RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото

UNIQAблог

Моя подорож

Туристичне страхування для візи

Медичний страховий поліс є обов’язковим документом для відвідування країн Шенгенської зони. Якщо вам потрібно отримати візу для відпочинку або бізнес-інтересів, то при наданні пакету документів без страхового поліса вам найімовірніше відмовлять.

Туристичне страхування для візи

Страховий поліс для Шенгену коштує недорого, особливо у порівнянні з витратами у випадку настання форс-мажорних обставин.

Оформлення страхування для Шенгенської зони це:

  1. Впевненість в отриманні допомоги в екстрених випадках.
  2. Відсутність зайвих хвилювань з приводу перенесення рейсу, пропажі багажу, викрадення документів тощо, тобто все, що може повністю зіпсувати відпустку чи ділову поїздку.

Не потрібно відноситися до страхового поліса як до зайвих витрат чи надуманого документа, який вам ніколи не знадобиться. Люди, які зіткнулися з необхідністю скористатися цим «непотрібним папірцем», з вами не погодяться. Взагалі, хто хоч раз потрапляв до форс-мажорних обставин за кордоном відносяться до оформлення страховки набагато серйозніше і питань про її доцільність у них не виникає.

Які опції мають бути присутніми у полісі обов’язково:

  • Компенсація на суму не меншою за 30000 євро.
  • Покриття на весь час перебування за кордоном.
  • Відсутність франшизи.
  • Мінімальний пакет медичних послуг: лікування амбулаторно чи у стаціонарі, виклик та огляд лікаря, доставлення до лікарні, перевезення постраждалого додому, екстрена допомога стоматолога, компенсація витрат на медикаменти, прописані лікарем, перевезення останків загиблої особи.

Перед замовленням полісу переконайтеся, що всі країни, якими ви подорожуватимете, входять до Шенгенської зони.

Від яких ризиків ми можемо застрахуватися додатково?

Кожна країна має свої гастрономічні особливості, яких може не винести ваш шлунок або новий продукт/інгредієнт/їжа викличе алергічну реакцію. Люди з хронічними або автоімунними захворюваннями, а також алергіки мають обов’язково вносити в поліс пункт про надання допомоги при виникненні гострого приступу.

Навіть у благополучній Європі багаж може зникнути на вокзалах чи аеропортах, статися крадіжка коштовних речей чи документів. Деякі країни часто страждають від стихійних лих і це також потрібно враховувати.

Тож, у залежності від обставин поїздки та країни поїздки можемо включити у поліс наступні опції:

  • Компенсація у випадку втрати багажу чи документів.
  • Компенсація від крадіжки коштовних речей, багажу, документів.
  • Компенсація від невиїзду/невильоту чи затримки рейсу.
  • Екстрена допомога під час активного відпочинку.
  • Допомога при стихійних лихах, терактах.
  • Лікування сонячних опіків.
  • Загострення хронічної хвороби тощо.

Без сумніву додаткові умови зроблять поліс дорожче, тому не потрібно включати відразу все, а зважити що може знадобитися. Не шкодуйте грошей за свій спокій та насолоду від відпустки чи відвідин родини, друзів, перемовин з партнерами.

Поліс не обов’язково повинен бути тільки у паперовій формі, його можна оформити онлайн, але роздруковану версію все ж не зайве мати під рукою.

Куди бігти, коли стався нещасний випадок?

Перед усім під час оформлення страховки слід ознайомитися, яким способом відбуватиметься компенсація. Чи ви сплатите свої кошти, а потім отримаєте компенсацію, чи вам нададуть послуги безкоштовно.

Також існує пакет необхідних документів для компенсації, які потрібно надати у певні строки. Якщо немає всіх документів, або ви пропустили терміни звернення – отримаєте тільки частину суми або не отримуєте взагалі нічого.
Крім того, слід ознайомитися зі списком випадків, на які не буде розповсюджуватися дія полісу, як наприклад травмування під впливом алкоголю.

Уточніть, як звертатися у разі необхідності: за телефоном чи оформити заявку онлайн.
Будьте уважними та подорожуйте із задоволенням!

Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Останні статті
COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування
Шановні Колеги, Партнери, Клієнти. У період розповсюдження COVID-19 УНІКА отримує від вас багато питань як щодо нашої роботи, так і щодо рекомендованих дій для наших застрахованих. Ми підготували для вас відповіді на питання, що отримуємо найчастіше, а також наші рекомендації. Ми будемо оновлювати інформацію у разі отримання нових даних та додавати нові питання-відповіді.
Карантин та робота вдома: як залишатись ефективним та не втрачати рівновагу Карантин та робота вдома: як залишатись ефективним та не втрачати рівновагу
Останні декілька тижнів радикально змінили наш звичайний ритм життя. Пандемія коронавірусу та суворий карантин з блискавичною швидкістю змінюють світ, до якого ми звикли. Доведено, що будь-які зміни, навіть позитивні, завжди викликають стрес та почуття страху, не говорячи вже про зміни викликані кризовими явищами. Це великий стрес. Наш мозок потребує часу, аби пристосуватися до нових умов і у кожного процес адаптації відбувається за індивідуальним сценарієм.
Страхування життя. Все, що потрібно знати у зв’язку з COVID-19. Страхування життя. Все, що потрібно знати у зв’язку з COVID-19.
Складна ситуація, що склалася із поширенням коронавірусу, глибоко турбує кожного з нас. З введенням карантину істотно змінились умови та звичайний ритм нашого життя. Проте, навіть за складних обставин, що склались, головне бути відповідальним, дотримуватись рекомендацій щодо безпеки та здоров’я, та намагатися реагувати спокійно й виважено.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз