Щоб зрозуміти, чи зможе страхова компанія надати Вам якісну послугу, експерти УНІКА радять:
Поцікавтеся, як довго страхова компанія працює на ринку, які саме послуги надає, і, звичайно, що про неї пишуть клієнти та ЗМІ. Окрім того, важливо побачити, що вона сама розповідає про себе, і як спілкується з клієнтами. Як це зробити?
По-перше, у будь-якої солідної компанії має бути сайт з повною інформацією про неї, її власників, керівництво та фінансові показники.
Якщо у Вашого страховика є сторінка у соціальних мережах, радимо також познайомитися з нею, подивитися наскільки активно компанія веде себе в соціальній мережі, чи готова вона спілкуватися та бути корисною для різних споживачів та клієнтів.
Тут мова не про кількість років роботи на ринку. Важливо зрозуміти, чи є у компанії досвід саме в тому страхуванні, яке наразі потрібне Вам. Страховики бувають різні – хтось спеціалізується на захисті авто, є й ті, хто найкращим чином надає послуги медичного або ж туристичного страхування. Звичайно, є і такі компанії, що успішно працюють за всіма напрямками страхування. Частіше за все це представництва міжнародних страхових груп, що мають можливість скористатися європейськими технологіями та кращим світовим досвідом.
Поцікавтеся: скільки років компанія Ваш страховик саме цим напрямком страхування? Скільки клієнтів користуються його послугами, яке місце компанії на ринку у поточному або минулому році? Скільки вона виплачує клієнтам за цим видом страхування?
Це завдання здається складним. Але є показники, в яких не дуже важко розібратися. Чи не найголовніший з них – це рівень виплат, тобто співвідношення коштів, які компанія виплачує клієнтам, і тієї суми, яку вона отримує від продажу своїх послуг.
Для різних напрямків страхування рівень виплат відрізняється: він залежить від того, наскільки часто можуть траплятися ті чи інші неприємності, і скільки у середньому коштує їх компенсувати. Наприклад, для страхування автомобілей рівень виплат буде дещо вищим, ніж для страхування квартир та домівок – адже ризиковані ситуації частіше виникають на дорозі, аніж вдома.
Простий приклад: для страхування КАСКО середній рівень виплат серед ТОП-50 страховиків становить 50%. Відтак, якщо Ваша страхова компанія витрачає 45-65% своїх надходжень на виплати клієнтам – це цілком нормальний показник. А от якщо рівень виплат 15%, то навряд чи варто довіряти їй захист свого авто. Якщо ж вона виплачує 80%, це також привід замислитися: чи залишатиметься компанія фінансово стійкою, якщо майже усі її кошти йдуть на виплати? Адже страхування – це бізнес, і для стабільної роботи він має бути прибутковим.
Сподіваємося, ці прості поради і корисні посилання допоможуть Вам з правильним вибором. Якщо ж виникнуть запитання, завжди можна подумати і знайти відповідь разом з експертами УНІКА- залишайте заявку на нашому сайті.