UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Вона мені відмовила: 5 причин для невиплат по КАСКО

Статистика ТОП-20 страхових компаній України показує: тільки за перші півроку 2018-го автовласники отримали 1,4 млрд. гривень виплат по КАСКО. Надійні страховики охоче платять своїм клієнтам, адже кожна виплата зміцнює довіру до страхування та покращує репутацію компанії. Але у кожному правилі є свої винятки: сьогодні ми розповімо, чому можливі відмови у виплаті та як їх уникнути.

Вона мені відмовила: 5 причин для невиплат по КАСКО

Почнемо нашу розповідь з двох простих, але дуже важливих зауважень.

  • У кожної страхової компанії є власний перелік винятків і приводів для відмови у виплаті по КАСКО. Тому нижче мова піде виключно про практику страхування в УНІКА.
  • У договорах КАСКО від УНІКА приводи для невиплати зведені до мінімуму і відповідають кращому європейському досвіду. Крім того, більшості ситуацій відмови легко уникнути, якщо ставитися до свого автомобіля і особистої безпеки з повною відповідальністю, а також уважно читати умови страхової програми.

Ось 5 типових проблем, які можуть призвести до невиплати по КАСКО в УНІКА і 5 порад від наших експертів, як цього уникнути.

Проблема 1. Ви не повідомили або невчасно повідомили про страховий випадок.

Щоб отримати виплату, потрібно вчасно повідомити в УНІКА про форс-мажор з машиною. Вчасно – це не за тиждень, а протягом 1 години, не залишаючи місця події. Іноді потрібно дочекатися аварійного комісара на місці аварії, викликати поліцію або інші служби. Чи потрібно це у Вашому випадку? Дізнаєтеся від оператора нашого контакт-центру. Просто дотримуйтесь його вказівок, і все буде добре.

Як уникнути відмови? Щоб не розгубитися у складній ситуації, зберігайте інструкцію про дії при настанні ДТП і дані свого поліса КАСКО прямо в машині, в будь-якому зручному для Вас місці. Обов'язково запишіть у свою телефонну книгу номер нашого контакт-центру, щоб відразу ж зателефонувати туди: 0-800-600-600 або 044-225-60-09. А ось зберігати оригінал полісу в машині не радимо, інакше є ризик втратити важливий документ, наприклад, при викраденні авто.

Дуже важливо не забути про заяву на виплату: її обов'язково потрібно написати протягом 3 днів після страхового випадку. Можна зробити це в найближчому офісі УНІКА або на нашій партнерській СТО.

Проблема 2. Ви забули поміняти шини по сезону.

Важливий момент, про який іноді забувають водії – це своєчасна сезонна заміна шин на авто. Відмова у виплаті можлива, якщо з 1 грудня до 1 березня на застрахованому автомобілі були встановлені літні, а не зимові шини, і це спричинило аварію. Аналогічною буде ситуація з відмовою, якщо влітку автомобіль їздить на зимовій гумі.

Як уникнути відмови? Дуже просто: стати дисциплінованим водієм, стежити за станом протекторів і прогнозом погоди. Ми впевнені, що клієнти УНІКА – саме такі. Якщо Ви тільки-но стали адептом безпечного водіння, ось 2 простих поради. Перша: встановіть нагадування про заміну шин в своєму телефонному календарі. Друга: зайнятим і забудькуватим підійдуть всесезонні шини, які не треба міняти.

До речі про шини: крім сезонності, у них ще є знос. Поїздки на шинах зі зношеним протектором не просто небезпечні, але й заборонені ПДР. У наших договорах немає прямого виключення по зносу шин, але ми наполегливо радимо Вам не ризикувати своїм життям, здоров'ям і, звичайно, «залізним другом».

Проблема 3. Ви сіли за кермо «напідпитку».

Цю причину відмови дуже складно коментувати. Їзда під впливом алкоголю, наркотиків або в токсичному сп'янінні не просто тягне за собою відмову у виплаті – це злочин. У разі «п'яного водіння» правила УНІКА дуже суворі: водій ніколи не отримає страхового відшкодування. Більш того, навіть при зверненні до суду всі його аргументи можуть бути визнані несуттєвими, тому що пияцтво за кермом –дуже важка обтяжуюча обставина.

Як уникнути відмови? Головне і єдине правило: не наражайте на небезпеку себе, своїх близьких і оточуючих – не сідайте за кермо після вживання алкоголю. Ніколи, незалежно від того чи маєте Ви страховку КАСКО чи ні.

Проблема 4. Ви дозволили покататися «юному льотчику».

Ми вже писали про вікові обмеження, що діють при придбанні страхових послуг в УНІКА. Та інколи наші клієнти забувають, що купували КАСКО для себе, а не для тренування юних водіїв 18-23 років. А ще в нашій практиці бували випадки, коли добродушні клієнти дозволяли проїхатися на своїй машині родичам, друзям або сусідам, у яких взагалі не було водійських прав. Звичайно, ми не можемо обмежити Вашу щедрість. Але в такому випадку потрібно пам'ятати: якщо Ваш «гість за кермом» потрапить у ДТП, ми будемо змушені відмовити у виплаті.

Як уникнути відмови? Якщо є шанс, що юним водіям з родини або близького оточення доведеться керувати Вашим авто – купуйте поліс КАСКО, в якому буде передбачена така можливість. Ну а будь-яка поїздка без водійських прав нехай стане табу: кожен раз переконуйтеся в наявності необхідних документів у того, хто проситься до Вас за кермо.

Проблема 5. Ви забули повідомити про пошкодження, але внесли його до списку при наступному страховому випадку

Іноді невелике ушкодження, наприклад, маленька вм'ятина, залишається без уваги водія. Бувають і такі ситуації, коли власник авто не вважає за потрібне повідомити про проблему в УНІКА: адже якщо в програмі КАСКО використано франшизу, то усунення невеликої подряпини або відколу, скоріше за все, не буде оплачене страховиком.

Але коли відбувається ДТП або інша серйозна неприємність, деякі клієнти вносять до переліку всі пошкодження, які будь-коли отримувала машина. Такий підхід суперечить практиці страхування КАСКО. Компанія відмовить у виплатах за «старими» випадками, лише шкода за останньою подією буде компенсована згідно умов договору.

Як уникнути відмови? Наша головна порада у цьому випадку - не накопичуйте проблеми, і повідомляйте про всі неприємні ситуації з Вашим авто в УНІКА. А якщо хочете, щоб компанія компенсувала навіть незначні пошкодження - укладайте договір КАСКО без франшизи.

P.S. Насправді, усі випадки відмови у виплатах прописані в договорах страхування УНІКА – детально, зрозуміло і великим шрифтом, а не «між рядків». Наші менеджери детально консультують клієнтів з цього питання, та й більшість клієнтів мають високий рівень страхової грамотності. Сподіваємося, після цього допису навіть рідкісних відмов стане ще менше, а задоволених власників КАСКО від УНІКА – ще більше.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Андрій 01 листопада 2018

Цю інф в Фейс для постів плз.

УНІКА 01 листопада 2018

Андріє, дякуємо за коментар.

Найближчим часом розмістимо інформацію на сторінці УНІКА у Фейсбуці.

Останні статті
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Я та УНІКА
05. грудня 2022
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та роботи в умовах нестачі електроенергії та проблем зі зв’язком не так легко, але УНІКА Україна знаходить ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди. Ми розпитали керівників декількох основних підрозділів, що забезпечують роботу з клієнтами, про подолання сьогоднішніх викликів та про найважливіше — забезпечення енергетичної безпеки команди та якості страхових послуг компанії.
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Будемо здорові!
26. листопада 2022
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Складні часи створюють свої теми спілкування – теж не прості. Чи вміємо ми розмовляти про важкі ситуації? Чому варто дбайливо ставитись до близьких і до себе та як це робити, щоб не збільшити травму? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Світланою Підлипською.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз