RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та моя сім'я

Медичне страхування для фізичних осіб – про що це

Поліс ДМС для фізичної особи, а не корпоративна програма медичного страхування. Чи його варто оформлювати? Що входить в перелік послуг? Чи насправді можна за ним отримати якісну медичну допомогу? Відповідь на всі ці питання – у нашій статті.

Медичне страхування для фізичних осіб – про що це

Придбати поліс ДМС чи добровільне медичне страхування – це означає поводитися розумно, адже ніхто не знає, що станеться з людиною у наступну хвилину. Буває, що хвороба чи травма трапляються настільки зненацька, що ви виявляєтеся просто до неї не готові. Далі вас чекають черги у державних амбулаторіях, госпіталізація у лікарню чи коштовне лікування у приватних клініках. Чи можете ви похвалитися, що маєте значну суму грошей на лікування чи купівлю необхідних ліків?

Якщо ви вже подбали про своє медичне страхування, а потім раптово захворіли чи травмувалися, страхова компанія візьме турботу про вас на себе.

Що отримує клієнт компанії УНІКА, який придбав поліс ДМС?

  • Цілодобову клієнтську підтримку.
  • Організацію екстреної допомоги.
  • Забезпечення медичними препаратами.
  • Амбулаторне лікування.
  • Прийом у лікаря.
  • Планову хірургічну допомогу.
  • Невідкладну стоматологічну допомогу.

Компанія пропонує три пакети медичного страхування для фізичних осіб: Стандарт, Класичний чи Престиж, у кожному з яких прописана страхова сума, максимальні суми компенсації по хірургічному втручанню, стоматології та рівень комерційних медичних центрів. Сума покриття у залежності від пакета становить від 75 до 175 тис. Якщо ви хочете отримати більшу компенсацію та краще обслуговування на рівні клінік преміум-класу – вибирайте дорожчий поліс.

Я захворів. Куди бігти?

У разі настання страхового випадку ви звертаєтеся до Контакт-центру страхової компанії, який працює цілодобово, описуєте ситуацію та виконуєте інструкції. Лікар-оператор розкаже, що потрібно робити, у разі необхідності узгодить відвідування лікаря, викличе швидку допомогу та організує госпіталізацію. УНІКА співпрацює з 5000 медичними закладами та аптеками по всій Україні, тому для клієнта все буде організовано дійсно швидко.
Основним недоліком полісу ДМС хіба є його вартість, яку можуть собі дозволити не всі, але враховуючи скільки він дає переваг та як охороняє ваше здоров’я та спокій, варто добре подумати ніж розглядати інші варіанти чи взагалі відмовлятися від медичного страхування.

У якому випадку клієнт не зможе розраховувати на відшкодування у разі настання страхового випадку?

  • Стан алкогольного чи наркотичного сп’яніння.
  • Необхідність пластичної чи косметичної процедури або операції.
  • Роди та вагітність.
  • Певні види захворювань: генетичні, вроджені та онкологія.
  • Профілактичне лікування.

Усі візити до лікаря повинні узгоджуватися з Контакт-центром страхової компанії. У разі звернення без погодження, компенсацію за послуги лікаря та придбання ліків ви не отримаєте.

За полісом ДМС може бути застрахована людина віком від 6 до 65 років. Чому так? У похилому віці людина має підвищений ризик до виникнення гострої хвороби та отримання травми. Якщо молода людина при травмуванні може обмежитися синцями, у похилому віці аналогічне пошкодження може мати серйозні наслідки та вплинути на подальше життя. Страховка надає захист від раптового погіршення здоров’я, а не спрямована на підтримання здоров’я.

Для оформлення полісу ДМС не потрібна ваша медична картка чи попереднє обстеження у лікаря. Після оформлення договору, поліс починає діяти тільки через 7 днів після дати укладання. Візьміть це до уваги.

Хочете більше дізнатися про умови полісу ДМС чи інші види страхування життя та здоров’я? Залишайте заявку на сайті! Спеціалісти УНІКА зв’яжуться з вами найближчим часом.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Моя подорож
27. серпня 2020
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Літній сезон-2020 складно назвати вдалим для відпочинку. Через ситуацію з корона-кризою багато туристичних країн все ще не готові приймати гостей з України, або ввели додаткові обмеження для їх перебування. Через загальну невизначеність страховим компаніям також знадобилося більше часу, аби створити нові програми тревел-захисту на випадок COVID-19. Що саме змінилося у страхуванні подорожуючих за кордон і на що звертати особливу увагу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз