UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Мій цифровий помічник: як клієнти УНІКА можуть отримати виплату за допомогою чат-бота

За 2020 рік онлайн комунікації в месенджерах міцно увійшли у наше життя. Добре це чи погано? У кожного своя відповідь, але ми в УНІКА вирішили, що винесемо з такої ситуації максимум користі для наших клієнтів. Наприклад, спростимо і прискоримо подачу документів на виплату по автострахуванню.

Мій цифровий помічник: як клієнти УНІКА можуть отримати виплату за допомогою чат-бота

З недавніх пір усі водії, які страхують у нас КАСКО і автоцивілку, можуть подати документи на виплату дистанційно, у популярних месенджерів Viber або Telegram. А допоможуть їм у цьому чат-боти від УНІКА. У цьому випуску блогу ми розповідаємо, що таке чат-боти і як вони працюють в нашій страховій компанії.

Що таке чат-бот?

Чат-бот – спеціальна програма, віртуальний співрозмовник, який створюється для онлайн-спілкування за заздалегідь прописаним сценарієм. Його відповіді можуть бути дуже простими, але можна навчити бота і складним діалогам – запрограмувати його за допомогою машинного навчання так, щоб спілкування з програмою було складно відрізнити від бесіди з живою людиною.

Навіщо потрібні чат-боти?

Найчастіше чат-боти використовуються у тих сферах, де потрібно спростити і полегшити комунікацію. Це може бути:

  • онлайн-продаж товарів або послуг – тут боти допомагають розмістити замовлення і дочекатися дзвінка консультанта,
  • пошук і найм персоналу – бот може здійснити первинний збір резюме і контактів потенційних співробітників,
  • сервісне обслуговування – а ось тут чат-боти виконують найширший спектр завдань.

Чат-боти від УНІКА якраз справляються з сервісними функціями. Фактично, вони чимось нагадують співробітників з нашої служби підтримки. Але, на відміну від людей, бот не втомлюється і доступний в режимі 24/7.

Які чат-боти вже працюють з клієнтами УНІКА?

Першим цифровим помічником для наших клієнтів став чат-бот, що допомагає в питаннях медичного страхування, або ДМС. Через нього можна подати документи і компенсувати витрати, якщо клієнт УНІКА з якоїсь причини оплачував лікування самостійно.

Як показала практика, наш «медичний» чат-бот користується чималою популярністю. Більше 5 000 клієнтів подали заяви на компенсацію лікування через месенджери Viber або Telegram і вже отримали свої виплати.

Надихнувшись успіхом бота по ДМС, ми вирішили полегшити процедуру виплати і для наших клієнтів з автострахування. Тому з лютого 2021 року запустили «автомобільних» чат-ботів. У нас є бот для швидкої онлайн подачі документів на виплату за двома напрямками – КАСКО и ОСЦПВ.

Коли допоможе автомобільний чат-бот?

Наш цифровий помічник допоможе водію, якщо він потрапив в незначне ДТП, і при цьому має страховку автомобіля або автоцивільної відповідальності від УНІКА.

Дорожня аварія – це завжди значний стрес. Щоб знизити його вплив, як раз і варто використовувати бота. В онлайн-форматі можна швидко подати заяву на виплату, а також переслати в компанію всі необхідні фото та документи, щоб підтвердити страхову подію прямо з місця події.

Як використовувати чат-бот?

Якщо водій потрапив в аварію, йому потрібно зателефонувати до контакт-центру УНІКА і повідомити про подію. А далі – все дуже просто:

  • наш оператор зареєструє заяву оцінить рівень пошкоджень і запропонує клієнтові скористатися чат-ботом UNIQAua в Viber або Telegram,
  • якщо клієнт погоджується, оператор відправляє клієнту в зручний месенджер посилання на чат-бот,
  • клієнт починає діалог з чат-ботом. Бот поетапно запитує всі необхідні документи – фотографії з місця події, фото техпаспорта та інші підтверджуючі документи в онлайн режимі,
  • як тільки клієнт успішно їх завантажує, починається процес оформлення виплати.

Спілкування з ботом УНІКА і подача документів зазвичай займають у наших клієнтів від 7 до 12 хвилин. Єдина важлива умова – стійке Інтернет-з'єднання.

Які переваги надає чат-бот UNIQAua?

Головна зручність – це, звичайно ж, економія часу наших клієнтів. Адже завдяки боту більше не потрібно відвідувати офіс УНІКА для подачі документів на виплату. Урегулювання страхового випадку з використанням чат-бота зазвичай займає до трьох робочих днів.

Як тільки будуть завантажені потрібні документи, експерти УНІКА почнуть процедуру оцінки та розрахунку збитку. Після того, як зроблені всі розрахунки, компанія організовує виплату. Три дні – це тривалість повного циклу врегулювання страхових подій, від подачі документів в чаті до виплати.

Важливо: згідно із законом, страхові компанії України можуть здійснювати виплату за «автоцивілкою» в термін до 90 днів. Клієнти УНІКА отримують відшкодування через чат-бота у 30 разів швидше!

Коли не можна застосувати чат-бота?

Наш бот тільки-но розпочав роботу. Тому найскладніші випадки – такі, як викрадення, важке ДТП або тотальне знищення машини – ми поки врегулюємо традиційним способом – подача документів і огляд в офісі страхової компанії або на СТО партнерів.

Крім того, чат-бот не застосовується для врегулювання випадків, в яких постраждали кредитні або лізингові машини. Якщо ви є власником саме такої автівки, то для подачі документів ми запросимо вас в офіс УНІКА.

Сподіваємося, з новою функцією в чат-боті стресу у житті наших клієнтів стане менше, а комфорту і спокою – більше. Ми не зупиняємося і обіцяємо тішити вас новими цифровими сервісами. Про них обов'язково напишемо в наступних статтях блогу.

 

До Вашої уваги відео «Онлайн врегулювання від УНІКА»

 

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Світло, темрява та біоритми: що відбувається та чи можливо зменшити шкідливий вплив?
Будемо здорові!
09. грудня 2022
Світло, темрява та біоритми: що відбувається та чи можливо зменшити шкідливий вплив?
В цьому блозі продовжуємо тему біологічних ритмів людського організму, але вже з іншого боку. Чим шкодять нам позапланові відключення світла? Як зменшити їхній вплив на наше здоров’я? Чи є панацеєю поліфазний сон? Пропонуємо розібратись з цими питанням разом з нами!
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Я та УНІКА
05. грудня 2022
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та роботи в умовах нестачі електроенергії та проблем зі зв’язком не так легко, але УНІКА Україна знаходить ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди. Ми розпитали керівників декількох основних підрозділів, що забезпечують роботу з клієнтами, про подолання сьогоднішніх викликів та про найважливіше — забезпечення енергетичної безпеки команди та якості страхових послуг компанії.
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз