Клієнти небанківської фінансової групи «УНІКА Україна», до складу якої входять страхові компанії «УНІКА» та «УНІКА Життя», в червні 2020 року отримали страхові виплати на загальну суму 65,1 млн. грн.
За договорами автострахування клієнти компанії «УНІКА» в червні отримали 33,7 млн. грн., з яких виплати з КАСКО склали 26,5 млн. грн., з ОСЦПВ та ДСЦПВ – 7,2 млн. грн.
Загальна сума виплат за договорами добровільного медичного страхування за червень склала 21,4 млн. грн. Сума виплат зі страхування життя складає 2,8 млн. грн.
У червні цього року Медичний асистанс УНІКА обробив 75 855 звернень від застрахованих клієнтів. В Технічний асистанс УНІКА в червні звернулися та отримали рішення за запитами 17 021 клієнтів, застрахованих з КАСКО, ОСЦПВ, НС і майнових ризиків.
Середній час очікування клієнтів на відповідь оператора асистансу УНІКА склав менше ніж 10 секунд (ASA - Average Speed of Answer, sec).
УНІКА спростила і перевела в цифровий режим всі можливі процеси і документи з врегулювання страхових подій. Компанія прийняла рішення про здійснення виплат на підставі електронних копій документів з добровільних видів страхування у межах суми середньої виплати.
Для надання необхідної допомоги своїм клієнтам, крім телефонного зв’язку УНІКА використовує альтернативні канали комунікації: чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber/Telegram, Кабінет клієнта на сайті компанії, мобільний додаток MyUNIQA з медичного страхування.
Ми працюємо для Вас!
Команда УНІКА Україна