні хочемо розповісти про пряме врегулювання за полісами автоцивілки. Це відносно нове рішення для українських водіїв. Навіщо воно потрібне? І чому варто обрати пряме врегулювання саме від УНІКА?

Більше, ніж автоцивілка. Навіщо потрібен поліс з прямим врегулюванням від УНІКА?

Отже, пряме врегулювання за автоцивілкою. Що це?

Пряме врегулювання надає можливість звернутися за виплатою у ДТП до страхової компанії, де водій купував «автоцивілку». Це актуально, якщо водій є постраждалим у ДТП.

 

Типова ситуація: У Вас є поліс автоцивілки, сталось ДТП – не з Вашої вини. Раніше Вам потрібно було звертатись до компанії, у якій застрахований винуватець. Сьогодні ж у Вас є можливість отримати відшкодування в тій страховій компанії, де саме Ви купували поліс автоцивілки.

Здається, ідея непогана – прийти по виплату до компанії, якій довіряєш, а не до незнайомого страховика. Але ж в останні 15 років всі користувалася звичайною автоцивілкою. Навіщо ж деякі страховики намагаються змінити цю практику? Відповідь проста.

Пряме врегулювання захищає найбільш відповідальних водіїв. Воно попереджає фінансові складнощі після ДТП, що можуть виникнути через менш законослухняних учасників руху чи недостатньо надійних страховиків.

 

Від яких саме фінансових негараздів варто отримати захист адекватним українським автовласникам?

Як мінімум, це три актуальних проблеми.

1

У винуватця немає страховки. 10% автовласників в Україні не купують поліс автоцивілки. Чому? Авантюризм, спроба зекономити та навіть забобони. Але це неважливо, важлива лише ймовірність потрапити у ДТП з таким водієм. 10% – це достатньо високі шанси.

2

Винуватець на «єврономерах». У 2017 році сталося понад 10 000 ДТП за участю автомобілів на європейських номерах. Це 6% від усіх аварій в Україні. У 1 півріччі 2018-го таких аварій було майже 9% від загального числа. Звичайно, у декого з таких водіїв є автоцивілка – але зазвичай «євроводії» полісу не мають, як і бажання відповідати за завдані збитки. Дуже часто вони спричиняють важкі аварії, а потім просто зникають з місця ДТП.

3

У винуватця «погана» страховка. За законом, автоцивілка має бути однаковою в усіх компаніях. Та страховики працюють по-різному: одні відшкодовують збитки дуже швидко, а інші відтермінують виплату, наскільки це можливо, або взагалі відмовляються платити. Зазвичай менш надійні компанії пропонують дешевші поліси «цивілки», бо не планують сплачувати за ними. Імовірність, що винуватець ДТП є власником такого ненадійного полісу – дуже висока, вища за 50%. Чому? Бо й досі більше половини усіх проданих полісів ОСЦПВ приходиться на компанії, що мають термін виплат значно більший, ніж це передбачено законом. Звідси і проблеми.

То що ж робити акуратному водію, який користується автоцивілкою, але з якихось причин не має можливості придбати КАСКО? Залишатися фінансово незахищеним?

Наша відповідь – ні в якому разі! Варто просто скористатися можливістю прямого врегулювання.

Важливо: сьогодні можливість прямого врегулювання представлена у двох варіантах. Перший входить до вартості звичайного полісу автоцивілки, але має багато обмежень. Другий варіант – це додатковий поліс, який треба купувати разом з автоцивілкою. Дізнайтеся, який варіант пропонує Ваша компанія та зробіть правильний вибір.

 

Варіант 1. Пряме врегулювання за ціною звичайного полісу.

Враховуючи складну ситуацію на наших дорогах, провідні страхові компанії України вирішили впровадити пряме врегулювання для своїх клієнтів. Тому ще наприкінці 2016 року вони уклали угоду «Про пряме урегулювання». Наразі до неї приєдналися 18 страховиків з 40, а от інші компанії поки не зацікавлені в такому сервісі для споживачів. Висновки кожен зробить сам.

Через те, що ідею з прямим врегулюванням підтримали не всі компанії, у «безкоштовному» варіанті вона поки що має суттєві обмеження для водіїв. Інколи вони просто не дозволяють скористатися перевагами прямого врегулювання. Зокрема, у ДТП має бути не більше 2 авто, обидва з полісами автоцивілки, придбаними у когось з тих самих 18 прогресивних страховиків. Тобто ані у випадку з «євробляхером», що зник з місця ДТП, ані у випадку з економним водієм, який не має полісу або купив його у сумнівного страховика, такий захист не спрацює.

Варіант 2. Додатковий поліс для прямого врегулювання.

Найбільш надійні страхові компанії пропонують користуватися спеціальним полісом прямого врегулювання, на додаток до звичайної автоцивілки. Він не має таких обмежень, як безкоштовний варіант, і на 100% захистить від фінансових проблем, про які ми розповідали. Єдина умова, за якої він діє – це наявність другого учасника ДТП, винуватця аварії.

Важливо: додаткові програми з прямого урегулювання відрізняються у різних компаній. Варто обрати ту, що надає Вам найбільші фінансові та сервісні переваги.

 

Зокрема, у програми «Автоцивілка навпаки» від УНІКА є такі зручності:

  • не важливо, ким є винуватець ДТП і чи має він автоцивілку – УНІКА все одно відшкодує збитки Вашому авто до 100 000 гривень,
  • якщо інший учасник має будь-який діючий поліс автоцивілки, можна скласти Європротокол, без виклику поліції. Звичайно, якщо збитки невеликі, до 50 000 гривень, і немає ніяких інших перешкод для його заповнення.

Сподіваємося, ця невеличка стаття є корисною для всіх, хто хоче дізнатися про пряме врегулювання до автоцивілки та його особливості. А якщо такий поліс потрібний Вам прямо зараз – просто залишайте заявку, і фахівці УНІКА обов’язково зв’яжуться з Вами.

Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
Автоцивілка по-новому: що змінилося 27 березня, зміниться влітку і може змінитися до 2025 року?
Мій автомобіль
28. березня 2019
Автоцивілка по-новому: що змінилося 27 березня, зміниться влітку і може змінитися до 2025 року?
Усі автовласники добре знайомі з полісом обов'язкового автострахування – ОСЦПВ або «автоцивілкою». Цей обов'язковий вид страхування, а значить, усі зміни в цій сфері відбуваються на загальнодержавному рівні і строго регулюються законом. Буквально вчора на ринку «автоцивілки» з'явилися нові правила, і це тільки початок. Що чекає на усіх водіїв і страховиків ОСЦПВ у найближчі дні, місяці і декілька років?
Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА
Мій автомобіль
28. лютого 2019
Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА
Стрес часто призводить до помилок. А страховий випадок - це завжди стрес, навіть якщо ти застрахований в надійній компанії. Тому експерти УНІКА вирішили нагадати: як діяти, щоб отримати виплату швидко і без зайвої метушні?
День народження авто: три лайфхаки для «щасливого життя» вашої машини
Мій автомобіль
31. січня 2019
День народження авто: три лайфхаки для «щасливого життя» вашої машини
Буквально на днях в мире праздновали День рождения автомобиля. 133 года назад немецкий инженер Карл Бенц получил первый патент на авто с бензиновым двигателем. Эксперты УНИКА подготовили 3 полезных совета для машин любого возраста и их владельцев. Следуя им, можно снизить риски аварий, внезапных поломок машины и непредвиденных трат на ее ремонт.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз