RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та моя сім'я

Телемедицина: огляд експерта PwC Україна

Телемедицина є одним з тих напрямків, розвиток якого активно підтримує і популяризує УНІКА. І не тільки тому, що медичне страхування складає значну частку портфелю компанії і ми постійно шукаємо нові можливості для наших клієнтів, але і тому, що ми щиро віримо — наше майбутнє за переходом у Digital, в тому числі, і у сфері охорони здоров'я.

Телемедицина: огляд експерта PwC Україна

Тим, хто зацікавився і хоче дізнатися більше, рекомендуємо статтю менеджера практики консалтингу PwC, фахівця по роботі з враженнями клієнтів Марії Волковської «На прийом онлайн: які перспективи української телемедицини».

Ви дізнаєтеся про те,

  • Як це працює за кордоном
  • Наскільки реальна телемедицина в Україні
  • Хто гарантує якість послуг
  • Наскільки важлива безпека персональних даних
  • Які бар'єри розвитку цього напрямку в Україні

та ще багато іншого.

Наведемо деякі цитати, аби зацікавити вас ще більше:

«Спалах COVID-19 дав новий імпульс розвитку Діджитал-інфраструктури. Підвищився попит на програмне забезпечення для онлайн комунікації, а разом із тим і навантаження на канали зв'язку. Водночас, пандемія актуалізувала таку сферу, як телемедицина. Іноді пацієнтові потрібна консультація лікаря, проте заходити до амбулаторії і чекати своєї черги занадто ризиковано. А тому, на порядку денному питання розумної альтернативи».

«За даними дослідження PwC, враження пацієнтів, які створюють для них цінність послуги, можна віднести до однієї з 5 категорій: зручність, якість, підтримка, персоналізація, комунікація».

«Які перспективи. Експерти погоджуються, що попит і перспективи у телемедицини є. За оцінками Олени Ульє, телемедицина займе свою окрему нішу у сфері медичного обслуговування і сформується як окрема послуга. В цілому ж, очікується зростання цього ринку в межах 10-20% до 2022 року».

 

Переходьте за посиланням, читайте, це буде точно цікаво і пізнавально.

А в наступних статтях нашого блогу ми підготуємо для вас реальні історії клієнтів УНІКА, які вже встигли скористатися послугою телемедицини та готові розповісти про свій досвід.

Ваша УНІКА

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Моя подорож
27. серпня 2020
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Літній сезон-2020 складно назвати вдалим для відпочинку. Через ситуацію з корона-кризою багато туристичних країн все ще не готові приймати гостей з України, або ввели додаткові обмеження для їх перебування. Через загальну невизначеність страховим компаніям також знадобилося більше часу, аби створити нові програми тревел-захисту на випадок COVID-19. Що саме змінилося у страхуванні подорожуючих за кордон і на що звертати особливу увагу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз