Питання - відповідь – Електронний поліс Автоцивілки
Запитання - відповіді – Електронний поліс (ОСЦПВ)
Шановний Клієнте!
На цій сторінці знаходяться відповіді на питання щодо Електронного полісу Автоцивілки (ОСАГО), які задають наші клієнти при купівлі полісу.
Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше питання у переліку – телефонуйте до цілодобового контакт-центру УНІКА за телефоном 0 800 600 600, чи надішліть Ваше запитання на електронну адресу online_boc@uniqa.ua.
Ми з радістю відповімо Вам!
Що таке ОСЦПВ (обов’язкова Автоцивілка)?
Поліс ОСАГО (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів) передбачає виплату компенсації за шкоду, що завдана життю, здоров’ю та майну третіх осіб, що постраждали в ДТП, яке відбулось на території України з вини водія забезпеченого транспортного засобу (забезпечений транспортний засіб – це транспортний засіб, що вказаний у діючому договорі обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, за умови його експлуатації особами, відповідальність яких застрахована).
На території України заборонено експлуатувати автомобіль без полісу ОСАГО.
Законодавчо встановлені наступні ліміти відповідальності (сума, в межах якої Страхова компанія сплачує страхове відшкодування): 320 000 грн. - на кожного потерпілого, без обмеження кількості потерпілих; 160 000 грн. - на пошкоджений транспортний засіб.
Чим відрізняється Електронний поліс Автоцивілки від звичайного полісу?
По своїй сутності – Електронний поліс Автоцивілки та більш звичний нам, так званий, бланковий поліс – однакові. Вони надають фінансовий захист у випадку, якщо водій застрахованого автомобіля є винуватцем ДТП та спричинив шкоду майну чи здоров’ю іншої особи. Різниця між ними – форма відображення. Електронний поліс укладається та підписується онлайн (через смс) та відправляється клієнту по електронній пошті, а звичайний поліс – друкується або виписується вручну на зеленому бланку, і потім потребує підпису клієнта та страхової компанії. І електронний, і звичайний поліс після укладення, сплати та підпису, є легітимними та відповідають всім вимогам Законодавства України. Ви можете перевірити Ваш договір через Інтернет-сайт МТСБУ www.mtsbu.ua, розділ «Перевірка "Автоцивілки» за реєстраційним номером транспортного засобу. При цьому, при укладенні Електронного полісу він одразу передається в єдину централізованій базі Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ), а от інформація щодо бланку може потрапити туди з певним запізненням, спричиненим специфікою введення інформації в кожній страховій компанії.
Яка процедура укладення договору? Як я отримаю свій договір?
При укладенні Електронного полісу Автоцивілки Ви проходите наступні кроки:
Крок 1. На калькуляторі вказуєте об’єм двигуна та місто реєстрації власника легкового автомобіля (в свідоцтві про реєстрацію - п.С.1.3).
Крок 2. Обираєте один з трьох варіантів (Електронна Автоцивілка, Розширена Автоцивілка чи Розширена автоцивілка «+») – та натискаєте кнопку «Купити».
Крок 3. Заповнюєте дані щодо Вашого автомобіля та особи, що укладає договір, обираєте платіжну систему (Portmone чи LiqPay), та натискаєте кнопку «Далі».
Крок 4. Сплачуєте страховий платіж та повертаєтесь на сайт для підписання полісу. Якщо з якоїсь причини після сплати платежу Ви не повернулись на сайт – на Вашу електронну пошту через 10ть хвилин буде автоматично відправлено посилання, перейшовши за яким Ви зможете продовжити процес підписання полісу. Увага! Якщо Ви не підпишете договір до кінця дня укладення договору, наш співробітник додатково зв’яжеться з Вами. Можливо буде необхідно змінити дати дії полісу.
Крок 5. Вказуєте код з повідомлення, який Ви отримали для підпису полісу, та натискаєте на кнопку «Підписати».
Вітаємо! Ви успішно уклали Електронний поліс Автоцивілки!
Поліс та всі супроводжуючі документи протягом 10ти хвилин будуть відправлені Вам у форматі .pdf файлу на електронну пошту, яку Ви вказали при внесенні даних.
Навіщо мені Розширена Автоцивілка?
У випадку ДПТ, в результаті якого автомобілю третьої особи завдано шкоду, що перевищує 160 тисяч гривен (ліміт, що встановлений законодавчо в полісі ОСАГО), суму, що перевищує 130 тисяч гривень, винуватець ДТП компенсує самостійно. Приймаючи до уваги сьогоднішні вартості авто, на жаль, вірогідність таких пошкоджень є дуже високою. Ви можете убезпечити себе від додаткових фінансових затрат у такому випадку через покупку додаткового ліміту.
Який автомобіль я можу застрахувати онлайн?
Онлайн Ви можете застрахувати лише легкові автомобілі, що не використовуються в якості таксі. Для укладення договору на інші авто – звертайтесь до найближчого офісу УНІКА.
Якщо місце реєстрації власника автомобіля не вказано у переліку на сайті?
Для укладення договору на автомобіль, власник якого зареєстрований у іншому місті ніж ті, що вказані на сайті – звертайтесь до найближчого офісу продаж УНІКА.
Місце (населений пункт) реєстрації власника автомобіля визначається відповідно до документа про реєстрацію ТЗ (розділ п.С.1.3. свідоцтва про реєстрацію)
Який період дії договору?
Договір ОСАГО онлайн на сайті Ви можете придбати на один рік. Бажану дату початку дії договору обирайте при укладенні договору (не раніше, ніж завтра, не пізніше, ніж через 30 днів від поточної дати).
Чи можу я укласти договір на пільгових умовах?
Договір страхування онлайн не передбачає можливості укладення договору на пільгових умовах. Для укладення такого договору звертайтесь до найближчого офісу продажів УНІКА.
Негайно відправте листа з описом проблеми (номер контактного телефону, прізвище та ім’я особи, що уклала договір, номер договору та характер помилки) на електронну адресу online_boc@uniqa.ua. Наші співробітники зв’яжуться з Вами в найближчий час (в робочі години) для вирішення питання.
Я хочу припинити дію договору та повернути кошти. Які мої дії?
Для повернення коштів відправте на електронну адресу online_boc@uniqa.ua наступну інформацію: номер контактного телефону, ПІБ особи, що уклала договір, номер договору, причину та дату припинення (але не раніше дати отримання листа на електронну пошту Страхової компанії). Наші співробітники зв’яжуться з Вами в найближчий час (в робочі години) для уточнення всіх необхідних даних та організації повернення платежу.
Як я отримаю квитанцію про сплату страхового платежу?
У Вас є можливість здійснити оплату при купівлі договору страхування через три платіжні системи – LiqPay, EasyPay та Portmone. Оплата здійснюється безпосередньо на сайті платіжної системи. Підтвердження про оплату у вигляді електронної квитанції направляється Вам на електронну пошту, яку Ви вказуєте на сторінці платіжної системи. Оригінал документу, що підтверджує оплату, Ви можете отримати, звернувшись до Платіжної системи.
Якщо у мене вже є договір ОСАГО іншої страхової компанії, чи можу я додатково купити поліс ОСАГО в УНІКА?
На жаль, якщо у Вас уже є діючий договір ОСАГО (Автоцивілки) іншої страхової компанії, новий договір від УНІКА буде не дійсним.
Ми розуміємо, що складнощі в роботі мобільного оператора Київстар можуть завдати незручності. Нагадуємо про доступні канали зв'язку:
за номерами +38 044 225 60 00, +38 066 170 03 73, +38 093 170 03 73
через мобільний застосунок MyUNIQA
чат-бот UNIQAua
Більше 70 років
Укласти договір страхування можуть лише особи старше 18 років
Менше 0 років
Дякуємо, пропозицію надіслано Вам на e-mail. Ми зателефонуємо Вам найближчим часом.
Дякуємо, пропозицію по всім франшизам надіслано Вам на e-mail