UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Будемо здорові!

Абетка з ДМС: що робити, коли потрібна «швидка»

Останнім часом наші клієнти все частіше купують медичний поліс (програму ДМС), для себе і своїх близьких. І все частіше звучать запитання: а як ним користуватися? В одному дописі блогу усього не розказати, тому ми підготували серію роз'яснювальних статей, як саме можна отримати допомогу за програмою добровільного медичного страхування від УНІКА.

Абетка з ДМС: що робити, коли потрібна «швидка»

Отже, вітаємо: Ви купили поліс медичного страхування, і тепер Ваше здоров'я - під нашим фінансовим захистом. Звичайно, краще ніколи ним не користуватися, але статистика показує, що в середньому наші клієнти звертаються за медичною допомогою до нашого асистансу 2-3 рази на рік. Близько 5% всіх звернень припадає на невідкладну допомогу. Це найсерйозніші ситуації, тому почнемо наше пояснення саме з них.

Отже, що таке невідкладна медична допомога?

Це медична допомога при станах, що загрожують життю, коли необхідне втручання лікарів у перші 3-24 години після виникнення або загострення хвороби, інакше вже протягом доби можуть виникнути важкі ускладнення і загроза для життя.

Опція невідкладної допомоги обов'язково присутня у всіх програмах ДМС від УНІКА, включаючи найдешевші. Це означає, що Ви можете викликати невідкладну допомогу в переважній більшості випадків, коли відчуваєте серйозне погіршення самопочуття і хвилюєтеся за своє здоров'я.

Важливо: одразу згадаємо про винятки. Перший і найважливіший - алкогольне або наркотичне сп'яніння. В межах програм ДМС ми не організуємо і не оплачуємо допомогу клієнтам, які знаходяться в стані абстиненції. Друга можлива причина відмови: джерелом проблем зі здоров'ям стали заняття екстремальним спортом або небезпечні розваги. Якщо Ви не можете жити без адреналіну, то радимо звернути увагу на програми захисту від нещасних випадків, а не на ДМС.

До недавнього часу з організацією невідкладної допомоги в Україні особливих проблем не виникало. Але сьогодні українська медицина переживає період змін, і разом з іншими службами реформується невідкладна допомога. Викликати бригаду «швидкої» додому стало складніше - замість цього в багатьох ситуаціях диспетчер пропонує відвідати поліклініку. З 2019 року набуде чинності регламент, де виклики ранжуватимуться за ступенем пріоритетності: якщо Ваш стан диспетчер не вважатиме загрозливим для життя, бригада лікарів поїде на інший виклик, де симптоми свідчать про реальну небезпеку.

Зміни справедливі, але прийняти їх складно. Особливо якщо врахувати, що не кожен хворий може правильно описати симптоми, а в стресі і без медичної освіти дуже важко зрозуміти - чи є небезпека реальною? Можливо, потрібно кинути все і мчати в лікарню на таксі? Але куди конкретно їхати? І чи не стане ще гірше в дорозі? Чи варто викликати бригаду лікарів з приватної клініки? Можна, але ціна питання буде зовсім іншою, і не завжди потрібна сума для виклику є під рукою.

Проблеми з наданням невідкладної допомоги нівелюються, якщо у Вас є поліс ДМС. При будь-яких сумнівах достатньо зателефонувати у цілодобовий медичний контакт-центр УНІКА за номерами, що вказані на Вашій картці застрахованого. А далі все дуже просто:

  • наші чергові лікарі приймуть виклик дуже швидко. Згідно зі статистикою, 81% тих, хто зателефонував в УНІКА, чекають відповіді операторів менше 20 секунд, незалежно від часу доби,
  • Ваш дзвінок ніхто не буде «ранжувати за пріоритетністю». Кожне звернення клієнта УНІКА в медичний асистанс має найвищий пріоритет для нашої команди,
  • черговий лікар вислухає скарги, поставить уточнюючі питання, надасть моральну підтримку і поради, як поводитися до приїзду медичної бригади. Час на бесіду з клієнтом у наших лікарів не обмежений, вони залишаються на лінії стільки, скільки потрібно,
  • після Вашого звернення служба медичного асистансу сама організовує виклик «швидкої», в т.ч. спеціалізованих бригад - наприклад, кардіодопомоги,
  • Ви не обмежені у виборі, на виклик можуть приїхати і приватні «швидкі» - всі програми ДМС від УНІКА покривають звернення в будь-який, навіть найдорожчий центр невідкладної допомоги. Більш того, Ви можете викликати бригаду стільки разів, скільки знадобиться,
  • якщо ситуація все ж таки не несе серйозної загрози здоров'ю і дозволяє дочекатися планового візиту лікаря, ми просто організуємо його виклик прямо до Вас додому.
Важливо: ми не просто викличемо бригаду невідкладної допомоги. Якщо після приїзду медиків виявиться, що потрібно їхати у лікарню, УНІКА оплатить екстрене стаціонарне лікування в рамках повної страхової суми, що вказана у Вашому договорі. Ми компенсуємо витрати на ліки, медичні послуги і навіть на 10-денне перебування в палаті підвищеного комфорту, якщо вона буде вільною на той момент.

 

Це дуже важливе зауваження, адже саме з оплатою екстрених медичних послуг у пацієнтів майже завжди виникають проблеми. Чому? Тому що ніхто з нас не очікує різких погіршень здоров'я. З досвіду наших клієнтів, без полісу ДМС фінансові проблеми неминучі саме у випадку з невідкладною допомогою: дуже складно знайти гроші на лікування в терміновому порядку, та ще й у поганому самопочутті. Коли Ви знаєте, що можна розраховувати як мінімум на 75 000 гривень та постійний медичний супровід фахівцями УНІКА, навіть найскладніша медична проблема вирішується набагато простіше.

Ходять чутки, що з нашою підтримкою і одужання настає швидше - не перевіряли, але дуже хочемо в це вірити, і щиро зичимо здоров'я усім нашим застрахованим.

Про ДМС ми можемо розповідати багато, довго, і ще обов'язково повернемося до цієї теми в наших наступних публікаціях. А якщо у Вас виникли питання, які хочеться обговорити вже зараз - експерти УНІКА завжди раді: залишайте заявку на нашому сайті.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Я та УНІКА
05. грудня 2022
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та роботи в умовах нестачі електроенергії та проблем зі зв’язком не так легко, але УНІКА Україна знаходить ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди. Ми розпитали керівників декількох основних підрозділів, що забезпечують роботу з клієнтами, про подолання сьогоднішніх викликів та про найважливіше — забезпечення енергетичної безпеки команди та якості страхових послуг компанії.
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Будемо здорові!
26. листопада 2022
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Складні часи створюють свої теми спілкування – теж не прості. Чи вміємо ми розмовляти про важкі ситуації? Чому варто дбайливо ставитись до близьких і до себе та як це робити, щоб не збільшити травму? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Світланою Підлипською.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз