Вогонь, вода та сантехнічні труби. Або як УНІКА домівки клієнтів рятує

Але більшість з нас, хоча і переймається за своє житло, та страхувати його не поспішає. Сьогодні переважно страхуються власники кредитного житла, або ж ті, хто вже відчув на собі наслідки пошкодження домівки чи квартирної крадіжки.

Виявляється, 4 з 10 власників житла вважають: страхова компанія не зможе допомогти їм в таких випадках, або ж для отримання виплати знадобляться значні зусилля. Фахівці УНІКА беруться розвіяти ці міфи. Отже, як ми рятуємо домівки своїх клієнтів? Три дуже показових історії. Звичайно ж, з «хеппі ендом», бо у нас і не буває інакше.

 

Історія 1, про вогонь та воду. Сталася вона минулого літа. Молода родина тільки-но купила квартиру і вклала дуже багато грошей у дизайн інтер’єру, дорогі меблі. Але чи всі ми пам’ятаємо старе прислів’я – «Разом з житлом купуєш і сусідів»? Виявляється, на додаток до своєї чудової оселі молодята придбали сусіда зверху – фаната алкоголю і паління у ліжку.

А далі сталося те, що часто буває в таких ситуаціях: якось нетверезий сусід заснув з цигаркою, почалася пожежа. На щастя, пожежники приїхали швидко і врятували п’яничку. Натомість під час гасіння вогню майже повністю зіпсували новий ремонт, техніку та меблі у квартирі наших клієнтів.

Що ж робити?

Треба лише зателефонувати в УНІКА та підготувати нескладний комплект документів: фото квартири після заливу, копію паспорту, ідентифікаційного коду, техпаспорту житла та документів на право власності. І звичайно ж, заяву на виплату.

 

Єдине, чого не було під рукою у героїв цієї історії – довідка з ОСББ, ось її прийшлося замовити. Усе це було надіслано у нашу компанію. За три дні ми оцінили збитки, а ще за день – узгодили суму виплати з клієнтом. Що було потім? Гроші на рахунку, новий ремонт, новий диван і ще одне новосілля.

 

Історія 2, без вогню, але з водою трубами. Знову молода родина, але цього разу - річ не про купівлю квартири, а про ремонт, дуже якісний. Можливо, під час цього ремонту кран на кухні засмутився, що його не замінили – і його зірвало від образи! Як це завжди буває, неприємність сталася у будній день, коли всі були на роботі. Вода довго лилася на дорогий ламінат – аж допоки подружжя не повернулося додому. І знову допомогло страхування. Господарі здійснили ті ж самі дії, що і в минулій історії: дзвінок в Уніка, заява на виплату.

Але тут навіть не знадобилася довідка з ЖЕКу чи ОСББ. Чому? Бо збитки склали 47 000 гривень. А до 50-ти тисяч УНІКА сплачує за спрощеною процедурою, без цієї довідки.

 

Суму відшкодування ми узгодили за 1 день, і клієнти надзвичайно зраділи, що зможуть замінити увесь ламінат на кухні. До цього вони чомусь вважали, що ми компенсуємо лише частину витрат на ремонт. Але в УНІКА такого взагалі не буває: ми оплачуємо повний, а не частковий ремонт у зіпсованій кімнаті – інакше ж де наша якість і наша турбота?

 

Історія 3, про людей та пацючка. Квартиру наших клієнтів пограбували під час їх відпустки. Зламали двері, вікно, розбили меблі, викрали особисті речі та ... маленького декоративного пацючка. Чи не найдужче хазяйка плакала саме за ним.

У цій ситуації господарям занадобився виклик поліції – без цього ніяк. Довідку від правоохоронців додали до звичного пакету документів в УНІКА. Ми змогли допомогти і у цій ситуації – але тільки частково.

На жаль, кошти на заміну викрадених особистих речей, одягу і прикрас жодна проста страховка не передбачає - і це важливо запам’ятати.


А як же happy end у цій історії, спитаєте Ви? Звичайно, він є! По-перше, пацючок таки знайшовся: він заховався під ванною і повернувся за чотири дні, коли зголоднів та трішечки заспокоївся. За цей же час ми перерахували біля 12 000 гривень на рахунок клієнта. Відшкодували ремонт вікна, дверей та зламаної шафи, а ще – покупку невеличкого планшету, який забрали крадії.

Ось такі життєві історії, і такий захист житла від УНІКА – простий та дієвий. І якщо Ви гадаєте, що він потрібний і Вашій оселі – ласкаво просимо! А якщо виникли запитання, наші фахівці завжди раді на них відповісти - залишайте заявку на нашому сайті.