Результати роботи UNIQA в Україні у 2016 році: прибуткове зростання

Новини
30.03.2017

Станом на 31.12.2016 року загальний обсяг страхових премій компаній небанківської фінансової групи «УНІКА Україна», до якої входять страхові компанії «УНІКА» та «УНІКА Життя», склав 1 343,8 млн. грн., зростання страхових премій у порівнянні з 2015 роком склало 5,8 %.

Чистий прибуток групи після оподаткування, з урахуванням консолідації, склав 197,1 млн. грн. (СК «УНІКА» 85,2 млн. грн. та СК «УНІКА Життя» 113,5 млн. грн.). Звітність компаній складено за міжнародними стандартами фінансової звітності.

 

Основні фінансові показники UNIQA в Україні

Обсяг страхових премій страхової компанії «УНІКА» у 2016 році зріс на 5,6% і склав 1 064,1 млн. грн. Враховуючи вихід з авіаційного страхування, узгоджений з мажоритарним акціонером UNIQA Insurance Group (Австрія), підписані страхові премії в 2016 році зросли на 16,6 % в порівнянні з аналогічним портфелем у 2015 році.

Основними джерелами збільшення премій є страхування КАСКО (+16,6% в порівнянні з 2015 роком), медичне страхування (+12,3%) та страхування майна, відповідальності та вантажів (+30,3%).

 

Олена Ульє, Голова правління УНІКА: «Пріоритетом для УНІКА є задоволення потреб наших клієнтів, які прагнуть не тільки оптимального співвідношення ціни та якості, але й додаткового сервісу від страховика. Задля цього ми розвиваємо додаткові сервісні складові в наших страхових продуктах, як то повноцінний технічний асистанс та консьєрж сервіс у моторних видах, зручне для клієнта врегулювання страхових випадків, кваліфікований сервіс у медичному асистансі з відбором найближчих і найкращих медичних установ та лікарів, тощо. УНІКА інвестує в нові технологічні та організаційні рішення для задоволення вимог та потреб наших клієнтів, які щодня допомагають їм отримувати найкращий сервіс за конкурентними цінами».

Поєднання традиційних та інноваційних підходів дозволяє компанії «УНІКА» надавати комфортні страхові рішення для своїх клієнтів.

 

Фокус на велику мережу продажів і онлайн-сервіси

Тамаш Райнаі, Перший Заступник Голови Правління з продажів: «УНІКА в Україні обслуговує своїх клієнтів через різні канали продажу. Протягом останніх років, регіональна мережа компанії є найбільшим каналом продажів та продовжує активне зростання (+20% в 2016 році). Співробітники УНІКА надають послуги зі страхування у 163 відділеннях по всій території України. Продавці УНІКА – це успішні та клієнтоорієнтовані представники бренду УНІКА.
Окрім традиційних відділень, УНІКА успішно розвиває концепцію Генеральних представництв. Завдяки використанню продуктів, бізнес процесів, послуг та підтримки від УНІКА, Генеральні представництва успішно будують свій власний бізнес разом з нашою компанією, демонструючи стале зростання та високий рівень клієнтоорієнтованості.
УНІКА приділяє значну увагу розвитку та застосуванню провідних технологій для підтримки продавців та вдосконаленню їх знань та професійних навичок. Ми впевнені, що якісне обслуговування клієнтів починається з досконалого знання нашими продавцями продуктів та послуг від УНІКА та вміння якісно розкрити потреби клієнта.»

З початку 2016 року Страхова компанія «УНІКА» впровадила проект з розширення присутності в Інтернет-просторі - було запущено нову версію сайту що відповідає сучасним вимогам, створену на основі стандартів австрійської UNIQA Insurance Group. Відтепер клієнти компанії мають можливість укласти на сайті договори туристичного страхування, обов’язкового та добровільного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, а також розрахувати онлайн вартість страхування КАСКО. УНІКА продовжує розвивати онлайн сервіси в 2017 році з орієнтацією на потреби клієнтів.

Загальний обсяг страхових відшкодувань компанії «УНІКА» в 2016 році виріс на 13,1% у порівнянні з 2015 роком та склав 482,2 млн. грн. Середньоденні виплати клієнтам перевищують 1,9 млн. грн.

 

Велика увага до якості страхових послуг

Олена Маркова, Заступник Голови Правління з технологій страхування: «Велику увагу УНІКА приділяє якості надання страхових послуг. Компанія проводить регулярні незалежні дослідження якості свого сервісу, на підставі яких постійно вдосконалюються страхові продукти та процеси врегулювання страхових випадків.
Так, система врегулювання страхових випадків на транспорті включає варіанти дистанційного врегулювання, тобто без відвідування наших офісів. При незначних пошкодженнях автомобіля клієнти мають можливість скористатись опцією «експрес-врегулювання» та отримати виплату протягом двох робочих днів також без необхідності відвідування наших офісів. Це дозволяє нашим клієнтам економити час та залишатися у звичному ритмі життя.
Впровадження нових IT рішень допомагають підвищити рівень обслуговування клієнтів. Наприклад, в минулому році було модернізовано Контакт-центр УНІКА, що дало можливість впровадити додаткові канали зв’язку з нашими клієнтами, які в робочий час мають змогу звертатись за допомогою найпопулярніших месенджерів Viber та WhatsApp, а також через класичні СМС».

Метою інвестиційної діяльності УНІКА є надійність та впевненість клієнтів у довгостроковому виконанні компанією взятих на себе зобов’язань. Так, страхові резерви компанії, розраховані за МСФЗ та підтверджені аудиторами, складають 549,4 млн. грн. Активи, що приймаються для покриття страхових резервів на 69% перевищують суму страхових резервів. Фактичний запас платоспроможності складає 393,1 млн. грн. (приріст 12,1% у порівнянні з 2015 роком) та перевищує нормативний на 126,8%, що дозволяє Компанії виконувати всі свої зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі.

Всі кошти активів, які використовуються для покриття страхових резервів та виконання зобов’язань за договорами страхування, розміщуються в найбільш надійних та високоліквідних активах: в облігаціях Міністерства фінансів України, депозитах в державних та міжнародних банках, що мають високий рейтинг фінансової надійності, та в правах вимоги до міжнародних перестраховиків з рейтингом фінансової надійності від провідних міжнародних рейтингових агенцій не нижче «А-». З метою захисту активів від впливу інфляції, значну частину інвестиційного портфелю компанії розміщено на депозитних вкладах в іноземній валюті та у валютних облігаціях Міністерства фінансів України.

Протягом 2016 року, завдяки ефективному управлінню активами компанії, було отримано інвестиційний дохід у розмірі 87,5 млн. грн.

Власний капітал Страхової компанії «УНІКА» виріс в 2016 році на 12,2% у порівнянні з 2015 роком та склав 404,1 млн. грн.

Загальний обсяг страхових премій компанії «УНІКА Життя» склав 279,7 млн. грн.

Обсяг страхових виплат склав 8,7 млн. грн., обсяг виплачених клієнтам викупних сум склав 17,2 млн. грн.
Активи страхової компанії «УНІКА Життя» зросли на 9,7 % та склали 891,8 млн. грн
Фактичний запас платоспроможності становить 414,6 млн. грн., що перевищує показник минулого року на 25,0 %.

 

10 років на страховому ринку України

Володимир Симончук, Голова Правління УНІКА Життя: «В 2016 році Страхова компанія «УНІКА Життя» відзначила 10-річчя своєї діяльності на страховому ринку України. Накопичений нами досвід свідчить про те, що обрана модель розвитку та наше бачення бізнесу є правильними. Попри не завжди сприятливі економічні й політичні умови останніх років, «УНІКА Життя» залишається стабільно працюючою, відповідальною фінансовою установою, яка незмінно виконує свої зобов’язання.»

Власний капітал Страхової компанії «УНІКА Життя» в 2016 році склав 417,3 млн. грн., що на 24,9% більше показників минулого року.

Страхові резерви компанії, розраховані за МСФЗ та підтверджені аудиторами, складають 458,8 млн. грн. Активи, що можуть прийматися для покриття страхових резервів, на 50% перевищують суму страхових резервів.

Всі кошти активів, які використовуються компанією для покриття страхових резервів та виконання зобов’язань за договорами страхування, розміщуються в найбільш надійних та високоліквідних активах. Такими активами слугують облігації Міністерства фінансів України, депозити в державних та міжнародних банках, що мають високий рейтинг фінансової надійності, та права вимоги до міжнародних перестраховиків з рейтингом фінансової надійності від провідних міжнародних рейтингових агенцій не нижче «А».

 

У пріоритеті якість клієнтського сервісу

Вадим В'юн, Перший заступник Голови Правління: «У 2016 році ми приділили багато уваги саме оптимізації бізнес-процесів і розширенню функціоналу наших ІТ систем з метою покращення якості клієнтського сервісу та підвищення ефективності нашої операційної діяльності. Ми продовжували працювати над розвитком спектру наших продуктів, співпрацюючи з нашими партнерами у банківській галузі та інших сферах бізнесу. Наші досягнення не завжди давалися нам легко, але наші перемоги засновані на досвіді і знаннях, що дозволяє нам уникати помилок та впевнено дивитися у майбутнє».

З метою захисту активів від впливу інфляції переважну частину інвестиційного портфелю компанія розмістила на депозитних вкладах в іноземній валюті та у валютних облігаціях Міністерства фінансів України.

Протягом 2016 року, завдяки ефективному управлінню активами, було отримано інвестиційних дохід у розмірі 77,4 млн. грн.

Довідка:

UNIQA в Україні:
UNIQA Group вийшла на ринок України в 2006 році. Сьогодні Компанії «УНІКА» і «УНІКА Життя», центральні офіси яких розташовані в Києві, пропонують більшість видів ризикового страхування і страхування життя через загальнонаціональну мережу. Більше 1 тис. співробітників UNIQA в Україні обслуговують близько 700 тис. страхових полісів.

UNIQA Insurance Group:
UNIQA Group є однією з провідних страхових груп на своїх основних ринках в Австрії, Центральній і Східній Європі. 22 000 співробітників і ексклюзивних партнерів UNIQA Group обслуговують більше 10 мільйонів клієнтів у 19 країнах. UNIQA є другою за величиною страховою групою в Австрії з часткою ринку близько 22%. UNIQA працює на 15 зростаючих ринках Центральної та Східної Європи: Албанії, Боснії і Герцеговини, Болгарії, Хорватії, Чехії, Угорщини, Косово, Македонії, Чорногорії, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини та України. В UNIQA Group також входять страхові компанії в Швейцарії та Ліхтенштейні.