RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

UNIQAблог

Мій автомобіль
03 травня 2018

Електронна «цивілка»: 4 міфи і 5 порад

Цифрові поліси для обов’язкового страхування відповідальності автовласників (ОСЦПВ), або «електронна автоцивілка», з’явилися зовсім недавно – у лютому 2018-го, а вже наробили багато галасу. Ми постійно отримуємо запитання від своїх клієнтів щодо надійності, вартості переваг та ризиків такого страхування. Тому у нашому блозі ми вирішили розвінчати 4 основні міфи, що з’явилися навколо електронного полісу ОСЦПВ.

Електронна «цивілка»: 4 міфи і 5 порад

Міф 1. Купуючи цифровий поліс ОСЦПВ в Інтернеті, можна придбати фальшивку.

Насправді можна розраховувати на покупку «цивілки», а натомість заплатити гроші і не придбати нічого. Але лише тоді, коли Ви намагаєтеся оформити «автоцивілку» на якомусь незрозумілому сайті невідомої компанії. Якщо Ви вирішили придбати е-поліс у страховика, якому довіряєте – жодних проблем не виникне. Дані Вашого полісу автоматично передаються до єдиної централізованої бази МТСБУ, Моторного / транспортного страхового бюро України. Ви побачите їх там вже за декілька хвилин: www.mtsbu.ua , розділ «Перевірка Автоцивілки».

Таким чином, завдяки електронному полісу Ви, навпаки, захищаєте себе від можливого шахрайства – наприклад, купівлі полісу на підробленому бланку. А ще – це захист від випадкових неприємностей: цифровий поліс не можна загубити чи пролити на нього каву. Документи завжди на Вашій електронній пошті та в базі МТСБУ. Звичайно, якщо Ви не видалите листа, але і тут ми зможемо повторно відправити його за Вашим запитом.

 

Міф 2. Замовлення електронної «автоцивілки» відбувається он-лайн, а паперову копію мені привезе кур’єр страхової компанії.

Насправді ні. Поліс тому і називається електронним, що обов’язкової паперової копії у нього не буде, і ніхто не приїде до Вас із зеленим бланком ОСЦПВ. Хоча, звичайно, Ви можете роздрукувати pdf-файл, отриманий від страховика, і тримати його у своєму авто – суто для особистого спокою.

Що ж до паперових полісів «цивілки» - вони продовжать своє існування, і їх можна буде, як і раніше, придбати у два способи: або купити в офісі страхової компанії, або залишити заявку на сайті, і вам оформлять договір з подальшою кур’єрською доставкою. Але ніякого відношення до е-полісу ці способи покупки не мають.

Міф 3. Поліція нічого не знає про електронну «цивілку», тому є ризик отримати штраф.

Це твердження було актуальним у перший місяць після запуску е-полісу «автоцивілки». Але на сьогодні страховики вже провели багато спільних зустрічей та інформаційних заходів для Національної поліції, і про електронний поліс тепер знають усі. Або майже усі.

Що робити, якщо все ж таки є сумніви щодо обізнаності поліцейських – скажімо, у Вашому невеличкому місті? Або щодо стабільності роботи 3G, коли Поліція раптово не зможе перевірити поліс на сайті МТСБУ? Вихід простий, і ми вже написали про нього: роздрукуйте електронну «цивілку» на звичайному принтері.

Міф 4. Е-поліс - це незручно, бо зазвичай я беру і просту «цивілку» на 100 000 гривень, і розширений захист на більшу суму. А його не купиш он-лайн.

Насправді це не так, чи не завжди так. Дбайливі страховики пропонують своїм клієнтам не лише «голу автоцивілку» на 100 000 грн., передбачені державою. Зокрема, в Уніка є можливим страхування автоцивільної відповідальності як в звичайному, так і в розширеному форматі – з пакетом дорожнього асистансу, збільшеною сумою страхового захисту та іншими перевагами.

Що робити, якщо особисто Вам необхідний більший розмір захисту, ніж пропонується на нашому сайті? Скажімо, додаткова «цивілка» на 1 000 000 гривень? Такі послуги, як мінімум, можна замовити он-лайн, залишивши заявку на сайті, з одночасною купівлею електронного полісу.

Усе ще залишились питання? Тоді остання порада – звернутись до наших підказок з ОСЦПВ, ось тут: Питання-Відповідь з Електронної автоцивілки. Або просто телефонуйте нам – завжди, коли зручно!
Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Дмитрий 17 травня 2018

Было бы неплохо, чтобы эту статью прочитали сотрудники самой компании UNIQA. Вчера звонил на горячую линию, спросил по поводу оформления полиса он-лайн, оператор ничего толком не смогла ответить, переключила на сотрудника, который в свою очередь решил, что речь идет о заказе обычного полиса через сайт, и дал совет в стиле, зачем эти заморочки, приходите к нам, за 5 минут сделаем вам страховку. А мне как раз и удобно оформить электронный полис, потому что не успеваю в офисы Уники в рабочее время. К слову, я уже третий год Ваш клиент, но не думал что так все запущено с компетентностью сотрудников.

УНИКА 17 травня 2018

Добрый день, спасибо Вам за комментарий.

Мы обязательно учтем в работе эти замечания.

Благодарим Вас за выбор нашей компании в качестве своего страхового партнера, надеемся и в будущем оправдывать Ваши ожидания.

Архів
Всі роки
Останні статті
Не рейтингом єдиним: як обрати надійну страхову компанію?
Я та УНІКА
12. липня 2018
Не рейтингом єдиним: як обрати надійну страхову компанію?
Цього тижня портал MIND.UA опублікував новий рейтинг страхових компаній України. УНІКА має найвищу оцінку, 4,5 зірки з 5 можливих! Дуже приємно, коли тебе радять як надійного партнера. На додаток до рейтингу маємо декілька порад: на що звернути увагу, обираючи свого страховика? І як знайти надійну компанію, не вдаючись до складних фінансових розрахунків?
УНІКАльний контракт. Чому страхування колективу Нова пошта варте уваги.
Я та УНІКА
03. липня 2018
УНІКАльний контракт. Чому страхування колективу Нова пошта варте уваги.
Два тижні тому УНІКА стала партнером Нова Пошта з медичного страхування. Подія, масштаб, привід пишатися! Звичайно ж, прес-конференція. І тут у соцмережах почалося… Хтось написав про це, як про першу значну перемогу на вітчизняному ринку праці та у медичному страхуванні. Знайшлися й ті, хто вважає цей проект зрадою: бо медичне страхування існує в Україні 20 років, окремі роботодавці користуються ним давно, і взагалі – не може все бути добре у цій історії! Що тут сказати? Тільки цифри, тільки хардкор.
Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА
Моя подорож
28. червня 2018
Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА
Щодня влітку близько 35 застрахованих туристів звертаються до асистуючої компанії, що співпрацює з УНІКА, по допомогу. Найчастіше наші клієнти телефонують з Туреччини та Єгипту, Болгарії та Греції, Чорногорії та Хорватії. Що робити, якщо вкусила медуза, сонце було занадто пекучим або ж дитина підхопила застуду після морського купання? 5 простих кроків позбавлять Вас стресу, і головне – забезпечать якісною медичною допомогою за кордоном.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз