Успішні результати роботи УНІКА Україна за перше півріччя 2020 року

Новини
25.08.2020

Результати роботи за 1-ше півріччя 2020 року  свідчать про продовження прибуткового розвитку небанківської фінансової групи «УНІКА Україна», до якої входять страхові компанії «УНІКА» і «УНІКА Життя».  Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 324,49 млн. грн. (УНІКА − 267,02 млн. грн., УНІКА Життя − 57,47 млн. грн.),  що перевищує аналогічний показник за 6 місяців 2019 року.

 

Основні фінансові показники 1-го півріччя 2020 року

Обсяг премій Страхової компанії «УНІКА» за 6 місяців поточного року складає 1 210,8 млн. грн., що на 9 % перевищує аналогічний показник за 6 місяців 2019 року.

Найбільші темпи зростання страхових премій продемонстрували: добровільне медичне страхування +6,5% - до 338,9 млн. грн.  та страхування майна +11,7% до 128,7 млн. грн (+11,7%).

Портфель УНІКА продовжує бути збалансованим − за результатами 1-го півріччя частка премій у моторних видах страхування складає 37 %, майнових – 25 % та особових видах – 38 % портфелю.

Сума страхових виплат у 1-му півріччі  2020 року становить 440,7 млн. грн.

Страхові резерви компанії складають 1,3 млрд. грн. Активи, які приймаються для покриття страхових резервів, на 83 % перевищують страхові резерви і складають 2,4 млрд. грн.

Фактичний запас платоспроможності становить 695,7 млн. грн. і перевищує нормативний на 83 %, що дозволяє компанії виконувати зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі. Власний капітал Страхової компанії «УНІКА» складає 716,1 млн. грн.

 

Загальний обсяг страхових премій компанії «УНІКА Життя» за 6 місяців  2020 року складає 328,0 млн. грн.

Страхові виплати компанії «УНІКА Життя» за 6 місяців 2020 року склали 11,2 млн. грн., обсяг викупних сум, перерахованих клієнтам, склав 4,2 млн. грн.

Власний капітал компанії «УНІКА Життя» становить 465,8 млн. грн. Активи за 6 місяців 2020 року зросли на 0,3 % в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року і складають 1,3 млрд. грн. Загальна сума резервів на 30.06.2020 склала 822,3 млн. грн. Фактичний запас платоспроможності компанії становить 464,7 млн. грн. і перевищує нормативний показник в 11 разів.

 

Страховий захист для клієнтів УНІКА в умовах пандемії

УНІКА Україна приділяє велику увагу наданню якісного сервісу своїм клієнтам, особливо в умовах пандемії коронавірусу. В період 1-го півріччя в УНІКА зареєстровано 88 випадків захворювання вірусом Covid-19 застрахованих клієнтів, з яких на поточному лікуванні знаходиться 44 особи, одужали – 44. У 374 клієнтів із підозрами на Covid-19 за результатами ПЛР-тестування діагноз не підтвердився.

Кожен клієнт, що звертався до Асистансу УНІКА із підозрою на Covid-19, отримував персонального координатора від страхової компанії на період хвороби. Координатор щоденно проводив моніторинг стану клієнта та його потреб. Згідно рішення Страхової компанії «УНІКА» медикаментозне симптоматичне супроводження у випадках підтвердженого діагнозу Covid-19 надається незалежно від умов договору добровільного медичного страхування.

Летальних випадків, пов’язаних з Covid-19, серед застрахованих осіб корпоративних клієнтів з медичного страхування в УНІКА немає.

Нажаль два летальних випадки внаслідок захворювання вірусом Covid-19 відбулися з клієнтами, що були застраховані в компанії «УНІКА Життя» Згідно умов договору родичам потерпілих здійснені страхові виплати без затримок і в повному обсязі.

 

Медичний та Технічний Асистанс Страхової компанії «УНІКА» обслуговує клієнтів в режимі 24/7.

В першому півріччі  2020 року, Медичний асистанс УНІКА обробив понад 374 тисячі звернень; більше 98 тисяч звернень було опрацьовано Технічним асистансом. Середній час очікування клієнтами на відповідь не перевищував 20 секунд.

Для зручних комунікацій з УНІКА клієнти мають можливість використовувати чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber та Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії та мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA.

 

В УНІКА працює сервіс онлайн-продажів, де клієнти можуть самостійно придбати електронні договори страхування ОСЦПВ, ДСЦПВ, застрахувати квартиру і оплатити онлайн на сайті www.uniqa.ua. Також УНІКА додає зручний сервіс для бажаючих придбати поліс страхування КАСКО – в липні поточного року компанія починає продажі Е-КАСКО.

Також УНІКА спростила і перевела в цифровий режим більшість можливих процесів і документів, що стосуються врегулювання страхових подій. Компанією було прийнято рішення про здійснення виплат на підставі електронних копій документів (там, де це законодавчо можливо).

 

У рамках корпоративної соціальної відповідальності Страхова компанія «УНІКА» почала проєкт «Відмова від пластику» разом зі своїм одним з найбільших корпоративних клієнтів в медичному страхуванні – компанією «Нова Пошта».  Ця ініціатива наддасть можливість не забруднювати навколишнє середовище, уникнувши виробництва більш ніж 23 тисяч карток, що дорівнює 115 кг пластику, який згодом потребує утилізації. Окрім того, в даному проєкті реалізуються вимоги щодо безконтактної передачі інформації, що на сьогодні є набуває особливої актуальності.

В березні цього року, на початку коронавірусного карантину, УНІКА Україна приєдналася до благодійного проекту сервісу пасажирських перевезень Bolt з надання безкоштовних поїздок для медичних працівників.  Більше 3 тис. медичних працівників скористалися безкоштовними поїздками від УНІКА.

В квітні цього року в рамках соціального проекту за ініціативи Львівської ОДА УНІКА почала забезпечення медичним страхуванням медиків Львівщини, які працюють із інфікованими пацієнтами на випадок захворювання на вірус COVID-19.  Завдяки створеному в рамках проєкту стабілізаційному фонду, виплати отримали 32 медика, госпіталізовані до закладів охорони здоров’я з підтвердженим діагнозом та позитивним ПЛР тестом. Загальна сума виплат складає 480 тис. грн.

УНІКА Україна продовжує працювати для Вас!