RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Моя подорож

Подорожуємо без стресу: правила підготовки до авіаперельоту

Сучасні перельоти вже не є якоюсь екстремальною справою, яка вимагає спеціальної підготовки. Це ж не експедиція або сплавляння гірськими порогами. Це комфортний транспорт, що дозволяє швидко дістатись з точки А в точку Б і розбавити низку буднів цікавими пригодами.

Подорожуємо без стресу: правила підготовки до авіаперельоту

Але деяка підготовка усе ж потрібна.

Почати варто з квитків. Шукайте їх на великих агрегаторах, наприклад, Aviasales. Так ви зможете знайти найпривабливіші ціни. Зверніть увагу, що на сусідні дати ціна може відрізнятися вдвічі, а деякі рейси взагалі неможливо здійснити у потрібний вам день (наприклад, літак здійснює рейси лише по парних числах). Тому потрібно витратити час і підібрати оптимальний варіант. Краще брати квитки на середину тижня. Рейси, які вилітають о 3-5 ранку, зазвичай, напівпорожні, тому можна буде обрати гарне місце.

На сам рейс краще зареєструватися онлайн. Зверніть увагу, що можливість подібного бронювання зазвичай відкривається за 23 години. Які ж місця обрати? Ви знали, що крісла біля аварійних виходів (а саме біля них значно більше місця для ніг) через онлайн зазвичай зайняти не можна? Виявляється, співробітник авіакомпанії повинен переконатися, що ви говорите мовою екіпажу і фізично здатні відкрити аварійний вихід. Дітей, літніх людей та дуже струнких дівчат на ці ряди не саджають. Майте на увазі.
Якщо вам дуже хочеться дивитися на білосніжні хмарки або просто нормально проспати весь політ, забронюйте собі місце біля вікна. А от якщо ви знаєте, що часто будете бігати в туалет або, наприклад, у вас коротка пересадка і важливо раніше вийти — беріть у проході.

В аеропорт завжди виїжджайте з хорошим запасом. Затори на дорогах підступні та непередбачувані. Орієнтуйтеся приїхати в аеропорт за 2-2,5 години до вильоту. Так ви зможете абсолютно спокійно зробити усі справи перед відправленням. До того ж чим раніше ви підійдете до стійки реєстрації, тим більше буде шансів, що ряд біля аварійного виходу ще не зайнятий. А ми пам'ятаємо про його переваги.

Збирати речі в дорогу — взагалі окрема наука. Про це ми могли б окрему статтю написати. Головне правило, яке варто запам'ятати: все цінне — з собою, в ручну поклажу. А валізу краще придбайте яскраву і помітну: простіше буде знайти її на транспортній стрічці потім.

Їжа в аеропорту зазвичай дуже дорога, тому краще продумати, що взяти з собою. Але не забувайте, що напої спецконтроль не пропустить, тому все рідке доведеться вжити в загальній зоні аеропорту або залишити. Мова не йде про алкоголь, його взагалі краще не вживати. У літаку тиск нижче і повітря сухіше, тому може стати недобре.

На догляді речей доведеться зняти верхній одяг, пояс, годинник, іноді — взуття. Також викласти телефон, ноутбук, планшет. Будьте до цього готовими. Тут потрібно бути уважним, пам'ятати, де та що ви виклали та в яку кількість спеціальних лоточків. Головне — стежте, де ваш паспорт і посадкові талони. Нерідко люди втрачають їх саме тут, а потім бігають в паніці терміналом, не знаючи, що робити та де їх знайти.

У зоні після контролю краще одразу знайти свій гейт (вихід на посадку). Витратьте на це час, дійдіть до нього і подивиться, де він знаходиться. А вже потім можна прогулятися у дьюті-фрі або найближче в кафе. Адже часто буває, що людина до останнього нюхає парфуми, а коли до закінчення посадки залишається 5 хвилин, починає кидатися терміналом. А гейт може бути взагалі в іншому крилі або на іншому рівні. Чекати ніхто не буде, літак полетить без вас.
В ідеалі варто чекати посадки в барі з візуальним спостереженням стійки вашого гейта. Коли двері відчинять і черга почне плавно проходити останній контроль, ви може допити свій чай, розплатитись і потихеньку піти на посадку.

Якщо рейс затримується, служба аеропорту повинна через 2 години видати вам води, через 4 — талон на обід, через 6 (вдень 8) — можливість відпочити в готелі. Але для цього вам потрібно йти на стійку вашої авіакомпанії або для початку на стійку інформації аеропорту.

Ну а у самому літаку вам особливо нічого робити не потрібно. Можна розслабитися і насолоджуватись. Якщо переліт планується довгий, краще записати в телефон кіно і взяти навушники, завантажити книжку. Не зайвою буде маленька подушечка, але на довгих перельотах зазвичай вам її і так запропонують.
Краще завжди летіти з пристебнутим ременем. Впродовж польоту можна його трохи послабити, щоб він просто лежав вільно, а на зльоті та посадці — підтягнути щільно. Коли літак сяде, не біжіть одразу до виходу. До повної зупинки там точно робити нема чого: літак може різко загальмувати, а ви — впасти та забитися.Та й нема в цьому ніякого сенсу: навіть після повної зупинки біля термінала двері відкриють лише через 5-10 хвилин, бо відповідним службам потрібно вирівняти тиск і підігнати трап. У ногах правди нема, краще сидіти:)

У терміналі прильоту будьте просто уважні та обережні. Аеропорт — громадське місце, тут велике скупчення людей, ходять шахраї, губляться речі та діти. Місцевих таксистів треба ігнорувати. Краще заздалегідь дізнатися через інтернет, які є трансфери, які додатки з таксі існують в країні. Це завжди дешевше та комфортніше.

А взагалі усе набагато простіше — купуйте квиток, приїжджайте в аеропорт і рушайте в незабутню мандрівку!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Моя подорож
27. серпня 2020
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Літній сезон-2020 складно назвати вдалим для відпочинку. Через ситуацію з корона-кризою багато туристичних країн все ще не готові приймати гостей з України, або ввели додаткові обмеження для їх перебування. Через загальну невизначеність страховим компаніям також знадобилося більше часу, аби створити нові програми тревел-захисту на випадок COVID-19. Що саме змінилося у страхуванні подорожуючих за кордон і на що звертати особливу увагу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз