UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Моя домівка

Відповідальний сусід. Яка страховка захистить і гаманець, і репутацію?

Правильна відповідь на це питання дуже проста. І вона відома усім клієнтам УНІКА, що користуються послугою страхування житла. Адже на додаток до захисту власної оселі кожен може придбати поліс страхування відповідальності перед сусідами – за пожежу або залиття. Як працює цей вид страхування? Покажемо на прикладах.

Відповідальний сусід. Яка страховка захистить і гаманець, і репутацію?

Страхування відповідальності – поки що не дуже відома послуга в Україні, хоча 90% водіїв користуються нею на дорогах, купуючи «автоцивілку». Та не всі знають, що можна застрахувати свою відповідальність не лише як водія, але і як сусіда. Цей захист спрацює, якщо Ваша домівка стане джерелом раптових проблем для оточуючих. Наприклад, через залиття або пожежу. На щастя, остання ситуація трапляється нечасто, а от проблема «Ви нас затоплюєте!» виникає у багатоквартирних будинках майже щодня. Ділимося прикладами з життя наших клієнтів.

Марія, 45 років, Дніпро: «Я переїхала у новий дім і нову квартиру, і застрахувала її одразу після ремонту: переживала за дорогі шпалери, меблі, сантехніку. Мене декілька разів затоплювали сусіди за попередньою адресою, і я вже мала гіркий досвід, а от сама такого не робила ніколи. Та, мабуть, прийшла і моя черга. Виявилося, що при встановленні нашої нової джакузі сантехніки щось зробили неправильно, і виникла проблема зі зливом. Тому після третього чи, може, четвертого наповнення ванни приймали «водні процедури» вже наші сусіди знизу. Ми їх затопили дуже сильно. Уявіть собі, ціла ванна вилилася їм на стелю. Причому там також новий ремонт, усі ж нещодавно заселилися в цей будинок. Спочатку був гучний скандал, потім вже почали думати, як оцінити ті збитки і як їх відшкодувати. Зранку на роботі мені радили зв’язуватися з тими, хто встановлював нам джакузі, і вимагати відшкодування. Але довести помилку сантехніків дуже складно, тим більше, не всі бригади мають офіційні документи. Про страховку я згадала вже в середині дня, коли трішечки заспокоїлась. На щастя, дуже вчасно: приїхали експерти, подивилися на проблему, допомогли розібратися, які саме документи нести в страхову компанію. Проблему з ванною ми вирішили самі, а з сусідами – все відшкодувала УНІКА».

Павло, Київ, 39 років: «Декілька місяців тому моя дружина поїхала у відрядження, і я лишився «на хазяйстві» сам з двома доньками. Прийшов втомлений після роботи, допоміг своїм дівчаткам з уроками, повечеряли. Поки все зробив – вже й час спати, а про прання забувся. Тож включив машинку і пішов відпочивати, думав, вранці розвішаю білизну. Та спав недовго – за півтори години у двері вже подзвонив сусід: виявилося, що я його заливаю, бо шланг з машинки вилетів, а я і не почув. Залив я сусіду ванну кімнату, санвузол і частину передпокою. Спочатку, звичайно, розгубився, а на ранок розказав жінці, що сталося. Вона і нагадала про нашу страховку – що там передбачена така ситуація. Потім вже набрав номер УНІКА, і там підтвердили, що допоможуть. Усе швидко владнали, і за ремонт сплачувала страхова компанія - вийшло щось близько 8 000 гривень. Та страховка зберегла нам не лише кошти, а й нерви, час, і головне – добрі стосунки з сусідами. От недавно разом їздили рибалити, хоча до того випадку, з машинкою, навіть і знайомі не були».
Що ж, як бачите, затопити сусіда – діло раптове і витратне, а ще зовсім нескладне. Простіше – тільки придбати страховку власного житла та відповідальності перед сусідами. Якщо Ви вже наважились, в УНІКА завжди раді допомогти.


P.S. Ледве не забули. Ми з радістю відшкодовуємо раптові витрати, з неконтрольованих причин. Та бувають ситуації, коли залиття стається через порушення техніки безпеки, або ж, наприклад, незаконне перепланування опалювальних систем у квартирі. У такому разі зберегти гроші і добру репутацію УНІКА не допоможе. Адже ми надаємо страховий захист, а не благодійну допомогу тим, хто не усвідомлює наслідки власних вчинків.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Валентина 26 березня 2020

А где можно узнать.есть ли эта компания в г.Черкассы и где она находится?

УНИКА 27 березня 2020

Валентина, добрый день. Наши офисы в Черкассах - по ссылке https://uniqa.ua/contacts/sales_offices/?region=21. Или смотрите информацию на сайте https://uniqa.ua/private/home/otvetstvennost/

Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз