UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Моя домівка

Вогонь, вода та сантехнічні труби. Або як УНІКА домівки клієнтів рятує

Для 83% українців найбільшою інвестицією за все життя є власне житло. Комусь воно дістається у спадок і вимагає оновлення, хтось купує квартиру чи будує власну домівку. Здається, за такої статистики ми всі маємо дбати про фінансовий захист своєї оселі – зокрема, страхувати її.

Вогонь, вода та сантехнічні труби. Або  як УНІКА домівки клієнтів рятує

Але більшість з нас, хоча і переймається за своє житло, та страхувати його не поспішає. Сьогодні переважно страхуються власники кредитного житла, або ж ті, хто вже відчув на собі наслідки пошкодження домівки чи квартирної крадіжки.

Виявляється, 4 з 10 власників житла вважають: страхова компанія не зможе допомогти їм в таких випадках, або ж для отримання виплати знадобляться значні зусилля. Фахівці УНІКА беруться розвіяти ці міфи. Отже, як ми рятуємо домівки своїх клієнтів? Три дуже показових історії. Звичайно ж, з «хеппі ендом», бо у нас і не буває інакше.

1

Історія 1, про вогонь та воду. Сталася вона минулого літа. Молода родина тільки-но купила квартиру і вклала дуже багато грошей у дизайн інтер’єру, дорогі меблі. Але чи всі ми пам’ятаємо старе прислів’я – «Разом з житлом купуєш і сусідів»? Виявляється, на додаток до своєї чудової оселі молодята придбали сусіда зверху – фаната алкоголю і паління у ліжку.

А далі сталося те, що часто буває в таких ситуаціях: якось нетверезий сусід заснув з цигаркою, почалася пожежа. На щастя, пожежники приїхали швидко і врятували п’яничку. Натомість під час гасіння вогню майже повністю зіпсували новий ремонт, техніку та меблі у квартирі наших клієнтів.

Що ж робити?

Треба лише зателефонувати в УНІКА та підготувати нескладний комплект документів: фото квартири після заливу, копію паспорту, ідентифікаційного коду, техпаспорту житла та документів на право власності. І звичайно ж, заяву на виплату.

 

Єдине, чого не було під рукою у героїв цієї історії – довідка з ОСББ, ось її прийшлося замовити. Усе це було надіслано у нашу компанію. За три дні ми оцінили збитки, а ще за день – узгодили суму виплати з клієнтом. Що було потім? Гроші на рахунку, новий ремонт, новий диван і ще одне новосілля.

2

Історія 2, без вогню, але з водою трубами. Знову молода родина, але цього разу - річ не про купівлю квартири, а про ремонт, дуже якісний. Можливо, під час цього ремонту кран на кухні засмутився, що його не замінили – і його зірвало від образи! Як це завжди буває, неприємність сталася у будній день, коли всі були на роботі. Вода довго лилася на дорогий ламінат – аж допоки подружжя не повернулося додому. І знову допомогло страхування. Господарі здійснили ті ж самі дії, що і в минулій історії: дзвінок в Уніка, заява на виплату.

Але тут навіть не знадобилася довідка з ЖЕКу чи ОСББ. Чому? Бо збитки склали 47 000 гривень. А до 50-ти тисяч УНІКА сплачує за спрощеною процедурою, без цієї довідки.

 

Суму відшкодування ми узгодили за 1 день, і клієнти надзвичайно зраділи, що зможуть замінити увесь ламінат на кухні. До цього вони чомусь вважали, що ми компенсуємо лише частину витрат на ремонт. Але в УНІКА такого взагалі не буває: ми оплачуємо повний, а не частковий ремонт у зіпсованій кімнаті – інакше ж де наша якість і наша турбота?

3

Історія 3, про людей та пацючка. Квартиру наших клієнтів пограбували під час їх відпустки. Зламали двері, вікно, розбили меблі, викрали особисті речі та ... маленького декоративного пацючка. Чи не найдужче хазяйка плакала саме за ним.

У цій ситуації господарям занадобився виклик поліції – без цього ніяк. Довідку від правоохоронців додали до звичного пакету документів в УНІКА. Ми змогли допомогти і у цій ситуації – але тільки частково.

На жаль, кошти на заміну викрадених особистих речей, одягу і прикрас жодна проста страховка не передбачає - і це важливо запам’ятати.


А як же happy end у цій історії, спитаєте Ви? Звичайно, він є! По-перше, пацючок таки знайшовся: він заховався під ванною і повернувся за чотири дні, коли зголоднів та трішечки заспокоївся. За цей же час ми перерахували біля 12 000 гривень на рахунок клієнта. Відшкодували ремонт вікна, дверей та зламаної шафи, а ще – покупку невеличкого планшету, який забрали крадії.

Ось такі життєві історії, і такий захист житла від УНІКА – простий та дієвий. І якщо Ви гадаєте, що він потрібний і Вашій оселі – ласкаво просимо! А якщо виникли запитання, наші фахівці завжди раді на них відповісти - залишайте заявку на нашому сайті.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
10% від платежів по автоцивілці. УНІКА разом з Фондом Притули допомогла постраждалим регіонам України
Я та УНІКА
29. березня 2023
10% від платежів по автоцивілці. УНІКА разом з Фондом Притули допомогла постраждалим регіонам України
УНІКА з перших днів повномасштабної війни не залишилася осторонь болючих гуманітарних питань. Як соціально відповідальний бізнес ми підтримували та підтримуємо власну команду, щоб забезпечити максимально безпечні умови роботи та життя, турбуємось про виконання наших зобов’язань перед клієнтами, власними силами та з допомогою материнської компанії відправляємо гуманітарні вантажі туди, де це вкрай необхідно.
Зовнішні аспекти та виклики майбутньої відбудови: міграція
Я та УНІКА
23. березня 2023
Зовнішні аспекти та виклики майбутньої відбудови: міграція
Близько 7,9 мільйонів українців були вимушені через російський напад покинути Батьківщину. Тимчасові мігранти намагаються хоч якось адаптуватися в країнах, що їх прихистили. А ті, хто залишився в Україні, турбуються іншим питанням: чи не стане втрата значної кількості громадян проблемою для подальшої відбудови країни? Саме про це – наш сьогоднішній блог.
Життя триває. Як працює life-страхування в складні часи
Я та УНІКА
15. березня 2023
Життя триває. Як працює life-страхування в складні часи
Останніми роками страхування життя набувало популярності серед українців як універсальний фінансовий інструмент. Що відбувається у цьому сегменті під час війни, які складнощі довелось долати, чи зміниться щось для клієнтів найближчим часом? Про це розповідає Ігор Міцан, керівник департаменту по роботі з партнерами СК «УНІКА Життя»

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз