RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

Питання - відповідь – Електронний поліс Автоцивілки

Шановний Клієнте!

На цій сторінці знаходяться відповіді на питання щодо Електронного полісу Автоцивілки (ОСАГО), які задають наші клієнти при купівлі полісу.

Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше питання у переліку – телефонуйте до цілодобового контакт-центру УНІКА за телефоном 0 800 600 600, чи надішліть Ваше запитання на електронну адресу online_boc@uniqa.ua.

Ми з радістю відповімо Вам!

Що таке ОСАГО (обов’язкова Автоцивілка)?

Чим відрізняється Електронний поліс Автоцивілки від звичайного полісу?

Яка процедура укладення договору? Як я отримаю свій договір?

Навіщо мені Розширена Автоцивілка?

Який автомобіль я можу застрахувати онлайн?

Якщо місто реєстрації автомобіля не вказано у переліку на сайті?

Який період дії договору?

Чи можу я укласти договір на пільгових умовах?

Я не отримав договір на свою електронну пошту.

Що робити, якщо я знайшов помилку в договорі?

Я хочу припинити дію договору та повернути кошти. Які мої дії?

Як я отримаю квитанцію про сплату страхового платежу?

Якщо у мене вже є договір ОСАГО іншої страхової компанії, чи можу я додатково купити поліс ОСАГО в УНІКА?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз