RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Електронна «цивілка»: 4 міфи і 5 порад

Цифрові поліси для обов’язкового страхування відповідальності автовласників (ОСЦПВ), або «електронна автоцивілка», з’явилися зовсім недавно – у лютому 2018-го, а вже наробили багато галасу. Ми постійно отримуємо запитання від своїх клієнтів щодо надійності, вартості переваг та ризиків такого страхування. Тому у нашому блозі ми вирішили розвінчати 4 основні міфи, що з’явилися навколо електронного полісу ОСЦПВ.

Електронна «цивілка»: 4 міфи і 5 порад

Міф 1. Купуючи цифровий поліс ОСЦПВ в Інтернеті, можна придбати фальшивку.

Насправді можна розраховувати на покупку «цивілки», а натомість заплатити гроші і не придбати нічого. Але лише тоді, коли Ви намагаєтеся оформити «автоцивілку» на якомусь незрозумілому сайті невідомої компанії. Якщо Ви вирішили придбати е-поліс у страховика, якому довіряєте – жодних проблем не виникне. Дані Вашого полісу автоматично передаються до єдиної централізованої бази МТСБУ, Моторного / транспортного страхового бюро України. Ви побачите їх там вже за декілька хвилин: www.mtsbu.ua , розділ «Перевірка Автоцивілки».

Таким чином, завдяки електронному полісу Ви, навпаки, захищаєте себе від можливого шахрайства – наприклад, купівлі полісу на підробленому бланку. А ще – це захист від випадкових неприємностей: цифровий поліс не можна загубити чи пролити на нього каву. Документи завжди на Вашій електронній пошті та в базі МТСБУ. Звичайно, якщо Ви не видалите листа, але і тут ми зможемо повторно відправити його за Вашим запитом.

 

Міф 2. Замовлення електронної «автоцивілки» відбувається он-лайн, а паперову копію мені привезе кур’єр страхової компанії.

Насправді ні. Поліс тому і називається електронним, що обов’язкової паперової копії у нього не буде, і ніхто не приїде до Вас із зеленим бланком ОСЦПВ. Хоча, звичайно, Ви можете роздрукувати pdf-файл, отриманий від страховика, і тримати його у своєму авто – суто для особистого спокою.

Що ж до паперових полісів «цивілки» - вони продовжать своє існування, і їх можна буде, як і раніше, придбати у два способи: або купити в офісі страхової компанії, або залишити заявку на сайті, і вам оформлять договір з подальшою кур’єрською доставкою. Але ніякого відношення до е-полісу ці способи покупки не мають.

Міф 3. Поліція нічого не знає про електронну «цивілку», тому є ризик отримати штраф.

Це твердження було актуальним у перший місяць після запуску е-полісу «автоцивілки». Але на сьогодні страховики вже провели багато спільних зустрічей та інформаційних заходів для Національної поліції, і про електронний поліс тепер знають усі. Або майже усі.

Що робити, якщо все ж таки є сумніви щодо обізнаності поліцейських – скажімо, у Вашому невеличкому місті? Або щодо стабільності роботи 3G, коли Поліція раптово не зможе перевірити поліс на сайті МТСБУ? Вихід простий, і ми вже написали про нього: роздрукуйте електронну «цивілку» на звичайному принтері.

Міф 4. Е-поліс - це незручно, бо зазвичай я беру і просту «цивілку» на 100 000 гривень, і розширений захист на більшу суму. А його не купиш он-лайн.

Насправді це не так, чи не завжди так. Дбайливі страховики пропонують своїм клієнтам не лише «голу автоцивілку» на 100 000 грн., передбачені державою. Зокрема, в Уніка є можливим страхування автоцивільної відповідальності зі збільшеною сумою страхового захисту та іншими перевагами.

Що робити, якщо особисто Вам необхідний більший розмір захисту, ніж пропонується на нашому сайті? Скажімо, додаткова «цивілка» на 1 000 000 гривень? Такі послуги, як мінімум, можна замовити он-лайн, залишивши заявку на сайті, з одночасною купівлею електронного полісу.

Усе ще залишились питання? Тоді остання порада – звернутись до наших підказок з ОСЦПВ, ось тут: Питання-Відповідь з Електронної автоцивілки. Або просто телефонуйте нам – завжди, коли зручно!
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Роман 07 квітня 2020

Прошу вислати на електронну адресу електронні бланки полюсів з метою подальшого друкування згідно додатку 1 до генерального договору №810003/4440/0000310

УНІКА 07 квітня 2020

Роман, передали запит вашому персональному менеджеру. Він обов’язково зв’яжеться з вами.

Дмитрий 17 травня 2018

Было бы неплохо, чтобы эту статью прочитали сотрудники самой компании UNIQA. Вчера звонил на горячую линию, спросил по поводу оформления полиса он-лайн, оператор ничего толком не смогла ответить, переключила на сотрудника, который в свою очередь решил, что речь идет о заказе обычного полиса через сайт, и дал совет в стиле, зачем эти заморочки, приходите к нам, за 5 минут сделаем вам страховку. А мне как раз и удобно оформить электронный полис, потому что не успеваю в офисы Уники в рабочее время. К слову, я уже третий год Ваш клиент, но не думал что так все запущено с компетентностью сотрудников.

УНИКА 17 травня 2018

Добрый день, спасибо Вам за комментарий.

Мы обязательно учтем в работе эти замечания.

Благодарим Вас за выбор нашей компании в качестве своего страхового партнера, надеемся и в будущем оправдывать Ваши ожидания.

Останні статті
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Моя подорож
27. серпня 2020
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Літній сезон-2020 складно назвати вдалим для відпочинку. Через ситуацію з корона-кризою багато туристичних країн все ще не готові приймати гостей з України, або ввели додаткові обмеження для їх перебування. Через загальну невизначеність страховим компаніям також знадобилося більше часу, аби створити нові програми тревел-захисту на випадок COVID-19. Що саме змінилося у страхуванні подорожуючих за кордон і на що звертати особливу увагу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз