RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото

UNIQAблог

Як впливає коронавірус на все, що пов’язано в УНІКА з автомобільною тематикою.

Ми відчуваємо вплив коронавірусу COVID-19 та заходів, що спрямовані на подолання його наслідків, на всі сфери нашого життя. В тому числі і на все, що пов’язано з нашими автомобілями – можливістю реєстрації авто, роботою Поліції, графіками роботи та доступності станцій техобслуговування, зв'язку зі страховою компанією у випадку страхової події.

Як впливає коронавірус на все, що пов’язано в УНІКА з автомобільною тематикою.

Ми будемо збирати та оновлювати в одному місці для вас всю інформацію, що тим чи іншим чином впливатиме на вас як на автомобіліста – сподіваємось, будемо вам корисні.

Інформація оновлена на 27.03.2020 року

1.

Порядок врегулювання КАСКО в УНІКА на період карантину

Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі із місця події за цілодобовими телефонами СК «УНІКА», зазначеними у полісі, для надання своєчасних кваліфікованих рекомендацій щодо подальших дій.

Контакт-центр УНІКА працює 24/7 в стандартному режимі.
Спеціалісти УНІКА, що відповідають за врегулювання, працюють на 27.03. у штатному режимі.
За необхідності відвідування офісу попередній запис через контакт центр УНІКА обов’язковий.

 

Клієнти УНІКА можуть подавати документи щодо страхового випадку на сервісних станціях партнерів, де клієнт матиме можливість залишити авто для ремонту та не відвідувати офіс страхової компанії для подачі документів. Ми постійно підтримуємо зв'язок із нашими партнерами щодо графіку роботи та передаємо актуальну інформацію в контакт центр для координування дій наших клієнтів у випадку страхової подій.

Також є можливість подати заяву та необхідні документи, а також відстежувати статус врегулювання в онлайн режимі через кабінет клієнта myUNIQA – переходьте за посиланням my.uniqa.ua (лише для фізичних осіб). Детальніше про кабінет клієнта ви можете почитати тут.

Для клієнтів, які не мають змоги подати письмову заяву про страхову подію з автомобілем на СТО, через кабінет клієнта або в офісі страхової компанії у встановлені договором КАСКО терміни (3 робочих дні), УНІКА прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про страхову подію за договором КАСКО до 14 календарних днів.

Ваші дії при настанні страхового випадку, а також перелік документів – за посиланням https://uniqa.ua/ua/case/casco/

 

2.

Обмеження можливості реєстрації авто – зміни в графіку роботи сервісних центрів МВС

З 19 березня по 24 квітня 2020 року сервісні центри МВС тимчасово зупиняють прийом громадян і працюють за окремим графіком, залишаючи в роботі ряд послуг, детальна інформація за посиланням http://hsc.gov.ua/

Розуміючи проблему, що виникла в зв’язку з цим з реєстрацією автомобілів, УНІКА прийняла рішення приймати на страхування автомобілі в тому числі і з тимчасовою реєстрацією на стандартних умовах, як ті автомобілі, що купуються в автосалоні, так і ті, що купуються і в кредит.

3.

Спрощення процедури огляду автомобілів при страхуванні КАСКО

Плануєте застрахувати КАСКО в УНІКА? Нашим клієнтам на період карантину не потрібно надавати автомобіль для огляду в офісах УНІКА. Клієнт самостійно робить на телефон всі необхідні фотографії та відправляє їх своєму персональному менеджерові на вайбер, або, якщо немає вайберу, на електронну пошту продавця. Зверніть увагу, це правило не розповсюджуються на автомобілі, що куплені у США.

Співробітники УНІКА вам розкажуть, які фотографії робити, та за необхідності проконсультують по телефону. Прохання – щоб фото були чіткими та зробленими у світлу пору доби.

Телефонуйте в наші офіси продажів https://uniqa.ua/ua/contacts/sales_offices/ або залишайте заявку на сайті https://uniqa.ua/ua/private/auto/kasko/.

Виконуємо вимоги карантину разом – максимально обмежуємо соціальні контакти!

Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Анатолий 23 березня 2020

Добрый день! Продлевается ли срок страховки ОСАГО на период действия карантина в связи с короновирусом?

УНИКА 23 березня 2020

Анатолий, спасибо за вопрос. Договор страхования ОСАГО действует согласно срокам, указанным в договоре. Если нужно его продлить на новый период – заключайте электронный договор ОСАГО либо на сайте https://uniqa.ua/ua/private/auto/avtograzhdanka/kupyty-elektronnyy-polis-osago/, либо перезвоните в любой из офисов УНИКА (https://uniqa.ua/ua/contacts/sales_offices/). Электронные договора заключаются и оплачиваются дистанционно, без необходимости приходить в офис. Все документы будут отправлены на вашу электронную почту.

Останні статті
COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування
Шановні Колеги, Партнери, Клієнти. У період розповсюдження COVID-19 УНІКА отримує від вас багато питань як щодо нашої роботи, так і щодо рекомендованих дій для наших застрахованих. Ми підготували для вас відповіді на питання, що отримуємо найчастіше, а також наші рекомендації. Ми будемо оновлювати інформацію у разі отримання нових даних та додавати нові питання-відповіді.
Карантин та робота вдома: як залишатись ефективним та не втрачати рівновагу Карантин та робота вдома: як залишатись ефективним та не втрачати рівновагу
Останні декілька тижнів радикально змінили наш звичайний ритм життя. Пандемія коронавірусу та суворий карантин з блискавичною швидкістю змінюють світ, до якого ми звикли. Доведено, що будь-які зміни, навіть позитивні, завжди викликають стрес та почуття страху, не говорячи вже про зміни викликані кризовими явищами. Це великий стрес. Наш мозок потребує часу, аби пристосуватися до нових умов і у кожного процес адаптації відбувається за індивідуальним сценарієм.
Страхування життя. Все, що потрібно знати у зв’язку з COVID-19. Страхування життя. Все, що потрібно знати у зв’язку з COVID-19.
Складна ситуація, що склалася із поширенням коронавірусу, глибоко турбує кожного з нас. З введенням карантину істотно змінились умови та звичайний ритм нашого життя. Проте, навіть за складних обставин, що склались, головне бути відповідальним, дотримуватись рекомендацій щодо безпеки та здоров’я, та намагатися реагувати спокійно й виважено.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз